Menisitkö työhön, jossa palkka on noin 1300-1400e?
Jos menisit niin miksi? Paljonko tienaat tällä hetkellä?
Katselin avoimia työpaikkoja ja huomasin työn, joka voisi olla kiinnostava, MUTTA palkka... Toisaalta työhön vaadittavalla henkilöllä tulee olla aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta, kielitaitoa, taloushallinnon koulutus, hänen täytyy hallita tiedottamiseen ja markkinointiin liittyviä taitoja.
Kommentit (26)
Ja vielä jos on vaatimuksiakin tuolla summalla, kuulostaa joltain aloittelijan palkalta.
parempihan se on kuin työttömyyskorvaus.
Että en menisi. Tai jos alkaisi liiton päivärahapäivät umpeutua niin sitten voisin mennä jos ei muuta löytyis.
Ja unohdin mainita, että kielitaidon, taloushallinnon ja markkinointitaitojen lisäksi oli vielä muut työnantajan osoittamat tehtävät, eli saattaahan siinä päivänpäätteeksi joutua vielä siivoamaankin? En tiedä nykyisistä palkkatasoista mitään kun olen opiskellut viimeiset viisi vuotta.
ap
Ja palkkani on nyt n.1200¿/kk ja kokopäivätyö, ravintola-alalla. Mieluummin teen töitä kuin makaisin kotona liiton/työkkärin rahoilla.
Nykyinen työni on unelma-ammattini, ja työyhteisö niin valtavan ihana, että tuskin toista samanlaista pääsen enää koskaan luomaan.
Ja tienaan nyt vähemmän kuin tuon!
kunnollisilta assistentin hommilta. Palkan pitäis kyllä alkaa kakkosella.
JOka ikisessä työsopimuksessa on lauseke Muut työnantajan osoittamat tehtävät, myös minulla, ylemällä toimihenkilöllä.
Palkka tällä hetkellä 2900 euroa brutto.
No aika paljon kyllä vaaditaan palkkaan nähden kuitenkin.
Vierailija:
Katselin avoimia työpaikkoja ja huomasin työn, joka voisi olla kiinnostava, MUTTA palkka... Toisaalta työhön vaadittavalla henkilöllä tulee olla aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta, kielitaitoa, taloushallinnon koulutus, hänen täytyy hallita tiedottamiseen ja markkinointiin liittyviä taitoja.
niin kauan kuin ansiosidonnainen juoksee. Saan saman verran ansiosidonnaista, joten olisi todella vaikea motivoitua. Mutta sitten kun ansiosidonnainen loppuu, niin olisi kai pakko mennä. Itse olen ajatellut, että noin 3000 e pitäisi palkkaa saada. Ennen kotiin jäämistä (2vuotta sitten) palkkani oli 2800 euroa ja minulla on ylempi akateeminen loppututkinto ja pitkä ja laaja työkokemus.
Ikinä en ole saanut noin hyvää palkaa, vaikka olin kokopäivätöissä. Jo se, että pääsisin töihin olisi minulle jo itsessään motivaattori. Ja tuo palkka olisi minulle paras palkka ikinä!
Vierailija:
niin kauan kuin ansiosidonnainen juoksee. Saan saman verran ansiosidonnaista, joten olisi todella vaikea motivoitua. Mutta sitten kun ansiosidonnainen loppuu, niin olisi kai pakko mennä. Itse olen ajatellut, että noin 3000 e pitäisi palkkaa saada. Ennen kotiin jäämistä (2vuotta sitten) palkkani oli 2800 euroa ja minulla on ylempi akateeminen loppututkinto ja pitkä ja laaja työkokemus.
Samat sanat. Saan tällä hetkellä ansiosidonnaista enemmän kuin tuon.
Mutta vain ja ainoastaan, jos työ olisi mielekästä. Mulla on se ihana puoli sitten, kun lähden täältä kotoa työelämään, että miehen palkka yksinään mahdollistaa meidän mukavan elämän. Kaikki, mitä mä teen, on vaan pieni bonus siihen päälle. Mun ei siis kannata tehdä muuta kuin tosi mielekästä työtä.
Tuo olisi jo 400-500 ¿ palkankorotus nykyiseen palkkaani verrattuna. Ja teen kokopäivätyötä.
Veroprosentti putosi roimasti edelliseen työpaikkaan verrattuna. Edellisessä työpaikassa tienasin 1850 ¿ brutto ( 1440 ¿ netto), nykyinen bruttopalkka 1380 ¿ josta netto n 1180 ¿.
Hakivat samaan paikkaan myös aulavahtia ja sillä oli sama palkka kuin tuolla toimistosihteerillä.
Palkka on kyllä kokopäivätyöstä surkea. Itse teen vastaavia töitä 6h/päivä suunnilleen samalla palkalla :)
Ennemmin tienaan (vaikka huonostikin) kuin olen yhteiskunnan elätti, loinen.
että en nyt heti loiseksi menisi sanomaan. Eri asia jos saisi jotain minimi rahaa ja sanoisi, ettei hae tuollaista työtä, koska saa toimeentulotukea paremmin.
mielenkiintoiselta