Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pojalla synttärit nyt sunnuntaina ja isomummu jouti tänään sairaalaan

Vierailija
17.08.2007 |

nyt ei yhtään kiinnosta siivo tai tehä mitään... mietityttää vaan et miten sen mummum käy... sillä ikää 80v...peruskunto hyvä... itse siivoo kotona pesee pyykit,tekee ruuat yms... tänään oli kai terveysasemalta laitettu ambulanssilla sairaalaan kun sydänfilmissä oli ollu jotain häikkää... :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko siirtää ne johonkin mc donaldsiin tms, jotta et itse joutuisi järkkäämään, kun luonnollisesti haluat käyttää kaiken aikasi mummoasi ajatellen. Minä ainakaan en tuossa tilanteessa jaksaisi synttärijärjestelyjä ajatella.

Vierailija
2/2 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en nyt varmaan voi noita peruakkaan.. ei rahaa oikeen oo niitä nyt lähtee muualle siirtää :( Kyse on miehen mummosta joka asuu tässä n. 1,5km päässä ja on pojalle tosi tärkee (poika lähes 4/kertaa viikossa siellä) tuo mummu on minullekkin aika läheinen kun oma mummoni asuu 200km päässä emmäkä niin usein näe... olemme vuosi sitten asuneet tuon miehen mummun luona muutaman kuukauden kun kämppä meni alta... On tosi paska fiilis mulla tämän takia... mutta joutui sinne juuri tossa pari tuntia sitten joten ehkäpä kuulemme myöhemmin että mikä siellä onn tilanne... kunpa se nyt ei olis mitään todella vakavaa :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla