Lue keskustelun säännöt.
Minä en laihduta!
14.08.2007 |
Painan 65kg ja olen 160cm pitkä.
Vatsamakkaroita on ja kaksoislaukaa on.
Olen naimisissa, olin naimisiin mennessä jo tälläinen.
Lihota en aio, mutta tuskin laihdunkaan.
Olen tyytyväinen itseeni.
Kommentit (2)
minäkään vaikka olen isompi sinua, minulla hyvä olo ollu näin ,43-v nyt. Hoikkuus ei aina onnellisuutta tuo, mutta toki on hyvä olla hyvä kunto ja muutoin terve psyyke.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
terveisin myös tyyväinen itseensä. Paino 69 ja pituus 162