Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla mitään toivoa selvitä järjissäni?

Vierailija
15.08.2007 |

Pitäisi erota. Taustalla väkivaltaa ja pettämisiä, alkoholismiakin.

Olen siis kohta rahaton ja autoton 2 pienen yh-äiti. Asun pikkukaupungissa, josta en tunne ketään. Ei siis yhtään ystävää, kaveria, ei edes tuttavaa, sukulaiset satojen kilsojen päässä. Paikkakuntaa en voi vaihtaa. Joudun muuttamaan tyhjin käsin, vain lasten tavarat saan. Siis tyhjä koti odottaa. Mies on narsistityyppiä, kontrolloinut minua, on mustasukkainen. Mies on hoitanut kaikki käytännön asiat, siis laskut, vakuutukset, kaupassa käynnit.

Itsetuntoni on pakkasella, mies on haukkunut minua, alistanut, käyttänyt hyväksi seksuaalisesti ja taloudellisesti. Pelkään hiukan ihmisiä. Mietin mitä he ajattelevat, varmaan nauravatkin. Hävettää.

Olen koko aikuisuuteni elänyt miehen vanavedessä. Nyt pitäisikin pärjätä yksin kahden lapsen kanssa. Miten ikinä selviän?

Auttakaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti vielä miettisin josko hakeutuisin toiselle paikkakunnalle jos olisin sinä. kaikki on järjestettävissä.

Vierailija
2/7 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikutuksenalaisuudesta. Kerro sosiaaliviranomaisille/neuvolassa tilanteestasi ja hoida asiat niin, ettei lapset joudu kärsimään tuosta ihmisestä yksin. Älä jää paikkakunnalle lasten vuoksi. Muuta pois LASTEN VUOKSI ja itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on saanut itsetuntosi nollaan etkä nyt usko itseesi, mutta kun vapaudut hänen vallastaan, uskoisin, että löydät itsestäsi voimavaroja, joiden olemassaoloa et nyt vielä tiedosta. Älä yritä kuitenkaan pärjätä yksin, vaan ota tosiaan yhteyttä viranomaisiin, sosiaalitoimistoon. Avun kanssa pääset helpommin ja varmemmin uuden, hyvän elämän alkuun. Tarvitset varmasti tukea näin aluksi. Voimia!

Vierailija
4/7 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sosiaalitoimistolta tai neuvolasta apua, äläkä turhaan häpeä itseäsi. Päinvastoin sussa on munaa kun lähdet :-)!

Vierailija
5/7 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista tukea voin saada?

Eniten kaipaisin ystävää.

ap

Vierailija
6/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noin hän toivoo sinun ajattelevan.

Pärjäät aivan varmasti. Ja sitten kun olet päässyt miehestä eroon (omaan asuntoon) niin huomaat, miten paljon voimasi vielä lisääntyvät.

Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

avointa päiväkotia tai puistoa missä voi tavata ihmisiä.

Sä pystyt siihen kun päätät lopettaa tuon surumielisen itsesäälissä rypemisen ja päätät pärjätä.

Joka viides lapsi kasvaa yhden vanhemman perheessä. Et todellakaan ole yksin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan