Mikä sinussa on seksikästä, jos yleensä on?
Kommentit (14)
seksikästä minussa on
- kauniit kasvot
- kaunis kroppa
- huumori
- pilke silmäkulmassa
kysyin mieheltä ja vastaus oli lyhyt ja ytimekäs
kroppa
kysyin eikö muuta ja vastaus kropassahan on kaikki.
tylsä mies..
punaiset hiukset
pitkä ja hoikka vartalo
ainakin kaikki tähänastiset miehet ovat tykänneet.
Olen myös aika naisellinen tahattomasti. Se vetoaa moniin miehiin. Ja lapsenomainen vilpittömyys myös - varsinkin vähän vanhempiin miehiin.
ennen lapsia olisin sanonut tissit ja perse, mut nyt +20kg ne ei enää ole niin kovin seksikkäät mielestäni ;)
Eli sekä tissit että pylly kiihottaa, lisäksi älykäs sanailu eli se korvien väli ja tapa, jolla ajatuksissani pureskelen joskus alahuulta, silmien pilke.
Ja en todellakaan ole mikään huipputimmi, pikemminkin sopivasti pehmeä.
Moni mies on sanonut että KAIKKI, mutta ei nyt sentään, täytyy siis olla täälläkin se "korvien väli" ja olemus yleensä. Tykkään kyllä olla minä, ei voi kieltää, ehkä se sitten näkyy ulospäinkin. Monta yksittäistä seikkaa on kuitenkin kropassa, mitä voisin vaihtaa/parantaa.
Peffakin oli varmaan joskus aika hyvä, mutta nyttemmin taitaa olla liian leveää mallia :-)
Hyvä kroppa, tyylikäs olemus ja itsevarmuus.
Olen jo vuosia elänyt ilman miestä, joten tuollainen jo unohtuu...eikä sitä taida enää olla olemassakaan. Yksin ollessa ei ole niin merkitystä, meikkanko, ajelenko sääret, onko tukka nätissä kuosissa, mitä on päällä... ei jaksa kiinnostaa enää. silloinkin muinoin kun kiinnosti, luulen että yleisolemus korkeintaan oli seksikästä, jos jokin oli.
Pikkuvarpaan kynsi. Ja sekin kynsilakan kanssa.
arvostan kyllä itseäni, kohtuullisesti, mutta tää kysymys on aika syvältä
Pitkät ja kauniit sääret, sänkykamarisilmät, hunajainen ääni ja lisäksi oon hyvä suutelija.