Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä tietokoneella/pleikkarilla usein pelaava aikuinen mies on jollain lailla luuseri?

Vierailija
15.08.2007 |

Minä ajattelen niin! En osaa kuvitella että oma mieheni pelailisi koneella! Hänellä on vaativa työ ja tekee pitkää päivää, vapaa-ajallaan harrastaa liikuntaa ja viettää aikaa lasten kanssa.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosin pelaamista rajoittaa lapset, eli ei ole mahdollisuutta ihan maksimi tuottoon.

Terveisin se jonka mies ammatikseen pelaa ja tienaa minimissään ton 5000 euroa kuussa =)

Vierailija
22/53 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä ajattelen niin! En osaa kuvitella että oma mieheni pelailisi koneella! Hänellä on vaativa työ ja tekee pitkää päivää, vapaa-ajallaan harrastaa liikuntaa ja viettää aikaa lasten kanssa.

On hyvät työpaikat, harrastetaan liikuntaa, vietetään aikaa lasten kanssa, kaikki asiat tosi hyvin muutenkin - joskus iltaisin kun lapset ovat nukkumassa, pelaillaan jotain pelejä. Se on mukavaa ajanvietettä, eivätkä kaikki pelit tosiaankaan ole mitään veristä räiskintää vaan löytyy esim. ihan kivoja seikkailupelejäkin missä saa käyttää hoksottimia. Kokeilkaa joskus itse niin käsityksenne voi muuttua! Pyytäkää mieheltänne vaikka että voisitte hankkia jonkun sellaisen pelin, mitä olisi kiva pelata yhdessä, niin saisitte yhteisen harrastuksen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun aika moni on jo tyrmännyt sen mustavalkoisuuden.

Vierailija
24/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä, koskee tietysti myös naista.

Vierailija
25/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tumaan. AARRRGGH

Vierailija
26/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimaista touhua.

Vierailija
27/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ei voisi pelata? Mäkin tykkään joskus pelata.

Sitten onkin eri asia jos se on muusta pois, esim parisuhde/lapset kärsivät.

Vierailija
28/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että lisäksi harrastaa monia muitakin asioita, kuten kulttuuria, musiikkia ja järjestötoimintaa.

Ai niin, ja välillä nollaa työ stressiään läiskimällä örkkejä X-boxilla! Hui, jälkimmäinen asia taitaa tehdä hänestä luuserin!!

Avioero mulle heti nyt, tack.

Vierailija:

En osaa kuvitella että oma Hänellä on vaativa työ ja tekee pitkää päivää, vapaa-ajallaan harrastaa liikuntaa ja viettää aikaa lasten kanssa.

Vierailija
29/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no ei ehkä ihan luuseri, mutta sanoisinko että järjettömän raivostuttava.

Vierailija
30/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oikein vaativa työ! Apua, kuinka se jaksaa!

Pelaaminen ok, kunhan siitä ei tule elämäntehtävää.

Vierailija
31/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin mies, joka pelaa, ei koskaanikinämilloinkaankuunapäivänä tee MITÄÄN MUUTA kuin pelaa.

Mistä näitä idiootteja sikiää?

Vierailija
32/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi IKINÄ seurustella saati olla naimisissa niin jälkeenjääneen tyypin kanssa...(puistatus).

Vierailija
33/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ikimaailmassa vapaa-aikana roikkuisi av:llä, duunissa se on hyvää vaihtelua työskentelemiselle ;)

Vierailija
34/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni pelaa lomillaan ja viikonloppuisin, mutta vain lapsemme päiväuniaikaan (ei siis iltaisin tai muuna vapaa-aikanaan) Hän työskentelee vaativassa asiantuntijatehtävässä, johon kuuluu pääosin ohjelmointia. Koska arki sujuu ja mieheni auttaa paljon lapsenhoidossa, on pelaaminen ihan ok. Roikunhan itsekin AV:lla ;)

Vierailija
35/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tahdon itseäni fiksumman miehen! En halua että mun mies roikkuu netissä tai pelaa koneella vapaa-ajallaan, jos nyt saan sanoa ihan rehellisesti! Itselläni on sellainen kuva, että netissä roikkuvat + pelailevat miehet on sellaisia aika nuoria, joilla ei välttämättä ole perhettä eikä kovin vaativaa työtä tai vilkasta sosiaalista elämää.

Vierailija
36/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä myönnä olevani luuseri!

Vierailija
37/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä ainakin tahdon itseäni fiksumman miehen! En halua että mun mies roikkuu netissä tai pelaa koneella vapaa-ajallaan, jos nyt saan sanoa ihan rehellisesti! Itselläni on sellainen kuva, että netissä roikkuvat + pelailevat miehet on sellaisia aika nuoria, joilla ei välttämättä ole perhettä eikä kovin vaativaa työtä tai vilkasta sosiaalista elämää.

Kirjoitinkin äsken, että miehelläni on vaativa työ. Voisin jopa sanoa hänen olevan itseäni fiksumpi ainakin, mitä koulutukseen tulee (mies FT, minä FM). Hän ei pelaa netti- tai pleikkaripelejä, vaan strategiapelejä ja on 35-vuotias. Ei siis mene ihan monien kuvaileman " luuseriluonteen" kategoriaan, vaikka innokkaasti tietokonepelejä pelaakin :)

Vierailija
38/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat 9v- 35v. ovat sitä sukupolvea, että pelikoneet kuuluvat arkeen. miksi heidän pitäisi olla pelaamatta? minkä ikäinen saa sitten pelata?

Vierailija
39/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on sen työ ja tienaa siitä 5000 - 100 000 euroa kuukaudessa!

Eli en taida mennä valittamaan, enkä väheksymään...

Vierailija
40/53 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koodaa lähinnä tietokoneella, niin vapaa-aikana kuin työkseen (ja tienaakin riivatun hyvin!).

Mä taas lähinnä surffaan netissä ja pelaan tietokoneella strategiapelejä ja toisinaan Älypäässä sanapelejä ym.

Pleikkari ja GameCube on meille yhteinen harrastus. Suosiossa ovat seikkailupelit, rallipelit ja nyttemmin myös SingStar ja GuitarHero. Ai kauhee!

Lapsikin on jo pelannut tietokoneella ja laulaa mukanamme SingStar-peleissä.

Voivoi... Ja unohdin tosiaan kertoa, ettemme tosiaan ikinä tee mitään muuta! Pelataanpelataanpelataan! Ahh... Siinä meidän elämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme