Suositelkaa tutustumisleikkiä työpaikan virkistyspäivään. Olen järjestäjä
Max. 90 sekuntia per hlö. Ryhmä noin 15-20 henkilöä.
Kommentit (31)
Ole mukava ihminen ja jätä nuo hirvitykset väliin.
APUUUUAAA! ÄLÄ PLIIIISSS!
Olen Erkki Etana ja tykkään etanoida ! JA kaikki nauraa! Olen Ulla Pulla ja tykkään leipoo, eri asia mitä...ahhahahaha voi tsiisus!
HR-henkilöillä on joku perverssi fetissi tutustumisleikkeihin.
Joo ei mitään leikkejä. Jokainen voi vaan esitellä itsensä ja muu tutustuminen tulee itsestään.
Sekasauna ja terpeeksi viinaa. Kyllä siinä telakoituessa toisiinsa tutustuu.
Vierailija kirjoitti:
Sekasauna ja terpeeksi viinaa. Kyllä siinä telakoituessa toisiinsa tutustuu.
Joo, tämä. Toinen on munalusikka, siis lusikassa ollaan ja laitetaan munaa koloseen.
Ponileikki sulattaa paksuimmankin jään.
Ryhmäseksi. Miehet ei kuitenkaan kestä kun sen 90sek.
Vierailija kirjoitti:
Ryhmäseksi. Miehet ei kuitenkaan kestä kun sen 90sek.
Jos joku kestää pidempään, se on tutustumisen arvoinen!
No huh. Enpä olisi arvannut, että täällä on näin ahdasmielisiä ihmisiä! Kai te nyt haluatte tietää kenen kanssa sen päivän vietätte?!
AP
Olen Katariina ja eläimeni on Kirahvi.
En tykkää näistä tutustumisleikeistä. :(
Ihmispyramidin muodostaminen opettaa ryhmätyön tarpeellisuutta ja fysiikan lakeja. Muista videoida tapahtuma.
Pistetään votkapullot kiertämään, saadaan tutustuminen hyvään alkuun.
Järjestäjä huolehtii, ettei juomat ihan heti lopu, tulee ikimuistoinen virkistyspäivä.
Vierailija kirjoitti:
No huh. Enpä olisi arvannut, että täällä on näin ahdasmielisiä ihmisiä! Kai te nyt haluatte tietää kenen kanssa sen päivän vietätte?!
AP
Yleensä mä ainakin vietän se töiden kanssa.
Tutustumisleikki työpaikan virkistyspäivään? Onko koko työporukka siis uusia kun pitää tutustua.
Siis voiko olla, että tämä ei olisi Provo? Kauheaa, jos niin on.
Jokainen kertoo vuorollaan poliittisen kantansa, omaisuutensa ja pankkitilinsä saldon.
sinä itse et tietenkään ole tullut kysyneeksi haluaako kukaan osallistua. ei todella kiinnosta pakko hauskat kusipäihin tutustumiset. joka työpaikalla joku vähä älyinen keuhko näitä järjestelee pomoa nuollakseen yleensä ay aktiivi
Höpö höpö.