Ähäkuttia miehelle! Siitäs sai!
Aina menee siitä missä aita on matalin. Minä pesen kakaran hampaat joka päivä kaksi kertaa. Mies hoitaa aamutoimet kerran viikossa max vaikka molemmat ollaan töissä, ja turha luulla että silloin kun on miehen pestäis mitään hampaita.
Tähän asti minä olen saanut hoidella miehen lusmuilun seuraukset mutta tänä aamuna sai tuta ihan itse. Mies laittoi illalla lapsen nukkumaan ja olin ohjeistanut että puoli ysiltä VIIMEISTÄÄN pitää olla iltasadut luettu ja pää tyynyssä, mielellään jo unessa. Ei mitään, ennen puoli kymmentä vasta oltiin siinä pisteessä. Aamulla sanoin äijälle että hoida sinä, kun lapsi oli ihan kanttuvei eikä suostunut mihinkään. Hysteerisesti huutavalle sai pukea vaatteet päälle ja viedä hoitoon. Sääli meidän ihanaa pph:ta ja lasta, ähäkutti tuolle vellihousulle. Oli hiljaista äijää kun poikkesi vielä kotona ennen töihin menoa.
Kiitos kun sain avautua teille arvon av täältä vahingonilon ja vitutuksen keskeltä.
Kommentit (6)
Eiköhän tuossa lapsi kärsinyt eniten :(
Oletko koskaan selittänyt sille putkiaivoiselle miehellesi miksi tietyt iltatoimet tehdään ja millä aikataululla ja mihin johtaa jos aikataulu pettää ? Miehet ei vaan tajuu jos ei ihan konkreettisesti asioita selitetä. Ei voi olettaa että ymmärtävät yhtään mitään rivien välistä.
Eilen mm. kun sovittiin että mies hoitaa iltatoimet sanoin kaikin puolin nätisti ja ystävällisesti että tuohon aikaan pitää olla nukkumassa. Mies tuli pihalta puoli ysiltä! Silloin sanoin taas ja edelleen ystävällisesti että nyt on kiirus nukkumaan, pistäkääpä vauhtia. Mutta kun se ei vaan ymmärrä. Varttia yli ysi vielä peuhattiin huoneessa jotain, taas menin sanomaan että hei nyt on tosi kiire nukkumaan! Rupesi tosissan jo vituttamaan. Sitten mies vasta jotenkin tokeni ja rupesivat iltasatua lukemaan.
Tämmöstä tämä on tuon kanssa. Moneen kertaan olen aikanaan miehelle saarnannut että ei saa nukkua jos on taaperon hoitovuorossa!!!!! Toinen just oppinut konttimaan ja äijä nukkuu sohvalla. Mies ei vaan pidä sitä minään. Ehkä sitten pitäis, jos jotain sattuis.
jaksa hoidossa jos ei saa nukuttua. Ja juuri on asia ollut tapeetilla, kun viime viikolla oli retkien sun muun äksönin takia pari väsypäivää ja sen totisesti huomasi aamulla jos lapsi ei ollut saanut tarpeeksi unta. En voi käsittää mikä siinä on ettei voida uskoa vaikka asiaa on viikko jo puitu! *Savu nousee korvista*. No nii. Helpotti. Jatkan hommia, hyvää päivänjatkoa...
Sillain huomaamattomasti vaan " junailla" , että lapsi ajoissa sängyssä, muttei sanoa mitään sille isälle???? Hyvä ap, jos miehesi tästä nyt jotain tajusi!
Ärsyttää se, että monet miehet ajaa käytöksellään naisen siihen nalkuttavan poliisin asemaan. Miksei voi sitä naista uskoa tälläisissä asioissa, joissa naisella enemmän tieto-taitoa kokemuksen kautta? Ap:n mies käytöksellään mitätöi ap:ta, siinäpähän nyt näki, ettei ap siitä nukkumisesta omaksi huvikseen ja turhan takia paasaa.
lapsiparka, mitähän siitäkin tulee ku on tollaset vanhemmat. molemmat ihan outoja.
tähän koneen ääreen, nyt aamiaisella.