Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö missään tilanteessa toisen tekstiviestien lukemista salaa?

Vierailija
04.08.2007 |

Itse en hyväksy ja just äsken huomasin, että mies on käynyt lukemassa puhelintani kun olin suihkussa. Erotilanne päällä mutta silti vituttaa tuollainen!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on RIKOS

Vierailija
2/11 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meinaan niin ihastunut häneen. Usein se lähettää mulle terveisiä viesteissään, mutta en niitä aina saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse en hyväksy ja just äsken huomasin, että mies on käynyt lukemassa puhelintani kun olin suihkussa. Erotilanne päällä mutta silti vituttaa tuollainen!!

Vierailija
4/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tulis mieleenkään lukea kenenkään puhelinta/s-postia.

Mies on sitä mieltä, että mulla on jotain salattavaa jos moisen kiellän.

Se on MUN puhelin, ...kele!

Vierailija
5/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi tollaisia ongelmia ole sillä kumpikin voi ihan vapaasti lukea toisen viestejä puhelimesta tai s-postista.

Useimmiten se joka koneella on lukee molempien meilit ja kertoo jos jotain oleellista tullut.

Vierailija
6/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tietävät ettei meillä ole " kirjesalaisutta" noiden tekstareiden ja s-postien suhteen.

Eivätkä he myöskään pidä sitä mitenkään ihmeellisenä kun meidät tuntevat.

Kai se on sitten näitä pitkän liiton etuja ettei tuollaiset asiat ole mikään kynnyskysymys.

T:7

Vierailija
7/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin paljon jos meillä ei moista ole.

Eipä luulisi olevan teiltä pois.

Taitaa olla ukoillanne jotain salattavaa eikä ihmekkään kun tollasia idiootteja vaikutatte olevan.

Eikä muuten ole tuulipukuja ollenkaan.

T:7 ja 9

Vierailija
8/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä oli suhde niin silloin en saanut puhelimeen koskea. Nyt olen laittanut yhdeksi ehdoksi että saan katsoa jos huvittaa. Miestä se ärsyttää koska se on merkki epäluottamuksesta mutta koska meni luottamukseni mokaamaan niin kestäköön, tai lähteköön.

Vierailija
9/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä oli viritys työssä. Sen jälkeen hommasi puhelimen mihin ei pääse ulkopuolinen käsiksi.

Vierailija
10/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saisin lukea hänen, mutta ei kiinnosta yhtään ;).

Vierailija
11/11 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole moksiskaan,että katson sen p uhelimesta viestejä yms. Monesti siellä viestien seassa on jotain meille yhteiseksi tarkoitettujakin viestejä, esim. kutsuja, eikä tuo niitä muista kuitenkaan.

Joskus mies ottaa mun puhelimen ja leikillään sanoo,e ttä kukas se sulle viestejä on laitellu ja sitten saattaa lukea niitä. Ihan sama, ei niissä mitään salaisuuksia ole.