Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yllättävin käänne elämässäsi?

Vierailija
13.08.2007 |

Mulla ehdottomasti ylläriesikoiseni, joka sai alkunsa 4 kk seurustelun jälkeen. Saman miehen kanssa olen nyt 4 vuoden jälkeenkin yhdessä ja lapsi on meille sanoinkuvaamattoman rakas.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion alkamisesta tulee tänään 10 vuotta (no, en ole päivämääriä laskenut). Mielestäni muutti todella paljon. Muuten elämä on toistaiseksi mennyt " suunnitellusti" , mukavasti toki.

Vierailija
22/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehdottomasti vauva joka vuosien lapsettomuuden jälkeen ilmoitti tulostaan luomuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä jätti mut. Siitä on yli neljä vuotta, mutta vielä toivun ja tosi ison haavan teki sydämeen.

Lapsi on nykyisen aviomieheni kanssa saatu.

Vierailija
24/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin idealisti, joka uskoi vaihtoehtoelämään. Nyt kolmekymppisenä olenkin yhtäkkiä asuntolainaa makseleva tavis.

Vierailija
25/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut järkevä, fiksu, menestyvä ihminen, lapsesta aikuiseksi saakka. Elämä edennyt loogisesti läpi yliopiston, naimisiin hyvän miehen kanssa, hyviin töihin, matkusteluihin, harrastuksiin yms. Toki pettymyksiä ja suruja aina matkan varrella, mutta siis jotenkin nekin ovat tuntuneet osalta sitä mun elämäni matkaa ja kuviota. Mielen sairastuminen oli niin yllättävä käänne (sekä itelleni että läheisilleni), että en olisi kyllä ikinä ennustanut. Ja se muutti kaiken.

Vierailija
26/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sitten tätä tyttöä vietiin aika kovaa.

t: onnellisen perheen onnellinen äiti

Vierailija
27/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin käytän mielummin sanaa psykiatrinen sairaala.

Vierailija
28/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Esikoisen saaminen 16 vuotiaana

-Elämäni miehen löytäminen

Vierailija
29/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 8 vuotta myöhemmin, vielä onnellisia ja rakastuneita.

Lapsettomuuden jälkeen kaksi luomulasta.

Vuosien ulkomailla asumisen jälkeen muutto takaisin suomeen

Vierailija
30/30 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sanoisin, että ehkä yllättävä suunta elämälle. Nuorena olin varma, että vietän menevää aikuiselämää, surffailen kaupunkien välillä, asun ulkomailla, olen rikas ja hieno ihminen.

No, nyt huomaan, että olen asunut samassa paikkaa seitsemisen vuotta, enkä haikaile minnekään. Reissaamisetkin on rajoittuneet kotimaahan. Rikaskaan en ole (materian mukaan), mutta minulla on ihana perhe ja henkisesti elän mahtavaa elämää. En olisi millään uskonut nuorena, että on näin ihanaa olla paikallaan ja juurtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi