Vien kirppikselle laatukamaan, Reimatecia, Ticketiä, Ashleyta, Elleä, Timberlandia ym.
sekä peruskamaa kuten Benettonia, H&M:ää, Name It:iä, Zaraa jne..
Mitä voin pyytää Reimatecin tai Ticketin haalareista? Entä parempimerkkisistä housuista ja paidoista? Entä peruskamasta?
Kaikki ovat ehjiä ja tahrattomia.
En todellakaan jaksa mitään Huutonet-sirkusta...
Kommentit (15)
Kyllä siellä on aika alhaiset hinnat, Reimatecit juuri tota 20-30 euron luokkaa. Siellä on mielestäni aika vähän merkkivaatteita, tai sitten menevät heti kaupaksi niin etten ole ehtinyt nähdä. Sinuna ehkä kokeilisin vähän korkeampia hintoja kuin tuota perus 1-3 euroa/kpl, ihan vaan siksi että merkkivaatteista voivat ihmiset olla valmiita maksamaan enemmän.
Minä päivänä ajattelin tavarat viedä? Voisin minäkin olla kiinnostunut.
mahdollisimman halvalla, joten jos haluat vähänkään tienata, niin vauva-kirppis tai huutis tuo paremman saaliin. Itse en jaksa muuta kuin tunkea vaatteet kassiin ja vien kaiken UFF:n laatikkoon, vaikka olisi mitä merkkiä tahansa.
tosin lähinnä aikuisten merkkivaatteita.
Villa lydyssä on voinut ihan kyvin laittaa merkkivaate mekkoon hinnaksi 15-20 € , se ken merkit tuntee ovat sitten olleet valmiita maksamaankin niistä. Reimatec haalarieta olen saanut 45-50 € Ticeteist samoin . Ticeteistä samoin . Eipäole ollutyhtään vaatetta tuolla 1-3 E hinnalla , mutta ihan mukvastion menneet. Suosittelen!
mutta paikka on Klaukkalan Viirin Kirppis. Kokoa 86-92cm, merkkeinä mm. Me Too, Esprit, Benetton, Reimatec. Lisäksi paljon H&M.ää.
mankkaalla vaatteita myynnissä. Kaikki merkkivaatteet meni heti ekalla viikolla.
Merkkikengätkin kävi kaupaksi.
Kun halvat hinnat niin tavara liikkuu.
Käyn Akselissa usein ja toisilla on aika kovat hinnat.
Aikuisten vaatteet eivät oikein käy kaupaksi.
Äitiysvaattet meni kaikki.
Vien tavarat Akseliin myyntiin keskiviikkona tai torstaina, juuri tässä lajittelen niitä.
Kukaan ei voi äidinkieltään kirjoittaa noin päin persettä selvin päin.
Voisitko myydä tuolla osta ja myy palstalla?olisin kiinnostunut siitä ticketin haalarista.
Valitettavasti tavallisilla kirppareilla ei meinaa laatukamppeista oikein saada kunnolla rahaa, olen mm. myynyt uudenveroisen Ellen lakkatakin 5 eurolla kirppiksellä, kun olisin huuto.netistä saanut varmaan 30 e :(
Vauvan kirppis ei ole niin älytön kuin huutis ja voit itse määritellä hinnan.
Reimatecin hyväkuntoisesta haalarista pyytäisin 20-30 euroa ja Ticketistä vähän enemmän.
ja paremmalla hinnalla kuin pöytäkirppiksillä
elleä ostaisin minäkin
ensi viikolla.
Mulla ei yksinkertaisesti ole aikaa ja jaksamista laittaa vaatteita yksitellen myyntiin nettikirppikselle, ottaa kuvia ja sopia postituksista, näytöistä jne...
Minkä kokoisia vaatteita olet viemässä?
Hyväkuntoiset, mutta käytetyt Reimatecin haalarit ovat maksaneet yleensä 20-30 e. Jos hintaa on enemmän, niin eivät näytä menevän kaupaksi. Ticketiä en ole siellä nähnyt. Merkkivaatteiden (siis paitojen ja housujen) hinta on 5-10 e/kpl. Perusvaatteet 1-3 e/kpl. Hyväkuntoiset kengät 3-10e.
Taidankin mennä ensi viikolla Akseliin! Kerro vielä minä päivänä laitat tavaraa myyntiin!