Tekisitkö reklamaation? Keittiökaupasta kyse.
Myyjä mittasi keittiön seinän väärin. 10cm pieleen. Ei käynyt tarkistusmittauksilla vaan tilasi suoraan tuotteet. Nyt sitten kaapit eivät mahtuneetkaan sinne keittiöön, vaan roskiskaappia piti kaventaa 10cm. Nyt se lavuaari ei mahtunutkaan sinne kaappiin, vaan kaapista piti sahata osa pois. Sitä ennen odotimme kaappia yli pari viikkoa.
Toisista kaapeista puuttuu ovet, koska olivat liian pienet niihin kaappeihin.
Ihan aluksi tuli väärän väriset rungot, ne piti vaihtaa ja osotimme niitä jonkin aikaa. Nyt joudumme odottamaan niitä toisia ovia neljä viikkoa.
Khh kaapit olivat ihan eri ovea, mitä tilasimme. Taso on myöskin väärä.
Peililiukuovet makuuhuoneeseen olivat myös liian leveitä, joten niitä piti kaventaa. Itse jouduimme senkin kavennuksen maksamaan. Eteisen peililiukuovista yksi oli väärän värinen.
Lisäksi on kaikkea muuta, mitä en enää edes muista. Hyvitystä saimme hieman kodinkoneista, mutta mielestäni se ei nyt kyllä riitä.
Kommentit (8)
Miehen mielestä kaikki on nyt ok kun saimme hyvitystä noista kodinkoneista. Itse olen taas sitä mieltä, että pitäisi ottaa yhteyttä johonkin korkeampaan tahoon ja vaatia isompia hyvityksiä.
kodinkoneista.
jos kerran hyvitys oli mielestänne liian pieni, olisi kyllä pitänyt sanoa että ette hyväksy sitä ja vaatia enemmän.
Ei myyjällä ole mitään pakkoa antaa enää enemmän hyvitystä aina vaan kun viitsitte sitä pyytää.
Äläkä maksa mitään, ennen kuin sopu löytyy. Muuten niiden kiire selvittää asiaa loppuu siihen.
Kun kaappeja on laitettu seinään, niin silloin on tullut vastaan näitä ongelmia.
Kalusteet on maksettu jo.
Voi että kun sitä ihmiset on niin sinisilmäisiä, että luottavat johonkin keittiökauppiaaseen. Osasi se ukko kyllä myydä. " kihikihi, annan tästä teille tämän vähän halvemmalla, kihi kihi" .
Me pyydettiin joku aika sitten Parmalta alustava tarjous keittiökalusteista, siinä oli jo mitat sen verran pielessä että unohdettiin koko juttu. (Olisi varmaan tullu ongelmia, niinkuin teille!)
Olisin kyllä maksanut ihan mielelläni vaikka ylihintaa, että olisimme saaneet kunnon kalusteet ilman mitään suurempia ongelmia. Muutaman pienen ongelman, kuten sen yhden peilioven vääränvärisyyden tms. olisin ihan ymmärtänyt, mutta, että kaikki on ihan päin jotain.
Kaikki uudet ongelmat on oma juttunsa. Edellinen hyviys muista ei kata niitä
ja joo, todellakin reklamoisin!