Mies: kumman ottaisit
aiemman kejtun innoittamana ajattelin kysyä tälläistä:
Jos sinulla on valittavana sänkykumppaniksi
A) kiinteä kroppainen, tiukka pilluinen ja kaunis nuori nainen, joka on oikeastaan lahna sängyssä, vai
B) normaalipainoinen synnyttänyt ja imettänyt nainen, jonka vartalosta löytyy niin raskausaripa ja löysää nahkaa. Mutta, on treenannut alapäänsä kuntoon ja osaa käyttää lihaksiaan sekä on kiihkeä ja osaa toteuttaa miehen toiveet
Kumman valitset?
Kommentit (28)
A:ta panisin kerran noin niinkuin koeajomielessä, B:n ottaisin vaimoksi ja panisin sitten loppuelämän. (No, mähän itse asiassa olen naimisissa tuollaisen B:n kanssa. Lucky me!)
Tämän varmaan ap halusit kuullakin, eikö? ;) Mutta siis tosissani vastasin.
- M31
josta kouluttaisin kelpo yksilön. Myöhemmässä vaiheessa siitä tulisi kuitenkin B, joten saisi kokeilla molempia...
Käykö b esimerkiksi lenkillä tai kuntosalilla koskaan?
Ihminen kasvaa kaikin tavoin 15v ja 30v välissä. Eiköhän ole aika tyypillistä, että nuoret naiset ovat A-tyyppiä, mutta kasvavat parisuhteessa B-tyypiksi. Ainakin omalle kohdalle on sattunut aina näin.
Siis valinta on A joka kehittyy B:ksi.
tehnyt voitavansa ulkonäön palauttamiseksi, mutta raskausarvet ja löysä nahkahan ovat asiota joille ei itse paljoakaan voi.
ap
en kyllä enää sitä a:ta ottaisi, se kun häpesi omaa kroppaansa ja oli niin ujo, seksiäkin oli lähetyssaarnaaja asennossa vain.
Nyt tuo vaimokulta kallistuu sinne b:n puolelle, mutta parempi niin, seksi loistavaa.
m26
Jossa ei sen vuoksi ole päätä eikä häntää.
Pääpiirteittäinhän naiset ovat nuorempina paremman näköisiä, paremmassa kunnossa ja seksikin kiinnostaa. Lasten jälkeen ollaan rupsahtaneita ja happamia, molemmista päistä. Julma yleistys mutta enemmän näinpäin.
Frigidiä kaunotarta saa etsiä huomattavasti pidempään kuin pihtaavaa lahnaa kotirouvaa.
B minulla on jo, joten en tarvitse toista. Valitsisin siis A:n. Olisihan se vaihtelua.
Jaksan kyllä odottaa naisen " aikuistumista" ja rupsahdusta. Varsinkin kun minulla on nyt jo todella estoton seksipeto, 19-vuotias hoikka kaunokainen :)
Noita B versiotahan kasvaa joka oksalla.
Vierailija:
aiemman kejtun innoittamana ajattelin kysyä tälläistä:
Jos sinulla on valittavana sänkykumppaniksi
A) kiinteä kroppainen, tiukka pilluinen ja kaunis nuori nainen, joka on oikeastaan lahna sängyssä, vai
B) normaalipainoinen synnyttänyt ja imettänyt nainen, jonka vartalosta löytyy niin raskausaripa ja löysää nahkaa. Mutta, on treenannut alapäänsä kuntoon ja osaa käyttää lihaksiaan sekä on kiihkeä ja osaa toteuttaa miehen toiveet
Kumman valitset?
Visuaalinen kiihoke riittää, ei tarvita temppuja
Voisiko kysyjä kertoa, miksi a on oikeastaan lahna sängyssä? Onko hän niin kokematon vai eikö hän vain pidä intohimoisemmasta seksistä? En osaa valita näiden tietojen perusteella.
Sitä eläisi kuitenkin unelmassa, että saa naisen vielä syttymään. Ei b:kään paha olisi, mutta a:ssa olisi haastetta.
Kynnyskysymys olisi tietenkin haluaako a lapsia.
Minkälaisia olivat ehkä neiti c tai d? Napakympissäkin oli kolme, joista valittiin.
Vierailija:
tehnyt voitavansa ulkonäön palauttamiseksi, mutta raskausarvet ja löysä nahkahan ovat asiota joille ei itse paljoakaan voi.
ap
Nythän on niin, että kun hoikka tai normaalipainoinen nainen tulee raskaaksi, voi tulla raskausarpia, mutta jos palautuu normaalipainoiseksi synnytyksen jälkeen, arvet jäävät mutta nahka ei roiku. Nahka roikkuu jos ei ole tehnyt aiemmin, eikä synnytyksen jälkeen yhtään mitään itselleen eli harrastanut liikuntaa. Minä olen sellainen B joka on normaalipainoinen, kiinteäkin, melkein nelikymppinen, on raskausarpia mutta ne eivät näy juurikaan kun vatsalihakset on hyvässä kunnossa eikä lantiolla ole liikaa rasvaa, lisäksi olen kiihkeä ja kokeilunhaluinen. Vartalo on hyvin paljon itsestä kiinni, sorry niin se vaan on.
Voisitko 19 hieman hertoa, millä tavoin olet pitänyt itsesi sheipissä?
olen normaalipainoinen, bmi 20 ja silti vatsanahka roikkuu. mitään läskiä se ei ole, vaan ihan nahkaa. Raskausaikana tuli kiloja 12 sekä arpia.
nyt kun kaksi raskautta takana ja liikuntaa harrastan säännöllisesti (myös vatsalihasliikeitä) niin silti nahka roikkuu. voisitko kertoa missä vika, vai olisko sittenkin niin, että toisilla se nahka palautuu paremmin kuosiinsa kuin toisilla ts. ihmiset ovat yksilöitä!
Kaikille ei tule raskausarpiakaan. Toisten nahka kestää paremmin venytystä ja palautuu siitä paremmin.
Vierailija:
olisko sittenkin niin, että toisilla se nahka palautuu paremmin kuosiinsa kuin toisilla ts. ihmiset ovat yksilöitä!
Vierailija:
olen normaalipainoinen, bmi 20 ja silti vatsanahka roikkuu. mitään läskiä se ei ole, vaan ihan nahkaa. Raskausaikana tuli kiloja 12 sekä arpia.
nyt kun kaksi raskautta takana ja liikuntaa harrastan säännöllisesti (myös vatsalihasliikeitä) niin silti nahka roikkuu. voisitko kertoa missä vika, vai olisko sittenkin niin, että toisilla se nahka palautuu paremmin kuosiinsa kuin toisilla ts. ihmiset ovat yksilöitä!
Yleensä laihoilla ei jää tuota nahkaa? Se ei kait ole niin yleistä kuin niillä jotka ovat ylipainoisia ja sitten laihtuvat. Mullekkin tuli peräti 18 kiloa ja niitä arpia, nyt painan 60 kg ja arvet on, mutta ne eivät mielestäni häiritsevästi näy, eikä nahka roiku vaikka olisin luullut että minun vartalollani niin käy, koska oikeesti lihon tosi helposti. Tarkoitin tällä sitä aika suurta joukkoa naisia jotka oikeesti eivät jaksa tehdä vartalolleen mitään. t 19
B