Mikä muu kuin Toyota on sellanen kunnon junttiauto?
Kommentit (6)
Todellinen junttiauto on mahdollisimman uusi ja hienompi kuin naapurilla. Ainoastaan junteille auton merkillä on merkitystä.
vai tollasta aikuistenjunttien autoa?
musta junttius ei oo paha asia. Mulla itsellä on jo toinen Toyota, mutta tarkoitin tällä kysymyksellä lähinnä sitä, että mitkä autot suosittuja tuollaisessa amisautoilussa, pillurallissa, tuunauksessa yms.
Olen pahoillani sanavalinnastani, junttiauto ei ehkä ole se, mitä haen, mutta sillä ajattelin saavani edes jonkun kiinnostumaan ja mahdollisesti jopa vastaamaan tähän aloitukseen.
Nyt kysyn uudestaan:
Mitkähän muut automerkit kuin Toyota ovat autoja harrastavien nuorten miesten suosiossa?
on joko Mazda 626 (jos rahat on vähissä) tai BMW (Saksasta haettu, jos rahaa on reilummin).
Vierailija:
musta junttius ei oo paha asia. Mulla itsellä on jo toinen Toyota, mutta tarkoitin tällä kysymyksellä lähinnä sitä, että mitkä autot suosittuja tuollaisessa amisautoilussa, pillurallissa, tuunauksessa yms.
Olen pahoillani sanavalinnastani, junttiauto ei ehkä ole se, mitä haen, mutta sillä ajattelin saavani edes jonkun kiinnostumaan ja mahdollisesti jopa vastaamaan tähän aloitukseen.Nyt kysyn uudestaan:
Mitkähän muut automerkit kuin Toyota ovat autoja harrastavien nuorten miesten suosiossa?
ja just noi vanhat mersut, audit ja bemarit