Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhista turhin, mutta että mua rasittaa miehen tapa kaivaa margariinia rasiasta!!!

Vierailija
17.10.2008 |

Ikinä sitä ei voi ottaa tasaisesti joka puolelta vaan yhdestä sentin levyisestä kohtaa kaivaa siihen semmoinen helvetin mariaanien hauta pohjaan asti.

ÄÄÄRSYYYYTTÄÄÄÄ =DD

Mitä turhat teitä ärsyttää?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä margarrini käytetään just kuin miehesikin sen tekee. Aloitetaan siististi toisesta päädystä ja kaivetaan pohjaan asti. Sitten siirrytään eteenpäin.

Vierailija
2/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun alat itse voidella miehesi voileivät! Näin meillä ja margariinirasia on siististi höylätty. :) Mitkään turhat ei mua ärsytä, kun se kuluttaa vaan omaa energiaa, katsellaan asioita sormien läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän nimen omaan pitää kaivaa vaan yhdestä kohdasta!

Vierailija
4/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä margarrini käytetään just kuin miehesikin sen tekee. Aloitetaan siististi toisesta päädystä ja kaivetaan pohjaan asti. Sitten siirrytään eteenpäin.

ap

Vierailija
5/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies laittaa voiveitsen siihen margariinirasian päälle, ja rasian jääkaappiin. Seurauksena se, että rasia on ihan margariinissa päältä ja veitsi rasvainen ja lisäksi vielä KYLMÄ!!!

Toinen juttu on se, että mies ei pese käsiään syötyään rasvaista ruokaa (tai koskettuaan siihen klähmäiseen margariinirasiaan!!!) tai luettuaan Hesaria, joten sormenjälkiä on joka paikassa!

Kolmas on se klassinen vessanpöntönkansi... Eli kun minä käyn, suljen molemmat kannet, jotta lapset eivät heitä tavaraa pönttöön, eivätkä koske istuimeen, ja ettei mitään tipu pönttöön vahingossa. Mies ei vaan voi sulkea, ja sieltä on sitten ongittu vaikka mitä.. Hän sanoo myös, ettei voi sulkea koska hänelle aiheutuu TYÖTÄ kannen nostamisesta! Nostanhan minäkin kannen! Häh! Jos molemmat sulkevat, niin molemmat sekä nostavat että sulkevat! Niin!

Ja sellainenkin vielä, että mies jättää suodatinpussin kahvinkeittimen sisään. Se on joskus homehtunutkin sinne. Miksi ei vaan voi heittää suoraan roskiin? Kuinka iso vaiva???? Ja muutkin roskat jää aina tiskipöydälle, eivät mene roskikseen asti!!!

Aaaaarrgghhhhh!!!

(Joo on mullakin vaikka mitä ärsyttäviä tapoja.....)

Vierailija
6/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää kaikki työvaatteensa makkarin lattialle riisuttuaan. Niitä ei voi muka laittaa kaappiin koska ovat jo kerran tai pari pidettyjä eikä vielä kannata laittaa pesuunkaan. Jotkut vaatteet odottelee siinä läjässä parikin viikkoa, kunnes yleensä mä ne sit lopulta kannan koneeseen.

Kerran tuli sitten lapset kertomaan mulle että laskevat mäkeä makuuhuoneessa. Ihmettelin vähän ja menin kattomaan niin siellä ne laski pyllymäkeä sen isin "vaatevuoren" päältä=DD

Vierailija
7/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan voiveitsen jääkaappiin, luen sanomalehtiä ja käyn välillä laittamassa sormenjälkiä kaappeihin ja katkaisimiin ja kaikkialle, lähinnä vaaleille pinnoille, jätän vessanpöntön kannen auki (ennen suljin, kunnes nuoruudessani olin siivoamassa ja siivoustyönjohtaja sanoi, että saattaahan asiakkaalle tulla kiire vessaan :)),suodantinpussin otan pois keittimestä, kun keitän seuraavan kerran kahvia. Voi teitä tippaleipämammat, minä niin kadehdin teitä!

Vierailija
8/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuiset ihmiset ottaa sita margariinia niin sen jälkeen ne survasee sen veitsen siihen pystyyn. Margariini on aina kun pomminjäljiltä onneksi meillä lapsetkin 7v ja 5v osaa toimia oikein koskaan ei ole leivän ym muruja eikä kauheita kraatereita.

Siis ei taida meidän elämässä murheita olla kun miehen kanssa ollaan niin tyytyväisiä lastenkin hallitsee tämän asian.

