Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
MIKSI mulle ei enää maistu tupakka/viina...???
15.08.2007 |
Ihan hyvä vaan...;)
Mutta hyvin kummallista...! En ole alkanut " lakkoon" tmv. mutta jos sytytän tupakan, niin parin henkosen jälkeen tumppaan sen. Sama juttu viinan suhteen, vielä pari kuukautta sitten join todella usein ja varsin paljon kerrallaan, nykyään ei maistu, ja jos otan, niin olut/siideri/drinksu tai kaksi riittää...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ehkä oot raskaana