Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä etunimestä AUNE? Ensin se oli minusta hyvä vitsi, nyt aloin ajatella sitä ihan oikeasti.

Vierailija
03.08.2007 |

Se on harvinainen, lyhyt ja helppo sanoa. Kuulostaa vanhan tädin nimeltä, mutta niin on Aadat ja Iidatkin.

Jatkoksi tulisi joku perinteisempi nimi, kuten Johanna, Katariina tai Helena. Saa ehdottaakin!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoillislestadiolainen akka, joka kohteli meitä ei-vl:a alimpana pohjasakkana. Pelkkä nimen kuuleminenkin saa aikaa puistatusta, toivottavasti ei tarvi koskaan enää nähdä koko otusta.

Vaikea suhtautua neutraalisti pelkkään nimeen :)

Vierailija
2/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummani nimi oli Aune ja oli ihana ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimestä tulee mieleen edesmennyt ihana Aune mummu mummolani naapurista.

Vierailija
4/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole moni vielä älynnyt tuota aunea, sehän on tosiaan anni, iida ja siiri -sarjaa, isovanhempien nimiä.

Hyvä valinta!

Vierailija
5/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin laitta hyvin jonkun Aune Helenan tms, mutta mies haluaisi jonkun tavallisemman kutsumanimen. Eli tapaan Kaisa Aune Helena.

Vierailija
6/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mullakin ensin tuli mieleen kansakoulunopettajatyyppi, mutta nykyisin tunnen pari alle kouluikäistä Aunea joten olen päässyt kammosta eroon :-)

Vierailija
7/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aune Helena

Aune Loviisa

Vierailija
8/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mun mummon nimi. :) Mummonimet on tosiaan alkaneet tulla muotiin, että mikä ettei. Kyllä ne viehättää mun korvaani, omilla pojillanikin on " pappanimet" . :)))

Vierailija
9/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vain!

Vierailija
10/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo oli Aune ja että mä vihasin tuota muoria. Mä olin lapsenlapsista nuorempi (toiseksi nuorin serkkuksista on mun 9 vuotta vanhempi sisko) ja mä olin aina vähempi arvoinen. Olkoot kyse sitten joulalahja rahoista, kun muut saivat 150-200 markkaa, mä sain 0-20 markkaa, tai sitten rippilahjoista; muut saivat lahjaksi kellon, mä sain kämäsen ranneketjun, joka meni heti poikki ym.

Vierailija
11/11 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä onneksi voi vetää johtopäätöstä onko NIMI kiva vai ei.

Vierailija:

Mun mummo oli Aune ja että mä vihasin tuota muoria. Mä olin lapsenlapsista nuorempi (toiseksi nuorin serkkuksista on mun 9 vuotta vanhempi sisko) ja mä olin aina vähempi arvoinen. Olkoot kyse sitten joulalahja rahoista, kun muut saivat 150-200 markkaa, mä sain 0-20 markkaa, tai sitten rippilahjoista; muut saivat lahjaksi kellon, mä sain kämäsen ranneketjun, joka meni heti poikki ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän