G: Ällöintä kodissasi juuri nyt?
Kommentit (10)
Laitoin astianpesukoneen tyhjillään käymään ja sitä koneenpuhdistusainetta sisään... Sen jälkeen ne astiat onneksi saa sinne sisälle hävitettyä! =)
En oo saanut sitä mitenkään puhtaaksi kaikista yrityksistä huolimatta..
Mikähän nyt sitten olis... varmaan tuo tyttöjen huone joka on aina niinku menneitten maja :X
ja itse asiaan:
ällöintä on yleinen sekasotku. Pyykkikori pursuaa likapyykkiä, pesukone pyörii ja pari pinoa puhdasta pyykkiä odottaa kaappeihin pääsyä. Tiskialtaassa likoaa kattila ja uunivuoka, eivät mahtuneet tiskikoneeseen.
Eteisessa ovat kengät sikin sokin. Ja kaapissa lasten pieneksi käyneitä talvipukuja, jotka pitäisi kuvata ja laittaa huutonettiin myyntiin.
Lapset ja mies lähtivät mökille, minä jäin kotiin, koska illalla olen menossa " tyttöjen" kanssa teatteriin ja syömään. Päivät ajattelin siivota ja järjestellä paikkoja + käydä salilla - ja mitä teenkään: istun koneella.
Ehkä ällöintä tässä talossa onkin laiska mamma =)
teholla kuivaimet ja on lämpöä 50 astetta. Kellarin tavarat on siirretty muihin huoneisiin, jotka on siten täynnä laatikoita ja muovipusseja
Yksi napattiin elävältä kiinni ja sitten googlelta haettiin ja torakkahan se oli!!!!
Niitä on nyt löytynyt kolme kappaletta. Sellasia pieniähän ne täällä on 8-12mm pitkiä vaan ällöttäviä!!!
astiat sain just koneeseen ja likavaatteet koneeseen. Vielä pitäisi siistiä pinnat ja imuroida. En jaksa :D
Pitänee lähteä pesemään sitä...