Saako jostain selville onko jollakin pariskunnalla avioehto?
.
Kommentit (8)
Avioehdothan rekisteröidään, joten periaatteessahan ne löytyy kyllä. Eri asia sitten on, että saako sen tiedon luovuttaa, että onko avioehto vai ei tai peräti sen sisällön. Kun muistelen noita julkkisjuttuja muistelen, niin melkein väittäisin, että julkisuuteen on kyllä tihkunut tieto avioehdosta, mistä, niin sitä en taas tiedä.
Testamenttiahan ei enää rekisteröidä nykyään missään, joten veikkaisin, että sellainen on sitten vielä vaikeampi ulkopuolisten selvittää.
Mitä väliä sillä on, että joku muu tietää, että onko teillä avioehto vai ei?
Kyse on laajemmasta jutusta. Eräs henkisesti sairas henkilö, joka on häiriköinyt minua, on kaivanut meistä kaikenlaista tietoa selville ja käyttänyt tietoja hyväkseen häiriköinnissään.
ap
Mitä väliä sillä on, että joku muu tietää, että onko teillä avioehto vai ei?
No jos teillä on tänään yhden sisältöinen avioehto, niin huomennahan voi olla jo toisen sisältöinen, joten aika turhaa tietoa sinänsä.
Jos tyyppi oikeasti häiriköi, niin jos on henkisesti sairaasta yksilöstä, niin eikö sitä voi jättää omaan arvoonsa? Tai jos ei voi, niin sitten taas ehkä on käännyttävä poliisin puoleen.
taustoja tietäisikään. En kaipaa kommentteja itse asiaan, vaan vain alkuperäiseen kysymykseen. ap
Eikö tuonkin olisi voinut kertoa heti 1. viestissä?
joku haluis ottaa moisesta selvää. ei taida kuulua kelläkää muulle ku avioparille
[iMitä se kuuluu tähän? Kai yksinkertaiseen kysymykseen voi vastata vaikkei]taustoja tietäisikään. En kaipaa kommentteja itse asiaan, vaan vain alkuperäiseen kysymykseen. ap
Saako jostain selville onko jollakin pariskunnalla avioehto?
Saa.
mutta eräitä muita näyttää kiinnostavan meidän raha-asiat.
ap