INHOAN KOIRIA! Hyokkaavat ihmisten kimppuun ja tappavat. Kusevat ja paskovat pitkin katuja. Miten voi kukaan pitaa sellaista paskakasaa? YOK!!!!
Kommentit (38)
ja missä vaan ihmisten ilmoilla. Mä en todellakaan tahdo räkäisiä tahmatassuja ja ärsyttävää kyselyä niskoilleni, hoitaisitte ja kasvattaisitte ne kakaranne niin etteivät häiritse sivullisia.
Ei kai sitä omalle koirakammolleen mitään voi, mutta puhuisin hieman kunnioittavammin toisesta saman planeetan lajista, jonka evoluutiokin on jo muokkautunut ihmiskumppanuuden vaikutuksesta.
Koirista on ollut aina suojaa, seuraa, apua monella tapaa vetämisestä pelastustoimiin ja rikollisten kiinnisaamiseen ja eläinten paimentamiseen.
Tutkitusti (koirista pitävien) ihmisten verenpaine alenee ja onnellisuusaste nousee koirien seurassa ollessa. Monet ihmissuhteet ovat alkaneet koiriin liittyvien aktiviteettien ympärillä. Vanhustentaloissa lemmikit ovat odotettuja vieraita.
Kyllä pitää olla veemäinen ihminen, jos ei pätkän vertaa arvosta koiria. Asenteessa ehkä jotain " hieman" pielessä.
Eiköhän tältä pallolta löydy paljon vaarallisempiakin asioita kun koirat. Tsiisus sentään, hankkikaa vaikka elämä.
Mutta suurinosa koirista on kyllä ihan normaaleja. Ja ajattele sitä miten paljon ne auttavan ihmisiä, pelastaa, etsii yms.
Jos mun joku omainen vaikka eksyisi, luultavasti sitä olisi myös koirat jäljittämässä?
Onneksi on koiria olemassa.
jotkut oikeen loukkaantuu, kun en halua rapsutella niitten fifiä. vielä joku päivä potkasen tai astun koroilla tassulle, kun päästävät ne mun housuja sotkemaan.
Naapuriin juuri muuttanut perhe, jolla on pienen lehmän kokoinen koira ja kaamean kovaääninen haukunta. Haukkuu lakkaamatta päivin, öin niin, että herättää meidätkin öisin. En tiedä mitä tehdä. Haluan yöuneni takaisin.
Miks koiraihmiset aina raahaa niitä piskejään mukanaan joka paikkaan ja selittää, että tää on meidän perheenjäsen? Kukaan ei-koiraihminen ei halua koiraa kyläänsä.
Mielestäni olisi järkevämpää puhua/potkia sitä omistajaa. Koira tekee niin kuin omistaja on opettanut sen tekemään, koira ei ole syyllinen virheisiinsä vaan omistaja. Älä satuta koiraa sen takia että omistaja on idiootti, vai toivotko että vastaavasti sinun lapsesi hakataan sinun tekemiesi virheiden takia?
meinaan jos oon mun taaperon kaa liikkeellä ja joku antaa koiransa kuolata mun housuille niin mäpäs voinkin sit pyhhkästä mun lapsen nuhanenän sen takin liepeeseen.
no joo, kaipa te tajuatte, että ei kenestäkään, tai ainakaan minusta olis koskaan tekemään tollasta. kunhan kasvatan koiriin ja heidän omistajiinsa liittyvää vitutusta. hittolainen, enhän mäkään oleta, että jokainen vastaantulija haluaa halailla mun lasta tai on siitä ylipäänsä kiinnostunut. kyllä mä sille opetan, että ei vastaantulijoihin kosketa ja annetaan ihmisten muutenkin kulkea rauhassa...
10
Jos vain pokka pitää niin hyvin voisi joku tuota kokeillakin! Tuolla tavalla voisi se idiootti-omistajakin tajuta että kaikki eivät tosiaan tahdo vaatteisiin kuolaa, karvoja ja tassunjälkiä, vaikka meille koiraihmisille ne ovat pikkujuttuja.
Itse olen innokas koiraharrastaja ja perheeseemme kuuluu monta koiraa, mutta en ikinä anna koirien mennä katsomaan vieraita ilman lupaa ja kun joskus on näin päässyt käymään, olen pahoitellut vuolaasti eikä onneksi koskaan ketään ole haitannut.
En muista numeroani, mutta se joka vastasi sinulle ja jonka viestiin vastasit
ei käyttäydy.
Tämän koiran takia yksi eläkeläinen mursi käsivartensa. Samainen hurtta hyökkäsi pyörtielle kun oli liukas keli. Eläkeläinen säikähti ja kaatui ja käsi murtui.
Eli kyllä koiranomistaja saa syyllistä etsiä koko asuinalueelta ja kukaan ei toista käräyttäis.
Ehkä minun ei tarvitse tehdä sitä vaan joku naapuri losauttaa koiran kohta hengiltä.
Kaksi aivan ihanaa, kilttiä, tottelevaista (on koulutettu pennusta asti), rauhallista ja viisasta lapinkoiraa. Ja asustelevat ihan vaan tuolla pihalla, isossa tarhassa. Jos itse ollaan pihalla, ovat koiratkin irrallaan, mutta meidän koko piha onkin aidattu.
Ikinä en anna niiden nuolla tai hyppiä yms. vieraita ihmisiä. Ja mihinkään kyläreissuille koirat ei lähde mukaan. Ne eivät ole perheenjäseniä, vaan lemmikkejä.
koiran jätökset yksityisellä pihalla tai talon edessä kävelytiellä eivät tosiaan saa innostumaan. Lisäksi vaikka piski olisi omistajansa mielestä kuinka ihana, en totta tosiaan tajua, miksi minun pitäisi nauttia siitä, että joku metrin mittainen hurtta kuraa vaatteeni hyppimällä minua vasten, kun se on niin kiinnostunut ihmisistä. Entäs sitten ne kymmenen metrin mittaiset hihnat, jotka venyvät kivasti kävelytiepuolelta pyörätien yli aiheuttaen kamalia vaaratilanteita.
minä en koskaan aio hankkia lapsia, mutta koiria kyllä. En myöskään halua että tuntemattomien lapset tulevat tekemään tuttavuutta kanssani, koska en todellakaan sitä halua! Aina kuvitellaan että kaikki pitävät lapsista ja ne ovat niin söpöjä ja viattomia että antaa niiden hyppiä ihmisten silmille, EI KIITOS! On ihanaa kun karvainen hännän heiluttaja tulee luoksesi ja on pyytteettömästi iloinen nähdessän sinut kun taas kuolaava lapsi kaupassa kiljumassa kurkku suorana lauantaipussin perään on vastenmielistä!!! Koiraihmisten velvollisuus on pitää koiransa poissa ihmisten luota jotka niitä ei lähelleen halua, mutta sama pätee myös lapsiin ja niiden vanhempiin!!!!
Paskat ne mitään kenekään päälle hyökkää, kyllä se vika on ihmisessä itsessään, jos koira lähtee hyökkäämään. Ei tarvitse pelätä yöllä kulkemista, kun on koira turvana. Jättää kaikenmaailman hörhöt meikäläisen siis rauhaan iltasella.
Paskaa niistä lähtee, mutta eikös sitä lähde jokaisesta elollisesta olennosta? Enemmän meikäläistä etoo paskaset äijät, jotka kuseksii porttikonkeihin, kuin koirat. Ja koirat harvemmin oksentelee, ihmiset joka helkutin viikonloppu.
Meidän koirat eivät kuolaa, vauva taas kuolaa senkin edestä.
Taidankin lähteä kävelemään koirien kanssa kun on niin nätti päivä =)
Vierailija:
Paskat ne mitään kenekään päälle hyökkää, kyllä se vika on ihmisessä itsessään, jos koira lähtee hyökkäämään. Ei tarvitse pelätä yöllä kulkemista, kun on koira turvana. Jättää kaikenmaailman hörhöt meikäläisen siis rauhaan iltasella.
Paskaa niistä lähtee, mutta eikös sitä lähde jokaisesta elollisesta olennosta? Enemmän meikäläistä etoo paskaset äijät, jotka kuseksii porttikonkeihin, kuin koirat. Ja koirat harvemmin oksentelee, ihmiset joka helkutin viikonloppu.
Meidän koirat eivät kuolaa, vauva taas kuolaa senkin edestä.
Taidankin lähteä kävelemään koirien kanssa kun on niin nätti päivä =)
Perseestä sun asentees!!
Tervepäinen koira ei hyökkää ilman syytä. Useimmiten ihminen on omaa tyhmyyttään provosoinut koiraa. Kyllä minunkin koirani hykkää ja puree varmasti, jos tulet sen naamaneteen sille jotakin lussuttamaan. Syyllistä voi hakea sen entisestä omistajasta sekä sinusta itsestäsi.
En kertakaikkiaan käsitä sitä, miksi ihmiset eivät kunnioita koiria enemmän, vaan niitä pidetään leluina. Minun 50 kiloinen urokseni tekee varmasti pahaa jälkeä, jos sitä joku rupeaa leluna pitämään.
Sairas koira sen tehdävoi, mutta niin tekee sairaat ihmisetkin!
Kyllä ne on ne ihmiset, jotka pahoinpitelevät ja tappavat monin kerroin enemmän, kuin koirat.
Niin että mieti sitä omaa asennettasi vaan.
Mun koira on kiltti, mutta silti mä en halua että sitä kaikki käy rapsuttelemassa.
Ja opettakaa niille lapsillenne myös että, jos koiraa haluaa rapsuttaa, niin pitää ainakin kysyä lupa. Ärsyttää kun ne penskat juoksee käsi ojossa mun koiran luo. Ei oo ihme että puremiakin sattuu, se on koirasta uhkaavaa. Vaikka omakin on kiltti, kyllä se ottaa vaistomaisesti takapakkia, kun joku tulee yllättäen edestä päin.
Mieluiten me käveltäisi ihan rauhassa lenkkimme. Ilman rapsutuksia ja kyselyitä!!