Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varpaat puutuvat kävellessä - missä syy???

Vierailija
19.08.2007 |

Toivon että joku asiantuntija (lenkkeilijä/fysioterapeutti tms) osaisi auttaa. Olen yrittänyt harrastaa kävelyä, mutta homma kaatuu aina kipuun. Kunnolliset kävelyyn tarkoitetut kengät on olemassa, sukat ok jne. Alussa kävely sujuu hyvin, mutta pikku hiljaa alkaa tuntua pistelyä oikean jalan varpaissa ja aika nopeasti ne puutuvat yksitellen...lopulta kävely muuttuu todella kivuliaaksi, eikä liikunnan ilosta ole enää tietoakaan. =(



Missä siis vika? Kävelenkö väärin? Tuntuu että jännitän pohkeita kävellessäni vauhdikkaammin, voisiko syy löytyä siitä?



Muistan, että aiemmin keskeltä jalkapohjaa on alkanut pistämään todella kipeästi, eikä kävely silloinkaan ole ollut herkkua. Nyt kuitenkin vaiva muuttunut puutumiseksi. Olen haaveillut lenkkeilyn (juoksun) aloittamisesta, mutta se tuntuu todella kaukaiselta haaveelta näillä vaivoilla höystettynä.=(



Kiitos kaikista neuvoistanne! =)



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosin vaivannut vuosiin enä, mutta tärkeintä on ettet käytä yhtään kiristäviä kenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla