Nukutko koskaan ilman pikkareita?
Tuli vaan mieleen, kun mulla aina pikkarit jalassa, koska lapsi könyää joka yö viereen. Viikko sitten ostin tuollaisen pitkämekko-yöpaidan, ja tänä yönä taidan repäistä ja nukkua ilman pikkareita!
Kommentit (39)
Vierailija:
Kumisia vai muovisia? Kyllä mun värkki saa happea pikkareiden läpi sen mitä on tarpeen.
hameessa ilman nimettömiä ja aina kun lasten silmät välttänyt niin mieheni löytänyt tiensä hameen alle. Ihanaa kiusan tekoa päivät, loputtomalta tuntunut odottaa kun lapset nukkumassa ;)
farkkuja ja verkkareita yöllä? ai jaaha.
Vierailija:
No kyllä pikkareiden läpi, mut yleensä tuppaan pitämään jotain muitakin housuja, farkkuja tai verkkareita.
Joskus on yökkäri päällä jos viluttaa illalla.. Menkkojen aikaan on tietysti pikkarit jos on side housussa. Kyllä munkin mielestä pitää välillä " tuulettaa" , tuntuu muuten olo jotenkin tunkkaiselta (pesuista huolimatta). Mies oli aluksi hämmentynyt siitä että saatoin liikuskella alasti esim. saunan jälkeen, mutta on tottunut vuosien varrella siihen ja saattaa nykyisin itsekin esim. nukkua alasti.
Myös lapset saavat nukkua alasti varsinkin kesällä jos haluavat.
Jos lapsi tunkee viereeni kun nukun alasti/ ilman pikkareita, ei se haittaa, mutta en anna hänen kiehnätä esim. jaloillaan ihan haaroväliini ;)
Vierailija:
farkkuja ja verkkareita yöllä? ai jaaha.
Tää logiikka siis tuossa mun muuten päättömässä viestissä oli :-)
kun päivällä pidän housuja aina.
Jos on vaara saada pieniä vieraita kainaloon, laita vaikka pyjamahousut jalkaan, ovat kuitenkin väljemmät kuin pikkarit.
mulla on usein bokserit tai jotkut lökäpöksyt ilman pikkareita (koska mua palelee, mutta pikkarit painaa ja kiristää..enkä käytä mitään mammamallin lahkeellisia varmana!).
Jos mies on viekussa, nukun alasti.
Jos miehen lapset on käymässä, nukun pikkarit/bokserit jalassa.
Oma lapseni on oletettavasti äitinsä alastomuuteenkin tottunut O_o
Suihkun tai saunan, tai seksin jälkeen nukun aina ilman alushousuja.
Mies oli ennen pakkomielteinen kalsarinpukija, mutta nykyään sekin nukkuu nakkena.
Ja joo, alastomuus on aika luonnollista, ei sitä minusta tarvitse lapsilta mitenkään peitellä. Viereen nuo meilläkin tulevat nukkumaan saman peitonkin alle. Onko se sitten jonkun mielestä pervoa?
Tulee jotenkin hikinen ja nihkeä olo. Nurinkurista, mutta näin on. Pikkarit siis aina, yöpaidasta voin luopua jos on kova helle.
Eikä edes ole menkkoja kun on hormonikierukka :)
Yöllä ja töissä. Olen ratikkakuski. Harvoja asiakkaita se vain tuntuu häiritsevän.
Talvella saatan pitää huopatossuja jalassa, mutta en muita vaatteita.
Miten nyt liitit tuon pikkareilla nukkumisen alastomuuden häpeämiseen? Jestas, tajuatko, jos on vaikka _aina_ tottunut nukkumaan jotain jaloissa, ei se tarkoita sitä, että häpeäis itseään! Huh huh mitä ihme syyttelyitä!
Yleensä nukun kokonaan alasti, kuten mieskin, mutta vieraisilla ollessa, matkustaessa jne. yöpaidassa. Yöpaidan kanssa käytän pikkuhousuja joskus todella harvoin, kun olen esimerkiksi ihan vieraassa paikassa yötä olohuoneessa tms., jossa voisi olla ikävää herätä yöpuku korviin hilautuneena... Kuukuppia käytän, joten kuukautiset eivät ole poikkeus.
Kyllä nyt meni sekopäällä puurot ja vellit sekaisin!
Hemmetti mitä kommentteja =DD
Mies aina mankuu, kun tulen pikkuhousuissa sänkyyn ja seksin jälkeenkin yleensä vedän ne (tai yleensä uudet puhtaat) takaisin jalkaan. Haluaisi että välillämme ei ole kangaspalastakaan. :)
paitsi kuukautisen aikana ja kylässä
Jos on yhtään valkovuotoa reidet on inhottavan tahmeat.
Mies pitää öisin boksereita. LApset tulee välillä viereen nukkumaan, mitä sitten.