Millainen on tuntemasi Kati?
Kommentit (10)
olen tuntenut elämäni aikana ja hän oli hieman, no lutkamainen.. nuoresta iästä huuolimatta seksikumppaneita oli kymmeniä. siis tosi nuoresta iästä..
Erilaisia ovat, ehkä yksi yhteinen tekijä on amislaisuus. Ihan kivoja, ainakin kaksi heistä. Löytyy kilttiä, hiljaista, räväkkää, puheliasta.
I Jämpti, fiksu, ystävällinen ja luotettava.
II Sekaisin, ei-luotettava, ystävällinen ja kaksinaaminen.
Toinen fiksu urheilullinen äiti-ihminen.
Toinen ihmeellinen ja outo, tehnyt kahdelle eri miehelle peräjälkeen lapsia eli ei mikään järkevä tyyppi, muutenkin aika vastenmielinen ja tiedän että on vaikea kumppani puolisolleen.
Ei kai nimi "miestä" pahenna, jos ei itse, mutta mun tuntemani yksi ainoa Kati, on kiero, epärehellinen ja hyväks käyttäjä.
Toinen ihmeellinen ja outo, tehnyt kahdelle eri miehelle peräjälkeen lapsia eli ei mikään järkevä tyyppi
toinen on aivan ihana ja herttainen 5-vuotias, toinen paras ystäväni joka on erikoissairaanhoitaja ja aivan mahtava ihminen!
Säikähdin että olenko vastannut jo tähän ketjuun, niin tutulta kuulosti :D.
Yhtä lukuunottamatta lähes pelkästään positiivisia mielikuvia. Ulospäinsuuntautunut, ryhmähenkeä luova, ei älykkö, mutta fiksu. Voi liittyä joskus vähän korostunutta omanarvon tuntoa.