Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jooga-tunneilla käyneet osaisitteko vastata! :)

Vierailija
17.08.2007 |

Tuumin tässä pitäisikö ilmoittautua joogatunneille...

Voiko joogaa harrastaa raskaana? Ehkäisy jätetty jo pois, vielä ei tiettävästi ole tärpännyt, mutta silti... Olisi tylsä aloittaa kurssi ja jäädä pois heti kun on päässyt vauhtiin.

Ja jos päätän mennä, niin millaiset vaatteet on parhaat? Jotkut mitkä tahansa löysät ja mukavat? Pidetäänkö mitään kenkiä, vai ollaanko siellä avojaloin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pitää tiukkaa toppia ettei paita valu kun tehdään ylävartalotaivutuksia.

Vierailija
2/4 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet liikkeet oman kykysi mukaan, jos olet raskaana.

Vaatetus joustava ja mukava. Itse joogaan trikoohousuissa ja pitkähihaisessa trikoopaidassa. Itsellä on luistamaatomat sukat tai pljaat varpaat. Joogatossuihin en vielä ole sortunut. :) Ostin housut lajiin sopivat, vaikka välineurheilua ei olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin kun ei oikein muuten sitä järjestetä. Olen aiemmin harrastanut joogaa noin neljä vuotta, ja tykännyt todella. Vaatteiksi riittää pehmeät ja joustavat kamppeet, esim. trikoovaatteet. Tosin riippuu paljon siitä missä joogasali on, mä olen yhtenä talvena joogannut villapaidassa ja -sukissa, kun salissa oli niin sairaan vetoista ja kolkkoa! :)

Ei ole mikään pakko joogata avojaloin, sukat eivät luista alustalta. Mulla siis aina ollut oma matto (tai jumppa-alusta) mukana.

Joogan aion aloittaa nyt uudestaan nimenomaan siksi, että sitä voi tehdä oman kunnon ja jaksamisen mukaan niin kauan kuin vauvamaha antaa periksi, ja synnytyksen jälkeen se on varmasti yksi helpoimmista ja pehmeimmistä keinoista aloittaa liikunta.

Joogassa muuten liikkeet tehdään oman hengityksen tahtiin, siinä oppii kuuntelemaan kehoaan ja sen omaa rytmiä. Auttaa tosi paljon synnytyksessä! Siinäkin mielessä hyvä harrastus, jos suunnitelmissa on raskautua!

Vierailija
4/4 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ei tietysti kaikilla paikkakunnilla...

Löysät tai joustavat, lämpimät vaatteet ovat hyvät! Avojaloin voi tietysti olla, jos tarkenee, mutta nuo liikunta- ja juhlasalit, joissa joogaa usein pidetään, ovat aika vetoisia. Aikuisillekin on olemassa liukuestesukkia, toimivat hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan