Miten hoikka ihminen saa raskausmahan pois?
Synnytyksestä on jo 6 kuukautta ja olen tosi hoikka muuten mutta maha on jäänyt. Näyttää kuin olisin puolivälissä raskaana. Liikun paljon, mutta maha pysyy! Kyse ei ole läskistä, vaan kudosten venymisestä tms. Onko mitään keinoa ihan tosissaan?
Kommentit (7)
Olen itse menossa kun toinen on syntynyt, ja raskauskilot muuten kaikonneet. Kolmatta ei ole tulossa.
Missä tehdään, hinta, mitä tarkalleen tehdään, riskit, yms?
Tarkkaa hintaa en tiedä, enkä kerro minne olen suunnitellu meneväni. Säästän vaan ahkerasti. Toinen syntyy vasta tammikuussa, joten vielä on aikaa.
Ja toki, aina leikkauksissa on riskinsä. Klips vaan ja ylimääräinen iho on poissa, ja toivottavasti pari arpeakin...
olen hoikka 170cm 61kg, mutta mahaa on yhä, lapsi 2,5v.... olen huomannut että kunnon airoobinen liikunta yhdistettynä body pumppiin ja/tai pilatekseen ovat hieman auttaneet. menisin kyllä rasvaimuun ja leikkaukseen jos olisi rahaa..................ja ei enempää lapsia tulossa
vatsan muotoiluleikkaus. Itse olen menossa lokakuun alussa leikkaukseen ja hintaa sille tulee noin 4000¿. Olen säästänyt pari vuotta muutaman satasen kuussaan tätä varten ja nyt odotan innolla uutta masuani...
En ikikä maksaisi tuommoisia summia jostain leikkauksesta, siis aivan järjetöntä!! Minä ainakin kannan ylpeänä pömppistäni, joka on tuottanut minulla kolme ihanaa lasta :)))
tasaisesti joka puolelle lisää lihaa ja läskiä niin se maha ei näytä enää suhteettoman suurelta :)