*** Sisunaiset, 13.8 ***
Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu elokuun loppuun, viikolle 35!
[size=2]
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 35) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,
Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)
[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color] Ei päivitystä
88.5 kg, 83.9 kg, 86.8 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 2.9 kg,
13 vkoa, ( Marraskuu 2007 ), BMI: 30.6 => 30.0 ..( 1.70 m )
[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color] Ei päivitystä
94.8 kg, 77 kg, 80.8 kg, -0.1 kg, 14 kg, 3.8 kg,
10 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.4 => 29.3 ..( 1.66 m )
[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color] Ei päivitystä
66.5 kg, 61 kg, 63.1 kg, -0.2 kg, 3.4 kg, 2.1 kg,
8 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 24.1 => 22.9 ..( 1.66 m )
[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color] Ei päivitystä
58.2 kg, 54.6 kg, 55.7 kg, -2.5 kg, 2.5 kg, 1.1 kg,
4 vkoa, ( Syyskuu 2007 ), BMI: 22.5 => 21.5 ..( 1.61 m )
[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color] Ei päivitystä
93.7 kg, 90 kg, 93.2 kg, 1.0 kg, 0.5 kg, 3.2 kg,
11 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 30.9 => 30.8 ..( 1.74 m )
[color=green][b] Dudel [/b]♥[/color] Ei päivitystä
96 kg, 89.9 kg, 94 kg, 0.5 kg, 2 kg, 4.1 kg,
14 vkoa, ( Marraskuu 2007 ), BMI: 31.7 => 31.0 ..( 1.74 m )
[color=fuchsia][b] Elaine [/b]♥[/color] Ei päivitystä
80.1 kg, 70 kg, 78.6 kg, -1.4 kg, 1.5 kg, 8.6 kg,
11 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 27.7 => 27.2 ..( 1.70 m )
[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]
92.2 kg, 81.5 kg, 82.5 kg, -1.2 kg, 9.7 kg, 1 kg,
2 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 31.2 => 27.9 ..( 1.72 m )
[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]
TAUKO
[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]
83.3 kg, 69 kg, 70.2 kg, -0.5 kg, 13.1 kg, 1.2 kg,
3 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 29.5 => 24.9 ..( 1.68 m )
[color=fuchsia][b] JohannaK84 [/b]♥[/color] Ei päivitystä
87 kg, 82.2 kg, 85.1 kg, -1.9 kg, 1.9 kg, 2.9 kg,
4 vkoa, ( Elokuu 2007 ), BMI: 34.0 => 33.2 ..( 1.60 m )
[color=green][b] Katti [/b]♥[/color]
90.2 kg, 80.2 kg, 82.7 kg, -0.7 kg, 7.5 kg, 2.5 kg,
25 vkoa, ( Tammikuu ), BMI: 32.0 => 29.3 ..( 1.68 m )
[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]
95 kg, 76.6 kg, 81 kg, 0.3 kg, 14 kg, 4.4 kg,
15 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 34.9 => 29.8 ..( 1.65 m )
[color=green][b] LOKA06 [/b]♥[/color] Ei päivitystä
81.7 kg, 65 kg, 66.2 kg, -0.9 kg, 15.5 kg, 1.2 kg,
9 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 28.3 => 22.9 ..( 1.70 m )
[color=fuchsia][b] Mareila [/b]♥[/color] Ei päivitystä
72.2 kg, 55 kg, 55.9 kg, 0.0 kg, 16.3 kg, 0.9 kg,
12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 25.6 => 19.8 ..( 1.68 m )
[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]
95.5 kg, 74.8 kg, 78.9 kg, 0.4 kg, 16.6 kg, 4.1 kg,
26 vkoa, ( Helmikuu ), BMI: 30.1 => 24.9 ..( 1.78 m )
[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color] Ei päivitystä
69.6 kg, 65.1 kg, 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.6 kg,
12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 24.7 => 24.3 ..( 1.68 m )
[color=green][b] mrs.birdie [/b]♥[/color] Ei päivitystä
88 kg, 68 kg, 70.4 kg, 0.0 kg, 17.6 kg, 2.4 kg,
11 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.8 => 24.6 ..( 1.69 m )
[color=fuchsia][b] Nefili [/b]♥[/color] Ei päivitystä (lopettanut)
80.7 kg, 65 kg, 68.3 kg, 0.0 kg, 12.4 kg, 3.3 kg,
7 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 25.5 => 21.6 ..( 1.78 m )
[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color] Ei päivitystä
98 kg, 93.9 kg, 98.1 kg, 0.6 kg, -0.1 kg, 4.2 kg,
14 vkoa, ( Marraskuu 2007 ), BMI: 35.6 => 35.6 ..( 1.66 m )
[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]
90 kg, 76 kg, 79 kg, -0.7 kg, 11 kg, 3 kg,
8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.7 => 26.1 ..( 1.74 m )
[color=green][b] Phobos [/b]♥[/color] Ei päivitystä
108 kg, 88.2 kg, 91.4 kg, 0.0 kg, 16.6 kg, 3.2 kg,
4 vkoa, ( Syyskuu 2007 ), BMI: 41.2 => 34.8 ..( 1.62 m )
[color=fuchsia][b] Piqu [/b]♥[/color] Ei päivitystä
90.8 kg, 85 kg, 90.6 kg, 0.0 kg, 0.2 kg, 5.6 kg,
