Kuinka moni myöntää, että on valinnut jonkun kumppaniksi ulkonäön takia, vaikka tarjolla olisi ollut parempiluonteinen ei niin hyvännäköinen
Itse tiedän tällaisia aika paljon. On ollut useampia tuttuja joilla on pyörinyt kuvioissa joitakin todella mukavia ihmisiä, mutta silti niin sanotusti valituksi on loppujaan tullut joku paremman näköinen, mutta selvästi vähemmän miellyttävä persoona.
Tiedän, että joku kohta jeesustelee, että et sinä voi tietää, että millaisena toinen henkilö kokee mitkäkin ihmiset. No joo, saivarrella voi aina, mutta uskon, että aika moni tunnistaa itsekin tämän ilmiön mitä tarkoitan, ja on myös vastaavia tilanteita nähnyt.
Kommentit (7)
Tiedän montakin tällaista tapausta. Oli myös eräskin tosi mukava ja huumorintajuinen mies josta useampikin saman kaveripiirin nainen oli kiinnostunut. Hän sitten päätyi sekstailemaan erään naisen kanssa baari-illan jälkeen. Nainen oli myöhemmin todennut kavereilleen, että mies oli ollut pienikaluinen. Joskus myöhemmin mies päätyi sekstailemaan vielä erään toisen saman kaveriporukan naisen kanssa. Tämä nainen oli myöhemmin ihmetellyt, että eihän se vehje nyt mikään niin mikromuna ollut. Tätä nykyä ovat olleet parisuhteessa lähes 9 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole tullut vastaan tapausta, etteikö paremman näköinen olisi myös luonteeltaan parempi.
Sitten sä heräsit.
Kadun etten valinnut nuorempana sitä rikkaan perheen jälkeläistä. Nyt olisi loma-matkoja, kesämökit, omakotitalot, velatonta elämää ja luksusta.
No minulla ei ole kumppania, joten ei kai pitäisi tähän edes vastata. Mutta minä kyllä myönnän, etten ole ikinä ihastunut kehenkään sellaiseen, jonka ulkonäkö ja persoonallisuus eivät olisi molemmat miellyttäneet, vaikkei välttämättä ihan ensinäkemältä.
Koskaan en ole ihastunut kehenkään siksi, että "sillä on kiva luonne".
mikäli bimbolle tärkeää on lateksi, työntäköön päänsä maalipurkkiin?
muu tulee kaukana perässä?
-"toi on kauhean mustasukkainen", no tuo keroo paljon bimbon sosiaalisesta ulosannista kun on vaikeaa. jatkaa kuitenkin häirintää sen kin jälkeen kun ei tajunnut että jollain on parempaa seuraa..
Minulla ei ole tullut vastaan tapausta, etteikö paremman näköinen olisi myös luonteeltaan parempi.