Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikeasti ymmärrä miksi NIKO nimi on mukamas ruma???

Vierailija
17.08.2007 |

Itsellä on poika nimeltä Niko!

Mitä kamalaa siinä on?

Nimi kuin nimi.

En oo pahottanu mieltä tällä, mut ihmettelen et miksi näin?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen yleisyys häiritsee joitakin jotka kastavat mieluummin uniikkeja nimiä, jotka taasen sitten eivät ole kaikkien mieleen. Saman inflaation on kokenut kovin moni nimi nykyään Eetu ja Aleksi taitaa olla lähes yhtä suosittuja. Ja tyttöjen kaste tilastoja kun seuraa, niin Emmaa ja Ellaa tulee ihan liukuhihnalta. Ei nimet kovin rumia voi olla kun ne niin kovin suosittuja ovat.

Nämä nimi asiat ovat ikuisuus kysymys. Kaikki nimet eivät taatusti voi miellyttää kaikkia. Itse kammoksun näitä vängällä haettuja uniikki nimiä ja nimejä jotka ovat ulkomaalaisia ja yhdistetään sitten perussuomalaiseen nimeen. Tuttavani kastoi Pojastaan Pietun, joka kyllä mun nimi vaihtoehdoista olisi tippunut heti. Perheen tyttö on Manta, mikä ei myöskään ole minun unelma nimi pienelle neidille. Mutta kukin antakoon sen nimen mikä omaan korvaan kuulostaa parhaalta.

Vierailija
2/9 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta yleisyydestä,just vasta sanottiin uutissa et nimien yleisyys on nykyisin sitä luokkaa et sen vuoden yleisimmän nimen saa oliks se nyt kaks kymmenestä kun 80-luvulla se oli 6 kymmenestä tmv... et ISO ero... esim luokassa tmv

Ja sit se että Niko oli muistaakseni vuoden 2002 tmv suosituin nimi,mut sen jälkeen ei olekaan ollut viiden suosituimman joukossa enää..

Vierailija
4/9 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ei edes ole kovin yleinen, tai mä en ainakaan olel siihen pahemmin törmännyt. Mulla on 2 lasta, 13-vuotias ja 6-vuotias. Nyt on vanhemman luokalla yksi Niko, aiemmin ei ole ollut, ei edes päiväkodissa. Kuopuksenkaan päiväkodissa ei ole Nikoja, ei ainakaan samassa ryhmässä. Itse tunnen yhden aikuisen Nicon, ikää on 38-vuotta.

Ihan kiva nimi.

Vierailija
5/9 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko nimessä ei ole mitään vikaa, kiva nimi se on :)

Vierailija
6/9 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAnha ketju, mutta vastaan silti.

Luokallamme kaikki adhd-tarkkikset olivat nimeltään NIko/Nico tai Toni/Tony.

Vähän negatiivinen fiilis noiden muistojen takia on kys. nimillä.

Vierailija
7/9 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-95 syntyneissä on paljon Nikoja tai Nicoja. Luokallani oli molempia kaksi.

Vierailija
8/9 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nikotus, nikottelu...

Vierailija
9/9 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VAnha ketju, mutta vastaan silti.

Luokallamme kaikki adhd-tarkkikset olivat nimeltään NIko/Nico tai Toni/Tony.

Vähän negatiivinen fiilis noiden muistojen takia on kys. nimillä.

Itsekin siis olit tarkkiksella? Varmaan aika monella luokalla ollut nikoja ja toneja tiettyyn aikaan, suosittuja nimiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi