Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOKKUT naiset TUOKSUU yälyttömän HYVÄLTÄ!

Vierailija
17.08.2007 |

Mää oon katkera ja kateellinen kun en tuoksu miltään ihanalta! Onko se joku suihkusaippua, voide vai mikä hitto?? Ei oo kuulemma hajuvesi.. :(

Terv. haisuli

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi mieto ettei ärsytä ketään kuitenkaan

Vierailija
22/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenkin tuoksuu oviksen aikaan voimakkaammin. Siksi myös toisen tuoksu houkuttelee erilailla kuin toisen.

Siksi sitä ei kannata peitellellä erilaisilla kemikaaleilla tai niiden yhdistelmillä.

t: 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex uittaa lapsensa vaatteet huuhteluaineessa ja meillä koko kämppä käryää kun laps tulee käymään! Yrittää vissiin peittää sitä, että vetää röökiä sisällä... Mulla hirveä huuhteluaineen lemu assosioituu myös ryppyisiin, silittämättömiin vaatteisiin. (Tällä lapsella aina silittämättömät, käsittämättömän ryppyiset vaatteet.)

Vierailija
24/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nää " jookut naiset" oikeesti tuoksuu hyvältä, kauas. Ja kuulin jonkun kysyvän yheltä tälläseltä tuoksuvalta että mitä hajuvettä käytät niin sanoi ettei oo hajuvettä.. Okei, saatto haluta pitää salaisuutena ettei kohta kaikki haise yhtä hyviltä, mutta kuitenkin.. ! :D

Oon kuullu tosta ominaishajusta, mutta se ei kaiketi ole enää sitä että TUOKSUT hyvältä.

Ja tosiaan tää on siis yksi haju; ei saippua, shampoo, voide, dödö -kaikki yhdessä vaan joku yksi haju. Eikä se tuntunut pyykiltä.

Aapee

Vierailija
25/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkotit, en osaa kirjottaa?

ap

Vierailija
26/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn suihkussa päivittäin, käytän Nivean roll-onia, suihkautan vähän hajuvettä kaulalle, hiukan hiuksiin. moni nainen työpaikalla kehuu, kun pyyhällän ohi :). lisäksi vaatteet tuoksuu puhtaalle niin eihän se muuta vaadi.

Vierailija
27/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat, voisi melkein sanoa että valtaosa naisista löyhkää niin järkyttävästi hajuvedelle, että henki salpautuu.

Tutkittu tosiasia on, että pitkään samaa tuoksua käyttävä ei enää itse haista tuoksua vaan lisää sitä aina vain enemmän, ja tukehduttaa muut ihmiset.

Eli tippa kaulalle tai yksi suihkaus hiuksiin, ei yhtään enempää, PYYDÄN!!!

Vierailija
28/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko pestä koko repullinen heti kun tulee koska ei poikaa voi pitää maan hajuisissa vaatteissa. En tajua miks sitä 3e huuhtista ei voi ostaa nii vois hengittää niiden vaatteiden lähellä.

Vierailija
29/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää tosin on, että sitä laittaa puhtaalle iholle, eli ensin suihkuun, sitten cleania ja tuoksut ihanalle!!

Vierailija
30/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän sitä + apteekin dödöä, pelkästään nivea ei minulle riitä.

Vierailija
31/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuoksuu aivan ihanalle ja haju säilyy lähes viikon käsissä (kynsissä). Voi laittaa myös muualle sitä rasvaa ja se on jotain uskomattoman ihanaa.

Vierailija
32/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on ainaskin pakko laittaa kosteusvoidetta suihkun jälkeen. 38

Vierailija
33/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti käyttää näitä " kauheita" huuhteluaineita, minkä jäljiltä pyykit (ja ihmiset) tuoksuu ihanan raikkaille. :) Meillä käytetään hajuttomia aineita miehen astman takia, ja joskus tuntuu, että vaatteet haisee tunkkaiselle vaikka kuinka pesis. Jonkun verran auttaa aina pesukoneen puhdistus, muttei paljon. Shampoot sun muut ei mun mielestä tuoksu mun tukassa kauankaan, eikä kukaan ole tullut ikinä kehumaan mun hajumaailmaani. :/

Joku siitä ominaistuoksusta jo puhuikin. Mä mitä ilmeisimmin eritän kyllä tosi tehokkaasti feromoneja, sen verran ois flaksia sekä miesten että naisten parissa. Mutta en mä silti halua feromoneille haista (jossain tutkimuksessa oli, että muistuttaa hien hajua, me ei vaan tietoisesti havaita sitä!), vaan raikkaalle ja hyvälle. ;)

Vierailija
34/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni tuota cleania on muuten myös kosteusvoiteenakin olemassa... Suomestahan koko sarjaa ei saa, pakko lähteä aina sen takia Tukholmaan :(.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi