Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppisistä...

Vierailija
13.08.2007 |

Onko tosiaan niin että kolmekymppiset on halutuimpia petikavereita?? Moni nuorempi mies on näin sanonut ja haluavat seksiä kolmekymppisten tai vähän vanhempien kanssa. Ja " nuoremmilla" tarkoitan tässä nyt reilu kakskymppisiä kundeja...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinejä. Tunnen oloni ihan parikymppiseksi, vaikka olen jo 3-kymppinen ja perheellinen ukkomies.

M30

Vierailija
2/6 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako tältä palstalta löytyäkään nuorempia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisisä pidettiin kyllä kiehtovan kokeneina ja himokkaina, mutta liian vaativina partnereina. Tarjolla oli mukavasti itseä hieman nuorempia naisia, joihin moista painolastia ei liittynyt.

Vierailija
4/6 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteeni on ollut sama jo 15 vuotta, että sikäli...

Vierailija:

Nyt ei kysyttykään kolmekymppisiltä vaan niiltä nuoremmilta ;D

Mahtaako tältä palstalta löytyäkään nuorempia??

Vierailija
5/6 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse ainakin haluaisin eniten parikymppisiä, jopa teinejä. Tunnen oloni ihan parikymppiseksi, vaikka olen jo 3-kymppinen ja perheellinen ukkomies.

M30

Ihan koko elämäni olen ollut kiinnostunut paljonkin nuoremmista. Minulla sama elämäntilannekin kuin sinulla, vaimo ja lapset. Jostain syystä kai ihannoin nuoruutta tai jotain. Vaarallista tässä on se, että tuo mielihalu on niin helppo toteuttaa.. Baarissa menen kaksviitosena hyvin läpi. Tähän asti on onneksi riittänyt katseleminen ;-)

M32

Vierailija
6/6 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluan jotain kaksvitosia tai sitten nelikymppisiä uroksia.

kolmekymppinen nainen