Lue keskustelun säännöt.
Paljonkohan mies tradenomi tienaa esimiestehtävissä?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin ja itse olen kanssa tradenomi, tienaan 2300 euroa kuukaudessa. Mutta meillä ero ei tule sukupuolesta, vaan tehtävästä ja sen vaativuudesta ja persoonasta.
Mitä se sukupuoli asiaan vaikuttaa?? Jos hommais MBA:n vielä niin varmasti nousis palkka tonnilla parilla vielä.