Vierailija
9/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hörppää pullon suusta

Ei koskaan syö kaikkea lautaselta, jättää aina nokareen.

Ja syömistaktiikka on vähintään kummallinen, närpitään sieltä täältä, keskeltä,

eikä koskaan aloiteta siististi reunalta päin. Eikä ruokaa voi tyrkkiä lautasella eteenpäin, eli lopulta miehellä on yksittäisiä riisinjyviä tai herneitä, tai siellä täällä joita ei voi kasata haarukalla yhteen kasaan...

Jogurttipurkista (litran) ei voi kaataa loppuja mitenkään, vaan melkein desi menee aina hukkaan roskiin jos mies on asialla.

Lautaset ei voi laittaa apk:hon vaan pitää kasata tiskipöydälle vaikka koneessa olisi tilaa. Ja aina haarukat pystyyn reunalle lasiin, lopputulos on joka toinen viikko sirpaleita kun seuraavan kerran tulee joku ottamaan lasia ja huitaisee lasin maahan kun käsi osuu haarukoihin tai veitsiin. Tätä jatkunut yli 10 vuotta.

WC-paperista mies aina mäkättä minulle jos laitan sen väärinpäin telineeseen. ;)

Voiveitsi pitää jättää rasvarasiaan. Ja se ällö folio siihen rytätä rasvaisena.

Leivästä ei voi syödä kantapaloja... ja leivänpäällisillä on tarkka järjestys.

Sänkyä ei voi pedata kunnolla vaan heittää päiväpeitto rumasti jätettyjen lakanoiden päälle tuulettamatta.

Aina se partakone pitää jättää siihen lavuraarin reunalle, partakarvat sentäs huuhtelee pois jo nalkutukseeni kyllästyneenä. Partakone on kyl sitten uinutkin monta kertaa vauvan kakkavedessä. Tai samalle reunalle jätetty herran hammasharja siellä samassa kylvyssä..

Ei voi käyttää omaa pyyhettä/tai ottaa uutta kaapista itselleen aina pitää ottaa se toisten ja pyyhkiä se perseensä siihen joten kukaan muukaan ei voi enää käyttää sitä pyyhettä.

Ja tsiljoona muuta asiaa jotka ottaa pattiin koskien huolimattomuutta ja sellaista, et ei osata säästää mistään. Esim. pyykit aina laittaa huonosti ryppyiseksi kuivumaan tai kuivaajaan kalliita vaatteita joita EI SAA LAITTAA sinne. Jos mainitse asiasta, niin ei halua kuulla ja sitten hermostun, ja alan nalkuttaa, ja ei varsinkaan halua laittaa mitään enää.

Autoa ei osaa hoitaa ollenkaan, ei pestä eikä imuroida. Eikä jaksa edes talvella hinkata siitä jäitä pois vaan odottelee josko ne sulaisi itsekseen tai kiireessä hinkkaa just sen verran että just just näkee ja toivoo että matkalla sulaisi lisää...

Voi rentun renttu!

Vierailija
10/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa miettimään sitä todellista ärsytyksen syytä? Se ehkä ei olekaa margariini? Luultavasti se on jotain isompaa ja syvemmällä mutta et sitä tiedosta tai halua tiedostaa. Tai sitten tiedostat muttet halua ajatella sitä.:) Kuulostaa monimutkaiselta.:)

Minä uskon siis näin. Vai ärsyttikö sinua tuo margariini juttu suhteen alussa? Kun olitte kamalan rakastuneita? Luultavasti se ei ärsyttänyt. Mutta nyt olet huomannut miehestäsi isompia ärsyttäviä asioita ja kun niitä ei jaksa käsitellä, niistä ei jaksa puhua niin voi alkaa naputtaa pienistä.

Samoin ku joitakin alkaa ärsyttää se kun mies puristaa hammastahnaa väärin, jättää sukat lattialle, avaa maitopurkin väärin, täyttää koneen väärin, imuroi väärin.

Mene siis sisälle todelliseen ongelmaan niin lakkaa pikku asiat ärsyttämästä!

Olen jopa kuullut että joku eroaa sen takia että mies puristi hammastahnaa väärin kaikista opettamisesta huolimatt.=D Heh, kyllä syy taitaa olla siinä että nainen ei ollut tyytyväinen yleensäkää mieheen.

Tämmösiä ajatuksia herätti.

Vierailija
11/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mies käy suihkussa, niin se kyllä kolaa ne vedet suihkuttelun loputtua koti lattiakaivoa. Mutta kun sillä kuivaimella tulee samalla mukana kaikkea pölyä ja nöyhtää (meillä siis pyykkihuolto samassa tilassa suihkun kanssa) niin mies jättää ne pölyt siihen lattialle lojumaan!! Siis miksei voi kolata kaivoon asti tai kerätä vessapaperilla pois niitä!! Ne on niin ÄLLÖN näköisiä siinä lattialla!! Että tämmöistä vielä!!! Eiks ole kerta kaikkiaan sietämätöntä!!!

Vierailija
12/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole mitään isoa vikaa, niin täytyy valittaa näistä pienistä ;) Kontrollifriikki on kontrollifriikki... Onko se nyt vakavaa, että ärsyttää? Ärsyttää miestäkin jotkut mun tavat, sellaista se on...

Ja 10, meidän miehet on varmaan veljeksiä (et kai ole M.?!!) vai ollaankohan me siskoksia ;)

Vierailija
13/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti nuo pienet asiat alkaa ärsyttää tosi paljon kun on isompia ongelmia.

Sillon kun kokee et suhteessa menee hyvin niin ei kyllä tollaset asiat ärsytä.

Vierailija
14/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä... ehkä mä en vaan ota tätä ärsytysjuttua tarpeeksi vakavasti? Mutta meillä on kyllä takana jo yli vuosikymmenen suhde, että ehkä se tuo vähän perspektiiviä ärsyilyyn. Musta se on vaan hiukka hassua kun ärsyttää niin mahdottomasti, eikä mikään vakava juttu.

Vierailija
15/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi onneksi meistä ei kumpikaan mieheni kanssa ole kontrollifriikki.:) Otetaa elämä aika rennosti. Meistä ei kumpikaa jaksais toisen kontrollointia ja naputusta.

Naiset osaa muuten olla aika rasittavia.:) Huomattu on monessa kaveri pariskunnassa, sitä naputusta tehää kylässäki, ja kerrotaa muka vitsinä miehen kuullen, sit mies ihan punasena jotain ähisee.:/

No kyl ne jotkut miehetkin osaa.

Vierailija
16/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut että sillon kun suhteessa menee huonommin niin sitä ärsyyntyy mitä ihmeellisimmistä asioista ja naputtaa enemmän.

JA sillon kun pyyhkii hyvin niin ei jaksa ärsyyntyä pikku asioista.

Muutenkin minua ahistaisi olla suhteessa jossa toinen määrää tahdin, toinen määrää oikean tavan syyä, siivota, avata purkin, ottaa rasvaa jne. Kyllä alkais ahistaa jos se on se toinen joka tietää aina kaiken paremmin ja osaa kaiken paremmin, kuka ny semmosta jaksaa? Kyllä se on jotain muuta jos tollaset asiat jaksaa ärsyttää.

Vierailija
17/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä asioista esmes nalkutetaan tai jotenkin otetaan itseensä? Eikö sitä voi suhtautua ihan huumorilla siihen, että toisen tavat ärsyttää, ja omat tavat toista?

Vierailija
18/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaat sen jotenkin tai osta omaa merkkiä. Kätevistä kätevin niksi oli minun mielestä leikata sopiva kolo margariinirasiaan ja aina upottaa veitsi siitä väliköstä sisään kun laittaa pois jääkaappiin. Tämä tietysti tekee reiän margariiniin, mutta sen saa siloitettua yhdellä vetäisyllä. :D

Vierailija
19/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutut ja monesti myös noissa mamma kerhoissa kuulee juuri näistä asioista naisten puhuvan ja kertovan miten se ärsyttää ja syntyy naputusta ja riitaa.

Et ehkä sinä joo.:)

näistä asioista esmes nalkutetaan tai jotenkin otetaan itseensä? Eikö sitä voi suhtautua ihan huumorilla siihen, että toisen tavat ärsyttää, ja omat tavat toista?

Vierailija
20/28 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes _tiedä_ miten mun mies ottaa margariinia, paitsi etät veitsellä :D Niistä klassisista pöntönkansista ja hammastahna- ym. tuubeistakaan ei kinastella, se vaan tuntuu niin turhalta. Mitä merkitystä niillä oikeasti on? Ainoa ärsytys mikä tulee miehessä mieleen on lavuaariin jäävät partakarvat, mutta nekin saa huuhdeltua niin nopeasti ettei siitä nyt oikeasti haittaa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme