Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantaina rouviintunut onnellinen nainen vastailee hetken kysymyksiinne :o)!

Vierailija
13.08.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko häämatka myöhemmin?

Vierailija
2/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi keli suosia...? Mikäs jäi häistä päällimmäisenä mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sellaiset 80 hengen häät, eli varmaan aika keskisuuret. Sukua ja lähimmät ystävät. Häämatkalle menemme vasta ensi vuoden keväällä kun lapset (2kpl) on sen ikäisiä, että voi kummankin jättää kahdeksi viikoksi hoitoon mummilaan.

Vierailija
4/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli häät ulkona sellaisen kartanon puistossa ja oltiin kyllä varauduttu katoksilla sateeseen. Mutta ei tarvittu katoksia! Oli aivan ihana ilma.

Päällimmäisenä taisi jäädä mieleen lämmin ja välitön tunnelma, joka häissämme oli. Mukava fiilis rakkaiden ihmisten kanssa. Sen muistan aina!

Vierailija
5/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset teillä on? Miten lapsilla meni juhlissa?

Vierailija
6/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikia kumpainenkin. Pojilla meni juhlissa enemmän kuin hyvin. Vanhempi nautti vieraine olleiden kolmen pojan seurasta niin täysillä, että putosi kuulemma illalla sänkyyn kuin kivi ja nukkui aamuun saakka hyvin. Nuorempi veteli puolet juhla-ajasta sikeitä vaunuissa puun varjossa ja lopun aikaa naureskeli mummien ja tätien ja kummien syleissä.

Vierailija
7/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtuiko sinulla/miehellä sukunimi? Minne suuntaatte sitten aikanaan häämatkalle?

Vierailija
8/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika hurjalta. Itse en kyllä nauttis matkasta yhtään.

Vierailija
9/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä lapsia todellakaan voi ottaa mukaan reissuun tai tehdä vaikka pidennetyn viikonloppureissun, jos välttämättä kahdestaan haluatte lähteä...

Vierailija
10/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä oli pieni lahjalista, jonka puitteissa saimme tiettyjä astioita ja vähän rahaa häämatkatilille. Lisäksi tuli ihania lahjakortteja hemmotteluihin yms :o)! Oikein kivaa!

Mulla vaihtui sukunimi -klassisesti. Yhdistelmänimeä en halunnut.

Häämatkan kohde on vielä vähän auki mutta lämpimään kuitenkin.

Vierailija
11/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamme reissuun kahdestaan ja juuri siksi matkaa ei ole vielä mitenkään suunniteltu tai edes varattu. Itse olen sitä mieltä, että pienempi on silloinn vielä liian pieni kahden viikon erossa oloon, joten voi hyvin olla, että lähdemme vasta ensi syksynä. Mikään kiire meillä ei reissuun ole, pääasia, että joskus pääsemme. Kirjoitin ehkä vähän pelkistäen tuon asian. Tarkoitus ei tietenkään ole lähteä jos pienin ei vielä pärjää sitä aikaa erossa. Katsomme tilannetta ja siirrämme matkaa luonnollisesti eteenpäin vaikka kaksi vuotta jos tarpeen.

Vierailija
12/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa vähän teidän häiden sisällöstä, mitä oli ohjelmassa yms

Vierailija
13/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häät oli aikas simppelit. Oli ne onnittelukättelyt/halailut, alkumalja ja tervetulotoivotukset ja sitten heti ruokaa. sitten oli perinteiset puheet, pieni tutustumisleikki ja kahvit+kakku. Sitten tuli bändi joka soitteli noin yhteen asti yöllä. Hauskaa oli kyllä ihan olan takaa .o)

Vierailija
14/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelemme kumpikin, että sitoutuminen toiseen ihmiseen syntyy ilman sormusta, mutta kuitenkin nykyaikana elämä on avioparina jotenkin helpomaa. Tarkoitan nyt varsinkin lasten kannalta ja siinä tilanteessa, että jommalle kummalle sattuu jotain. Ja koska kuitenkin olisimme yhdessä nyt (ja toivottavasti aina!) niin avioliitto sopi meidän ajatuksiimme.

Vierailija
15/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus on mielestäni kaunis, mies valitsi sen minulle muutaman etukäteen katsomamme vaihtoehdon joukosta. Se on 4mm leveä ja siinä on kolme läpimitaltaan noin 3mm timanttia rivissä. Olen siihen oikein tyytyväinen.

Vierailija
16/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: tulevan miehensä lahjaa miettivä

Vierailija
17/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nyt kuitenkin sitten yllätti mut sellaisella ohuella kultaisella ranneketjulla, johon voi ostaa sitten halutessaan pieniä riippuvia figuureita. Minä en sitten ostanut mitään, mutta annoin kyllä isänisänisäni solmioneulan hänelle, se jäi minulle isäni kuollessa.

Vierailija
18/18 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei se kuopus vielä ensi syksynäkään kovin iso ole jätettäväksi hoitoon kahdeksi viikoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän