Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: kumman ottaisit

Vierailija
16.08.2007 |

aiemman kejtun innoittamana ajattelin kysyä tälläistä:

Jos sinulla on valittavana sänkykumppaniksi

A) kiinteä kroppainen, tiukka pilluinen ja kaunis nuori nainen, joka on oikeastaan lahna sängyssä, vai

B) normaalipainoinen synnyttänyt ja imettänyt nainen, jonka vartalosta löytyy niin raskausaripa ja löysää nahkaa. Mutta, on treenannut alapäänsä kuntoon ja osaa käyttää lihaksiaan sekä on kiihkeä ja osaa toteuttaa miehen toiveet

Kumman valitset?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voisitko 19 hieman hertoa, millä tavoin olet pitänyt itsesi sheipissä?

Raskauden aikana tuli 18 kiloa, en ollut enää kovin nuori, 32 v kun sain ensimmäisen, olin suhteellisen normaalipainoinen ennen raskautta eli 62 kg. Synnytyksessä jäi vielä 13 kg, ne pudotin ensimmäisen 4 kkn aikana kun imetin ja kävelin päivittäin vauvan ja vaunujen kanssa 1-1,5 tuntia. Muutaman kilo jäi. Niitä aloin vahtia ruokavaliolla ja kun lapsi oli n 1v aloin käydä kuntosalilla jossa käyn n 2 kertaa viikossa, lisäksi sauvakävelen ja liikun lapsen kanssa. Koska ikää jo on, on pakko syödä järkevästi mikä tarkoittaa sitä että ruokavalioon ei kuulu rasvaisia roskaruokia kuten pizza, perunalastut, leivokset ja pullat. Hampurilaisia syön kuitenkin aika usein ja karkinsyöntiä joudun kieltämään itseltäni koko ajan. Enkä todellakaan ole mikään luonnonhoikka vaan paino nousee heti jos alan syömään huonommon tai lopetan liikkumisen. Nousi heti 2 kgkun en heinäkuussa käynyt salilla ja join aika useasti viiniä grilliruuan kanssa. utta sittenon vaan otettava itseään niskasta kiinni ja liikunta takaisin jokaviikkoiseksi.

Vierailija
22/28 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsin b. Asiahan on niin jollei hokaa ja innostunut seksistä, nuorena, niin mitä siitä tulee opettamalla, teeskenneltyjä orkasmeja, tietynajoin halukkuutta seksiis ( lasketaan päiviä ) olisko se 2-5 päivän välein, riippuen MIEHESTÄ (TAI VAIMOSTA).

Oli miten oli, ulkonäkö ei ole niinkään tärkeä ( eikä ainakaan lapset ), tärkeintä on parisuhteen tyytyväisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uskomuksesi on väärä, kun väität, että vatsan roikkumisongelma koskisi vain niitä, jotka eivät tee mitääm...

Olen nuoresta asti harrastanut erilaista urheilua, kilpaillutkin- Pituuteni 156 cm ja paino 48-49 kg. Raskaudet 23 ja 25 vuotiaana, joissa molemmissa paino nousi n. 9 kg ja vauvat 4 kiloisia. Pieneen kokooni nähden vatsani työntyi valtavasti eteenpäin ja loppuraskaudessa mitattu vyötärön ympärys oli mahtavat 136 cm :(

Nykyään harrastan urheilua edelleen 7-10 krt/viikko riippuen onko harjoitus vai kisakausi, mutta yllätys yllätys, minulla on navan ja häpyluun välillä kaksi ruttuista ja arpista nahkapussia. Painan taas raskauksia edeltävän painon ja viimeisestä synnytyksestä 3 vuotta.

Plastiikkakirurgin konsultaatiossa sanottiin, että tämä ei muuten poistu kuin puukolla ja sitä siihen syyskuussa tarjotaankin poistamaan tämä esteettinen ongelma...sitä kun aina naistensaunoissa ym. päivitellään...

Vierailija
24/28 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

josta kouluttaisin kelpo yksilön. Myöhemmässä vaiheessa siitä tulisi kuitenkin B, joten saisi kokeilla molempia...

Noin mäkin ajattelin 14 vuotta sitten ja nyt on se edelleen hyvännäköinen mutta edelleen lahna täällä kotona. Jos ei olis noita kahta lasta niin valitsisin kenet tahansa joka edes vähän säväyttää.

Nimim. Suuseksiä viimeksi vuonna 2001, kuusysiä en ole kokeillut ikinä.

Vierailija
25/28 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että uskomuksesi on väärä, kun väität, että vatsan roikkumisongelma koskisi vain niitä, jotka eivät tee mitääm...

Olen nuoresta asti harrastanut erilaista urheilua, kilpaillutkin- Pituuteni 156 cm ja paino 48-49 kg. Raskaudet 23 ja 25 vuotiaana, joissa molemmissa paino nousi n. 9 kg ja vauvat 4 kiloisia. Pieneen kokooni nähden vatsani työntyi valtavasti eteenpäin ja loppuraskaudessa mitattu vyötärön ympärys oli mahtavat 136 cm :(

Nykyään harrastan urheilua edelleen 7-10 krt/viikko riippuen onko harjoitus vai kisakausi, mutta yllätys yllätys, minulla on navan ja häpyluun välillä kaksi ruttuista ja arpista nahkapussia. Painan taas raskauksia edeltävän painon ja viimeisestä synnytyksestä 3 vuotta.

Plastiikkakirurgin konsultaatiossa sanottiin, että tämä ei muuten poistu kuin puukolla ja sitä siihen syyskuussa tarjotaankin poistamaan tämä esteettinen ongelma...sitä kun aina naistensaunoissa ym. päivitellään...

Sulle on siis käynyt niin ja sillä hyvä, ylensä niin ei käy hoikille. Menet sitten plastikkakirurgille ja homma hoituu, mitä sitä sen enempää miettimään.

Vierailija
26/28 |
18.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

josta kouluttaisin kelpo yksilön. Myöhemmässä vaiheessa siitä tulisi kuitenkin B, joten saisi kokeilla molempia...

Noin mäkin ajattelin 14 vuotta sitten ja nyt on se edelleen hyvännäköinen mutta edelleen lahna täällä kotona. Jos ei olis noita kahta lasta niin valitsisin kenet tahansa joka edes vähän säväyttää.

Nimim. Suuseksiä viimeksi vuonna 2001, kuusysiä en ole kokeillut ikinä.

Puutteessa elän minäkin, koska olen eronnut, mutta voin kertoa että kun löydän miehen , teen siitä maailman onnellisimmän makuuhuoneessa (ja muutenkin)!

Vierailija
27/28 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin B-tyyppiä olen saanut katsella jo jonkin aikaa.

Toiseksi, muutoksia ei voi ennustaa. Moni A muuttuu B:ksi ja B A:ksi.

Kolmanneksi, minulle ei ole tullut vastaan näitä mahdottomia lahnoja, joista moni mies puhuu. Tietysti vapautumiseen menee aikaa, mutta kyllä se seksi sieltä löytyy ;-)

Vierailija
28/28 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaan tuuliin ja halut myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi