Joulu lähestyy- järkyttäviä hintoja- fortunapeli 68 e...
Aikamoisia hintoja LASTEN joululahjoilla...
Taidan ostattaa lahjat lasten kummeilla...
T. Asuntolainainen, keskituloinen
Kommentit (25)
kysyvät mitä lahjoja lapsemme haluavat
t. ap
Sinkkuaikoina kyllä arvostin ihan oikeesti sellasta kohtuullista lahjatoivomusta. Niitä kummilapsia kun on enemmänkin kuin yhdestä perheestä. Herätkää todellisuuteen ja lopettakaa sinkkujen riisto ja panetteleminen (mitä tällä palstalla niin usein näkee).
Sitten on nämä sisarusten lapset joita on 6 kappaletta... JOkaiselle haluan ostaa 20 € arvoisen lahjan, eli se tekee jo 120 €...
Mutta jos haluat kaikille ostaa niin sitten ostat. Ei auta valittaa jos itse olet päätöksen ostamisesta tehnyt...
-- No en mä nyt tiedä valitinko mä siitä niin kauheasti. Kunhan totesin että rahaa palaa! Emmekä me siitä konkurssiin mene että ostamme näille sisarusten lapsille lahjan á 20 € kpl! Enemmänkin sitä tulee sitten ostettua liikaa omille lapsille, varmaan menee reilusti yli 100 €/lapsi x 3 lasta... + lahjoja miehelle (muuten en osta mitään miehelle koskaan joten jouluksi on kiva ostella..)
Saavathan omatkin lapseni sitten jokaiselta minun sisarukselta ja miehen sisarilta kivoja lahjoja.
joten aika vähäseks jää lahjojen osto ja anto muille kuin omalle ja kummituslapselle.
Joulu on kerran vuodessa vaan. Mä ostan aina mun lapsille lahjat itse, toki sukulaisilta tulee,mutta minä ne pääasiassa hankin. Joinain vuosina menee enemmän ja joskus vähemmän rahaa paketteihin, mutta mitä sitten? Pääasia että muksut saavat mitä ovat toivoneet.
Joita tällä hetkellä on jo yhdeksän kappaletta. Mutta onneksi 3 on jo yli 18-vuotiasta ja lahjojen osto on lopetettu siihen. Ja siihen omat kolme kappaletta päälle niin kyllä se rahan menoa tietää.