Onko muita PIILOLIHAVIA?
Onko muita näennäisesti hoikkia? Voiko 70-kiloinen näyttää 60-kiloiselta?
Mua sanotaan aina hoikaksi ja ihmiset arvioivat painoni aina lähes 10 kiloa alakanttiin! Etenkin miehet... Olen 176 senttiä pitkä ja painan normaalisti 72 kg, nyt raskaana jo alkuvaiheessa 77kg! Neuvolassa oli täti vaihtunut ja nähtiin ekan kerran - se kommentoi, että ei ole tarvetta tehdä sokerirasitusta, kun olen näin hoikka. No meni tätsyltä vähän jauhot kurkkuun, kun astuin puntarille. Ei kehdannut kuitenkaan alkaa painosta puhumaan...
Ehkä läskini on sitten on kovettunutta ihraa, kun se ei tytise päällepäin? Mistä moinen hämäysefekti? Vai johtuneeko siitä että olen urheillut pienestä pitäen ja haba ja reisilihakset on suuremmati kuin miehellä, ja läski tasoittuu mukavasti isojen lihasten päälle. Omasta mielestäni näytänkin kyllä isolta verrattuna muihin naisiin enkä kyllä pidä itseäni hoikkana. Rasva% kyllä oli keväällä mitatessa 22, joka kuntokeskuksen ohjaajan mielestä oli alhainen naiselle. Ehkä osaan myös pukeutumalla tuoda parhaat puoleni esiin.
Onko muita näennäisesti hoikkia, joilla kuitenkin painoa löytyy?
Kommentit (17)
on alhainen rasvaprosentti ja paljon lihasta. Olet painava, se on eri asia.
Minä myös painan enemmän miltä näyttäisi päällepäin. Minulla on tukeva rakenne, esim. kädet ja jalat ovat vankat ja leveät, en ole mikään linnunluu. Kuulemma luut eivät eri ihmisillä paina juurikaan eri vertaa, mutta kyllä kai se ruumiinrakennekin jotain vaikuttaa.
170/72, rasvaprosentti 24 ja hoikaksi sanotaan...
Raivostuttaa kun rinnat muuttavat ulkonäön pullukaksi. Pienemmillä rinnoilla olisin tosi hoikan näköinen, mutta nyt olen vain uhkean ja pulleron näköinen
veikkaan ruumiinrakennetta erityisesti tiimalasi-vartaloa syyksi. Toki täytyy osata pukeutua oikein.
olen 156 pitkä ja painan 57kg.. en tiedä miten tuo käyrillä menee.. kun en niitä ikinä muista tai tuijottele!! Mielestäni ihan ok, mutta jos joku arvaa painoani niin se kyllä alkaa 4...:llä.. siis täh??
olen myös urheillut pienen ikäni..
Opettele pukeutumaan, korosta vyötäröä. Tissit ei tee pulleron näköiseksi tai sitten olet vaan oikeasti ns. laiha läski.
Eli hieman ylipainoa löytyy, aina minua luullaan kevyemmäksi. Olen pieni kokoinen ja minulla on sirot kädet ja jalat, valitettavasti masussa ylimääräinen rasva, mutta sehän ei aina näy kun pukeutuu oikein. Tästä on kuitenkin tarkoitus hankkiutua pikimmiten eroon.
olin 170/82 ja aina luulivat että olen ehkä justjust yli 70 kilon, olin jotenkin tosi sopusuhtainen. nyt sitten olen plösähtänyt masennuksen myötä ja lääkkeiden turvottamana 15 kiloa vajaassa vuodessa ja nyt nämä kilot näkyvät ja tuntuvat :( tosi mukavaa että masennuksesta selviäminen vaati multa vielä identiteettikriisin..
painoni arvioidaan aina 10 kiloa yläkanttiin.
Hoikkuuteni on siis piilossa. No, aika pahasti: 168/73.
Hoikkuus on piilossa näiden läskien alla.
Jos on suuret lihakset, niin painoakin on enemmän kuin ihmisellä, jolla on sama määrä läskiä, mutta pienet lihakset
Ehkä läskini on sitten on kovettunutta ihraa, kun se ei tytise päällepäin?
mutta tosiaan käytän 36/38 vaatteita.
ja käyn Painonvartijoissa, tavoitepainoni on 68 kg. Ärsyttää kun monet ihmettelevät mistä oikein aion laihduttaa. Mullakin on isot lihakset ja vaatteet kokoa 38-40(-joissain 42); mulla paino on enimmillään kertynyt vyötärön ja polvien välille tasaisesti.
Vierailija:
ja käyn Painonvartijoissa, tavoitepainoni on 68 kg. Ärsyttää kun monet ihmettelevät mistä oikein aion laihduttaa. Mullakin on isot lihakset ja vaatteet kokoa 38-40(-joissain 42); mulla paino on enimmillään kertynyt vyötärön ja polvien välille tasaisesti.
Tämä on kuin minun kirjoittamani, mutta numerot vaan vähän eri. Eli olen 174cm, painan 66kg JA KÄYTÄN 42-KOON HOUSUJA! Ja tosiaan hoikat kädet, ylävartalo ja jalat polvista alaspäin...
tai " tosi hyvässä kunnossa olevaksi" .
Ei ole järkeä, sillä olen 165cm pitkä, painan 60 kiloa ja käytän vaatekokoa 38. Olen siis käsittääkseni niin keskikokoinen kuin nainen vaan voi olla. Mutta aina vaan sitä kuulee, että " no sää varmaan painat jotain viiskyt kiloo" tai " paljonko treenaat" jne.
Joko minulla on kummallinen ruumiinrakenne (ei minusta) tai sitten osaan pukeutua hämäävästi. Pyrin kyllä pukeutumaan niin, että ongelmakohdat ovat visusti piilossa ja parhaat palat näkyvästi näytillä, joten ehkäpä se on sitä?
Kukaan ei voi tajuta, miten 164 pitkä 70 kg painava nainen käyttää koon 36 housuja.