Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lingon&Blåbär jälleenmyyjäksi?

15.08.2007 |

Olen kiinnostunut myymään L&B-vaatteeita. Tykkään niistä vaatteista hirveästi, mutta minua mietityttää se, että aika paljon tulee oheiskuluja.Aika kalliita ne vaatteet on että miten saa myydyksi, kun kaupoista saa 3 vaatetta yhden L&B:n hinnalla, olkoonkin että ovat laadukkaita, öko-tex-vaatteita. Lisäksi on kuukausikoulutukset, että työtä siitä aika paljon saa. Toisaalta mielekästä olisi vähän aikaa kotoa aina hyvällä syyllä lähteä jonnekin.

Kertokaapa, jos teillä kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin juuri noista syistä, eli että voisi olla pisempään kotona, olisi syy lähteä johonkin jne.

Kolmas sesonki tosiaan menossa, ja alettiin miehen kanssa oikein miettiä, että missähän kohtaa tässä oli tarkoitus tienata tällä jotain? Esittelymalliston lunastaminen maksaa 600-650¿ joka sesonki, joten siihen pitää säästää iso osa tienatuista rahoista. Oheiskulut on tosi suuret, emännänlahjat, kuvastot, tilauskupongit ym. Mitään ei saa ilmaiseksi tukusta.

Töitä saisi tehdä TODELLA paljon, että tällä oikeasti voisi sanoa tienaavansa. Mäkin oon kuitenkin myynyt mielestäni ihan hyvin, yli 8000 ¿/sesonki (josta siis pitäis jäädä itelle noin 2000¿). Kaikki tuntuu vaan menevän tukulle eri kulujen muodossa. Nyt tää ehkä alkaisi tuottaa, kun on saanut asiakaspiiriä vakiinnutettua, mutta en jaksa enää odottaa. Myyn kauden loppuun ja lopetan. Saanpa itse ne 650¿ mitkä menis taas uuteen mallistoon.

En siis suosittele tätä kellekään, kuten ehkä jo arvasit. Tähän on mennyt säästöt, mitä kerättiin hoitovapaan varalle, monet illat ja viikonloput pois perheeltä ja ystäviltä, tilalle oon saanut kauhean stressin ja jatkuvat riidat miehen kanssa. Ilmapiiri kotona parani heti, kun ilmoitin lopettavani tämän...

Vierailija
2/4 |
13.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös miettinyt, että olisi kiva lähteä johonkin tollaiseen kotikutsuasiaan mukaan. Tupperwaret ja Oriflamet unohdan ihan suosiolla (eivät vakuuta itseänikään), mutta L&B tai uusi Me&I voisi olla ihan kokeilemisen arvoinen juttu. Pääsyy ei olisi niinkään mikään suuri tienaaminen asian tiimoilta, vaan että saisin oman kehittävän jutun lasten hoidon oheen. Lisäksi uskon, että olisin vielä hyväkin tuonkaltaisessa työssä.

Mutta mutta. [b]Kölli[/b] on varmasti aivan oikeassa siinä, mitä tuo työ tulee vaatimaan perheeltä. Itse tiedän kysymättäkin, että mieheni ei missään nimessä katsoisi suopeasti tällaista vaativaa " harrastusta" . Aluksi se voisi onnistua, mutta pidemmän päälle iltavapaiden pyytäminen kutsuja varten + kaikkia pakollisia muita omia menoja varten varmasti toisivat liikaa paineita puolin sun toisin. Yhteisestä ajasta kun tuntuu olevan muutenkin pulaa ja jo lapsien harrastuksetkin viikolla kuormittavat.

Mutta jos intosi on kova, olet myyntihenkinen ja miehesi on todellakin valmis tukemaan täysillä työtäsi, lähde ihmeessä kokeilemaan! Myyntimääristä en tiedä muuta kuin, että itse olen pitänyt kolmet L&B-kutsut ja kaikissa myynti on ollut 700-1000 euroa. Tällä viikolla olin siskoni kutsuilla ja siellä myynti kipusi jo yli 1100 euroon, joka on kuulemma melko harvinaista. Näillä kaikilla kutsuilla on ollut erityisen hyvä myyjä (trendikäs ja ammattitaitoinen tekstiilialan ihminen), joka on oman kokemukseni mukaan ihan eri tasoa kuin kotikutsuesittelijät keskimäärin. Itse tuskin olisin emännöinyt näin monia kutsuja, jos esittelijä ei olisi ollut näin hyvä.

t. Jogu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan sitten alkanut myyjäksi. Kun niin epäilyttää että jos en saisikaan myydyksi. Ja just tuo että voisi tulla stressi. Hyvät vaatteet Lingonilla kyllä on mutta mielestäni on hintaan lisätty surutta jälleenmyyjän 28%. Ilman sitä hinta voisi olla kohillaan.

Kölli, oot myyny tosi hyvin kaudessa, ja sinusta tuntuu että et mitään ole saanut =(. Kiitos rehellisestä vastauksestasi.

Vierailija
4/4 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogu:

Itse olen myös miettinyt, että olisi kiva lähteä johonkin tollaiseen kotikutsuasiaan mukaan. Tupperwaret ja Oriflamet unohdan ihan suosiolla (eivät vakuuta itseänikään)

Itse olen myynyt joskus tuppereita ja nykyään olen Oriflamessa mukana. Ne taas ovat tuotteita, joita en toisiin vaihtaisi. Ilman muuta kannattaa aloittaa joku kotikutsu juttu, jos sellainen kiinnostaa. Tärkeintä on, että valitsee sen, mistä itse on kiinnostunut. Helpotusta tuo myös se, että tuotteet ovat kuluvia ja niin niitä saa myytyä uudelleen. Tupperit on mielestäni loistotuotteita, mutta kakkukuvun ostanut ei tarvitse uutta vielä kymmenenkään vuoden päästä... Toivottavasti löydät oman juttusi. Mä olen totisesti löytänyt ja sen turvin pystyn jatkamaan kotiäitinä lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi