Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Muumiastioiden sesonkimalleihin ei tehdä sitä matalaa lautasta?
16.08.2007 |
Jää meillä ostamatta kun saa vain mukin ja syvän lautasen. (esim. delfiinisukellus).
Pienet on murheet, joo.
Kommentit (3)
esim. valkoisella Teema-lautasella kun muumiastiatkin on tehty Teema-astioista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huutava vääryys, se on loistavan kokoinen lautanen. Teeman lautasia on isonnettu kautta linjan. Isot lautaset ovat muotia - vaan tarvitseeko nykyihminen isompia lautasia, että saa mahtumaan enemmän ruokaa? :-/
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttävää.