50-vuotislahjaksi saan kuopukseni täysi-ikäiseksi, esikoinen on jo 23-vuotias silloin :)
On varmaan mukavaa tuolloin nauttia huolettomasta myöhäisaikuisuudesta ja odotella lapsenlapsia. t: nyt 34-vuotias pienten lasten äiti.
Kommentit (27)
kun olen 50, vanhin lapseni on 31.
Ja siitä sitten muutamia nuorempia..
salainen toiveeni on, että kuopukseni ois n. 8 v., kun olen 50 :-).
Jopa tämä viides joka ei ole vielä edes syntynyt. Toivottavasti silloin on jo lapsen lapsiakin monta:)
Lapseni ovat 34, 30, 27, ja 25. Toivottavasti olisi vielä nuorempiakin lapsia.
Nyt olen 35 ja mietin vaan, että jääköhän tuo nuorin nuorimmaiseksi vai ei.
Olen niin "täysillä" äiti ja rakastan lasten tuomaa elämää:)
Omat lapseni ovat 19- ja 17-vuotiaita kun täytän 50v. Vielä mahtuisi yksi lapsi tänne, en haluaisi kokea vielä viisikymppisenä tyhjän pesän syndroomaa.
Aika hurjaa mutta tunnen itseni nuoreksi.
Olen niin iloinen, että päätinkin sitten viime hetkillä tehdä/ saada kaksi lasta.
Ensi vuonna heillä on ikää 11 ja 9.
Mutta voihan tässä vielä iltatähti ehtiä =)
niin esikoinen täyttää 28 (heh, saman verran ku mä oon nyt =D), keskimmäinen 26 ja tämän hetken nuorin 22. Toiveissa olisi että neljäs olisi silloin 20 ;)
Eli nyt lapset 6, 4 ja puol vuotta ja neljäs haaveissa reilun vuoden päähän <3
Olisi kyllä kiva jos olisi silloin vielä lapsi tai pari lisää, vaikka 19v ja 17v.=)
Kovasti haluaisin vielä lisää lapsia, mies on nyt 36 ja itse 34, lapset 8 ja 6-vuotiaat. En haluaisi olla kovin vanha äiti, joten tässä lähivuosina olisi se iltatähtikin tehtävä jos sen vielä haluaa.
Lapset ovat 12- ja 7-vuotiaita. Olen vanhimpia äitejä koulujen vanhempainilloissa, mutta en ole siitä kärsinyt eivätkä lapsetkaan ole. Tietenkin välillä ajattelen sitäkin, että monilla ikäisilläni on aikuisia 20-30-vuotiaita lapsia ja jo lapsenlapsiakin. Mutta minun elämäni on mennyt näin ja ehkä minäkin jo 60-vuotiaana ole mummi :)
28- ja 22-vuotiaat lapset. Jippii..
Elämä ei poikkea mitenkään siitä kun olin 30v. Ikä tuntuu vaan lukuna.
Esikoisen lisäksi meillä toivottavasti on silloin vielä monta nuorempaa lasta. (Nyt vain yksi, mutta toinen tulossa.)
ja kuopus 22 kun olen 50...