Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällä suhteella toivoa tulevasta??? Jos vastaavasta kokemusta, kertokaa....

Vierailija
19.08.2007 |

Ollaan tapailtu melko tiiviisti vasta n.3kk...Miehellä lähes kaikki lapset jo aikuisia, mulla toinen koulun aloittanut ja toinen alle kouluikäinen... Mies kertoi jo alkuun, että haluaisi suhteen jossa myös naisen lapset jo isompia tai kokonaan lapseton...haluaisi jo tässä iässä(46v.) enemmän kahden keskistä aikaa...

No kuulemma mun lapsetkin vielä iän puolesta menisi ihan ok, mutta kun miestä askarruttaa se, kun satun olemaan raskaana edelliselle suhteelle, joka siis loppui juuri kun sain tietää raskaudestani :(

Koko suhteemme ajan mies siis on tiennyt raskaudesta, ja se on kuulemma oikeastaan se ainut asia mikä häntä tässä häiritsee...sanojensa mukaan välittää kovasti minusta ja ei yhtää epäröisi, mutta kun tämä tuleva vauva mietityttää...se yhteinen aikuisten aika kun vähenee vauvan myötä entisestään...

Ja tuo asia vaivaa minuakin, nyt ei pysty oikein täysillä nauttimaan tästä suhteesta kun tuntuu että koko ajan takoo päässä, että tämä loppuu viimeistään kun vauva syntyy :( ...

Ja mä välitän ja tykkään miehestä todella paljon...Kun molempien mielestä meillä natsaa tosi hyvin juttu ym. yhteen....ja viihdytään toistemme seurassa paremmin kuin hyvin :)

Mutta tämänkin iltaisen keskustelun perusteella mies ei osaa vielä sanoa edes mitä haluaa...haluaa olla mun kanssa mutta....

Mulla tosi alakuloinen fiilis, kun tuntuu et kaikki varmaan menee ihan ok synnytykseen asti, ja sit saakin pelätä et millon mies ilmottaa ettei hän enää halua olla mun kans.. :(((

Siks nytkin istun täs koneella, kun en vaan saa unta ku toi asia vaivaa...

Onko kellään vastaavasta tilanteesta kokemusta?????

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein viiskymppinen mies joka kasvattanut jo omat lapsensa niin ymmärrän ettei häntä kauheasti tilanne innosta.

Toisaalta,

jos hän on ylipäätään kanssasi nyt, hän todella välittää sinusta, joten ehkä hänelläkin mieli muuttuu...

Vierailija
2/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on jo noin iäkäs, ja nimenonaan haluaisi " aikuisten" juttuja, on vaikea kuvitella että jaksaisi oikesti alkaa vauvan isäksi - kun ei edes ole oma.

voihan sitä nyt olla tuonkin kanssa vauvan syntymään saakka, tuskin löydät raskaana uuttakaan, mutta kannattaa varautua siihen ettei tämä ole loppuelämäsi pysyvä suhde.

voimia raskauteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata nyt rynnätä suin päin suhteeseen. Olette vasta tapailuvaiheessa ja se kannattaa myös pitää sellaisena.

Eli: älä stressaa! Anna asioiden mennän niinkuin ne menevät! Murehtimalla et voi asioita auttaa, eikä muutenkaan kannata edetä kovin noepasti. Olet vasta eronnut! Kannattaa antaa tiselleen ja muille aikaa... Nauti raskaudestasi, ja ajattele rennosti. Pidä huolta lapsistasi, he ovat tärkeimmät. uusi suhde tai tapailu on täysin toissijaista! Löydät kyllä uusia kumppaneita vaikkei juuri tästä jutusta mitään tulisi!

Älä painosta miestä, mutta älä anna hänen myöskään painostaa sinua. Olkaa vaan, miksi teidän pitäisi nyt sen kummemmin päättää asioista. Jos vain tapailette niiin jatkakaa tapailua siinä määrin kun se on mahdollsita. Mutta missään nimessä ei kannata nyt sotkeutua vakaviin suhdekiemuroihin kesken tuollasita soppaa muutenkin! Tarkoitan sit äettä olet juuri eronnut ja pian syntyy vauva jne.

Rauhaa, stressittömyyttä, ei päätöksiä, hidasta etenemistä, lasten parasta!