Menisitkö oikeuteen mikroshortseissa?
Kommentit (10)
Sitä paitsi oikeuteen joutuu muistakin aiheista kuin murhaepäilyistä.
Mutta aika timmit jalat on, täytyy myöntää.
jonkinlainen taso pitää olla...tosin jos itse menee oikeuteen syytettynä/syyllisenä niin eipä voi kyllä olettaakaan muuta kuin tuollaista " käytöstä" ja oikeuden halventamista...muuten kyseinen vaatekappale on ok käytössä.
niin kyllä niillä on ollut vaikka minkälaisia vermeitä. Jospa ne poliisit ei anna laittautua.
Jso olisin Sharon Stone, niin sitten *reps*
Jospa kukaan ei ole käynyt toimittamassa hänelle vaatteita.
Tämä kyllä kertoo ihmisestä paljon, lähtee poliisien kelkkaan suoraan aurinkotuolista päivää paistattelemasta
Eli luultavasti tuo nainen on nimenomaan halunnut laitta nuo vaatteet.
Sääli, sillä ihminen on tuokin nainen. Tällä hetkellä vasta epäilty.
Ja tarvitsisi tukea joka tapauksessa.
varsinkin kun elopainoa on yli 80 kg