Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ällöttää joulu koska saan aina paljon suklaata lahjaksi.

Vierailija
02.12.2024 |

Ei sukulaiiset keksi muuta lahjaa kun niitä suklaarasioita.  Muutaman rasian ymmärrän mutta kun saan niitä 20 rasiaa joka joulu. Olen sanonut etten tarvii ja syö suklaata mutta silti niitä annetaan. Yritän pitää joulukilot kurissa joten en tosiaan syö suklaata ja syön mahdollisimman vähän jouluruokaa. Myyn sitten taas niitä suklaita facebookin osto ja myynti palstalla 50% alennuksessa. Olen joskus saanut  jouluna 8 kg suklaata. Laitoin ne tuonne rappukäytävään heippalapun kanssa että siitä saa ottaa ilmaista suklaata.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit tykkää, sehän on kivaa.

Vierailija
2/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano heille ettei tuo suklaata, koska olet saanut sitä niin paljon aiempina vuosina. Miksi otat ne vastaan nöyränä sanomatta mitään. Ei ole pakko kärsiä ja ahdistua enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muovit olisivat pakkauksessa, voisin ottaa naapurin tarjoamia suklaita. Katsoisin kuitenkin päivämäärää.

Vierailija
4/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo! Haluaisin olla naapurisi! Minulle kyllä kelpaa suklaa!

Vierailija
5/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne suklaat heittää vaikka roskikseen. Ei ole mikään pakko syödä niitä, joku voi vielä pituttaan tuoda sulle niitä, jos tietää, että taistelet kilojen kanssa,

Vierailija
6/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan aina suklaat kiertoon muille

Vierailija
7/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana naapuri olet!🥰

Vierailija
8/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, ap. Olet todella onnellinen ihminen, kun sulla on 20 niin läheistä sukulaista, että antavat sulle joululahjoja. Monella ei ole yhtään ketään.

Vierailija
9/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillekin sattuu tulemaan makuja joista ei tykätä,niin mä vien ne sitten työpaikan kahvipöydälle.

Vierailija
10/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harrasta jouluja! Kerro se kaikille.

Vierailija
11/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne suklaat heittää vaikka roskikseen. Ei ole mikään pakko syödä niitä, joku voi vielä pituttaan tuoda sulle niitä, jos tietää, että taistelet kilojen kanssa,

Heität 6 euron suklaapaketin roskiin vai. Ne voi myydä 3 eurolla ja tienata rahaa.

Vierailija
12/12 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri toi suurimman osan lahjasuklaistaan pikkuhiljaa työpaikan kahvihuoneeseen. Sieltä ne hävisivät helposti kahvinjuojien suihin. Jos hän olisi jättänyt ne kotiinsa, olisi ne ahtanut pikavauhtia itse. Win win -tilanne siis.