INHOAN KOIRIA! Hyokkaavat ihmisten kimppuun ja tappavat. Kusevat ja paskovat pitkin katuja. Miten voi kukaan pitaa sellaista paskakasaa? YOK!!!!
Kommentit (38)
miksi jumala loi koiran, en ymmärrä!
ja puremaan ohikulkijoita nilkkoihin.
En ole eläinrakas, mutta en minä silti koiria inhoa. Sen sijaan tunnen raivoa omistajia kohtaan, jotka eivät viitsi siivota koirien jätöksiä yleisiltä alueilta (joilta ne lain mukaan pitää siivota). Jos ei sen vertaa viitsi, niin ei kyllä tarvi koiraa ottaa. Koira on ansainnut paremman omistajan.
Etkö ole tosiaan tavannut koiraa, joka olisi ystävällisen utelias ja nauttisi sinun rapsuttelustasi, vilpittömästi ilahtuisi sinun tapaamisestasi? Pyyteettömään lempeyteen ei voi vihalla vastata!
Sitä en ikikuuna tule ymmärtämään että ihmiset käyttää koiria kusella ja paskalla ulkona ja sit kävelyttävät sisään, jonka jälkeen koira saattaa käydä/istua ties missä sillä paskaperällä. Pyyhittekö/pesettekö sen perän jokaisen paskan jälkeen?
lähelle. Omistajat päästävät ne kimppuumme.
Vierailija:
Etkö ole tosiaan tavannut koiraa, joka olisi ystävällisen utelias ja nauttisi sinun rapsuttelustasi, vilpittömästi ilahtuisi sinun tapaamisestasi? Pyyteettömään lempeyteen ei voi vihalla vastata!
et se henkilö on vähintään loppuelämänsä invalidi jos henkiin jää.
Eipä muuta. Mukavaa viikon jatkoo ja nähtäillään!
Jos kukaan ikinä potkaisee, astuu tassun päälle tahallaan tai muuten edes yrittää vahingoittaa mun koiriani, niin tulee turpaan niin että tukka lähtee.
Voi saasta että voi olla järkyttäviä ihmisiä tässäkin ketjussa.
Mun hermot on mennyt täysin teidän " ihaniin pikkuprinsessoihin ja -prinsseihin" , jotka saavat raivareita kaupassa, huutavat, kyselevät pöljiä, häiriköivät ja riekkuvat yleisissä liikennevälineissä, heittelevät kiviä ja lumipalloja, juoksevat kirkon käytävillä, tulevat käsi ojossa silittämään koiraa vaikka kiellän...
Kyllä niistä helkkarin kakaroista on aina sata kertaa enemmän harmia kuin koirista!
Se miksi koira hyökkää - onko se luonnevikainen vai huonosti koulutettu - on mielestäni sivuseikka. Totuus on että koirat vaan käyvät ihmisten päälle silloin tällöin.
Ja onhan näitä tapauksia kun koira yhtäkkiä vain " pimahtaa" , vaikka olisi ollut kuinka kiltti tahansa. Koira on eläin, enkä voi luottaa niihin..
On tosi ärsyttävää kun koiria pidetään irti kaupungissa - pelkään sekä itseni etttä lapseni puolesta.
Joo, ja se kuola...YÖK!
Enkä syyttä.
Joka päivä saa lukea lehdestä, miten taas siellä ja täällä on joku tappanut, hakannut tai muuten pahoinpidellyt toisen. Mun on turvallista liikkua vain koska mulla on isot ja koulutetut koirat turvanani. Oon niille elämäni velkaa, ajoivat puukolla sohineen humalaisen pois. Ja varmasti muuttuu teidänkin asenteet siinä vaiheessa, kun koulutettu etsijäkoira löytää teidät metsästä. Aivan käsittämätöntä, että ihmistä palvelevaa eläintä haukutaan tuolla tavalla.
Minä käyn nykyään paskalla niiden pihalla ja kusen niiden porraspieleen. Kuolaan ja syljen niiden lasten päälle ja nuuskin niiden ja isäntäväen perseitä.
Hyökkään jostain puskan takaa ja saatan puraistakin jos minua ärsytetään.
Meillä tämä toimii oikein hyvin. Heitimme tässä eräänä päivänä oikein selkäkeikkanaurua kun naapurin lapset oli pyöräilemässä. Syöksyin pihalta lasten päälle murisemaan ja lapset lensivät nurin ja loukkasivat itsensä.
Ai kun meillä oli hauskaa ja nauroimme vapautunutta naurua leikkisälle touhulleni.
Vierailija:
Minä käyn nykyään paskalla niiden pihalla ja kusen niiden porraspieleen. Kuolaan ja syljen niiden lasten päälle ja nuuskin niiden ja isäntäväen perseitä.
Hyökkään jostain puskan takaa ja saatan puraistakin jos minua ärsytetään.
Meillä tämä toimii oikein hyvin. Heitimme tässä eräänä päivänä oikein selkäkeikkanaurua kun naapurin lapset oli pyöräilemässä. Syöksyin pihalta lasten päälle murisemaan ja lapset lensivät nurin ja loukkasivat itsensä.
Ai kun meillä oli hauskaa ja nauroimme vapautunutta naurua leikkisälle touhulleni.
Ihme että sua ei oo jo lopetettu?
Vierailija:
minä en koskaan aio hankkia lapsia, mutta koiria kyllä. En myöskään halua että tuntemattomien lapset tulevat tekemään tuttavuutta kanssani, koska en todellakaan sitä halua! Aina kuvitellaan että kaikki pitävät lapsista ja ne ovat niin söpöjä ja viattomia että antaa niiden hyppiä ihmisten silmille, EI KIITOS! On ihanaa kun karvainen hännän heiluttaja tulee luoksesi ja on pyytteettömästi iloinen nähdessän sinut kun taas kuolaava lapsi kaupassa kiljumassa kurkku suorana lauantaipussin perään on vastenmielistä!!! Koiraihmisten velvollisuus on pitää koiransa poissa ihmisten luota jotka niitä ei lähelleen halua, mutta sama pätee myös lapsiin ja niiden vanhempiin!!!!
bussissa ym. sekä ravintolassa niiltä pitäisi kieltää täysin asiointi. Pelkkää häiriköintiä. Jo pelkkä näkeminen inhottaa.
Vierailija:
eikä edes kaada sinua kumoon!
Mutta kyllä ne hullut kakaranne kuolaavat ihan yhtä lailla kuin englanninbulldogit, pilaavat päiväni rääkymisellään, oksentavat, paskantavat ja kusevat mihin sattuu ja vieläpä laahaavat sitä paskankäryä mukana vaipoissaan, vähän isompana potkivat selkänojaani bussissa/junassa/lentokoneessa, rääkyvät/vinkuvat7
/mussuttavat vastaan edelleen lähes tauotta, ryntäilevät päälle miten sattuu, huorittelevat, rikkovat pulloja, hakkaavat mummoja ja toisiaan...
Ja koira on likainen vai? No entäs sen oman kakaranne paskaperse? Koiralle ei sentään se paska liimaannu perseeseen niin kuin rakkauven hetelmillenne? Ja ne lasten kuolaiset tahmeat naamat ja kädet, hyi hitto. Ja suuhun tungetaan sitä koiranpaskaakin, jos vain löydetään, yök. Koiran rapsuttaminen ei herätä mitään negatiivisia tunteita, mutta saastaisten penikoittenne klähmiminen, pysyköön likaiset kakarat minusta kaukana.
Ja muuten, en ole koiranomistaja. Enkä minkään muunkaan eläimen.
ihan sama ku mä laitan tonne " inhoan 3-vuotiaita , ne valittavat joka asiasta eivätkä osaa tehä mitään oikein "
kyllähän lapsetkin " juoksevat" aikuisten luo, ja kusevat ja paskovat ja haisevat. asd lol hankkikaa elämä !
Sitten on meitäkin jolla koira on lemmikkinä ja jonka ei anneta hyppiä eikä nuuskia vieraita ihmisiä elleivät itse tule kyselemään ja tarjoamaan kättään nuuskittavaksi. Kerään koirani kakat aina. Lapsemme on meidän elämän keskipiste mutta on myös mukavaa kun ihana pikkuinen hauvavauva odottaa kotona kun tulee töistä. Emme saa toista lasta mutta ei tuo koira mikään lapsenkorvike ole silti. Suhtaudun aika intohimottomasti koiraani, se on eläin mutta se on sellaisenaan tärkeä ja ihana!
mä inhoon vaan omia koiriani. Muitten koirista tykkään. Omiini menee noin sata kertaa päivässä hermot. Tulikin valittua tuommoinen ylihysteerinen jaloissapyöriväpikkurakkiräksyttäjä -rotu.
Mä en muuten ymmärrä, missä ihmeessä te törmäätte näihin huonosti käyttäytyviin koiriin?!? Mun päälle ei ole eläissäni hyökännyt ykskään koira. Kerran yksi sakemanni irrallaan ahdisteli meidän piskejä, mutta siitäkin selvittiin kunnialla.
Ja todella, koira on koira, eikä mikään ihmisentekele eikä lapsen korvike!
Vai että hyökkää jos tulee eteen lussuttamaan? Hoh hoi?