12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 30.7 => 30.6 ..( 1.72 m )
[color=green][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]
94.6 kg, 79.7 kg, 82 kg, -0.4 kg, 12.6 kg, 2.3 kg,
10 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.2 => 26.2 ..( 1.77 m )
[color=fuchsia][b] ronja1982 [/b]♥[/color] Ei päivitystä
65 kg, 52.2 kg, 57.4 kg, 0.1 kg, 7.6 kg, 5.2 kg,
12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 23.6 => 20.8 ..( 1.66 m )
[color=green][b] rosvohummeri [/b]♥[/color] Ei päivitystä
73 kg, 60 kg, 61.7 kg, -0.4 kg, 11.3 kg, 1.7 kg,
5 vkoa, ( Syyskuu 2007 ), BMI: 24.7 => 20.9 ..( 1.72 m )
[color=fuchsia][b] taaskerran [/b]♥[/color]
84.1 kg, 80.5 kg, 82.8 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 2.3 kg,
8 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 32.0 => 31.6 ..( 1.62 m )
[color=green][b] tillinäiti [/b]♥[/color] Ei päivitystä
72 kg, 64 kg, 70 kg, 0.0 kg, 2 kg, 6 kg,
12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 26.4 => 25.7 ..( 1.65 m )
[color=fuchsia][b] Tinna78 [/b]♥[/color] Ei päivitystä
61.9 kg, 55 kg, 59.3 kg, 0.0 kg, 2.6 kg, 4.3 kg,
13 vkoa, ( Marraskuu 2007 ), BMI: 22.5 => 21.5 ..( 1.66 m )
[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]
90 kg, 77.5 kg, 79.2 kg, -0.3 kg, 10.8 kg, 1.7 kg,
4 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.8 => 24.4 ..( 1.80 m )
[color=blue][/size][size=2]
Suurin pudotus viime kerrasta:[b]
1. sija => Emonamoha : -1.2 kg
[/b]
Ajallisesti lähinnä vko 35 tavoitetta [b]
1. sija =>¿ 2 ¿vkoa:.. Emonamoha
2. sija =>¿ 3 ¿vkoa:.. Henniina
3. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Bertta07
4. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. JohannaK84
5. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Phobos
6. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Volga
7. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. rosvohummeri
8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Nefili
9. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara
10. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Ororo
11. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran
12. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. LOKA06
13. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Allakka
14. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Pointzi06
15. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Chicky
16. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Elaine82
17. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. mrs.birdie
18. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Mareila
19. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Momentti
20. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Piqu
21. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. ronja1982
22. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Tillinäiti
23. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. AatuLiina
24. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Tinna78
25. sija =>¿ 14 ¿vkoa:.. Dudel
26. sija =>¿ 14 ¿vkoa:.. Nolaana
27. sija =>¿ 15 ¿vkoa:.. Körömölli
28. sija =>¿ 25 ¿vkoa:.. Katti26
29. sija =>¿ 26 ¿vkoa:.. Minlee
[/b][/size][size=2]
Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:
mukana: AatuLiina, Allakka, Axelara, Bertta07, Chicky, Dudel, Elaine82, Emonamoha, (Enkeli1977), Henniina, JohannaK84, Katti26, Körömölli, Loka06, Mareila, Minlee, Momentti, mrs.birdie, Nefili, Nolaana, Ororo, Phobos, Piqu, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Taaskerran, Tillinäiti, Tinna78, Volga
Laihduttajia: 30
Painomme oli alussa: 2441 kg
Painamme nyt: 2214 kg
Tavoitepainomme (vko35/2007): 2121 kg
Paino tippunut edelliskerrasta: -3.1 kg
Paino tippunut vuonna 2007: 175 kg
Kokonaispainonpudotus: 227 kg
Matkaa tavoitteeseen: 93 kg
Kommentit (59)
Höh. Paino tosiaan pysytteli samassa koko viikon viime tiistain jälkeen ja tänä aamuna pompsahti siitä ylöspäin... grr.... mikähän ihme juttu siinä on? Eilen tosin pohjustin asiaa mässäilemällä järjettömän kourallisen suklaanamusia, jotka äitini toi lapsille reissusta :-/ Ja tosiaan vedin ne naamaani hillittömällä kiireellä, ettei kukaan huomaa - lähes täysin nauttimatta. Ahmimiskohtaus?
Aamupaino siis tänään sentään 81:n puolella: [b]81,9kg[/b] eli koska viime maanantaina tapahtui sama nousu, pudotusta tuli kuitenkin [b]-600g[/b] mikä on aika keskivertosuoritus. Jännityksellä jään odottamaan, laskeeko paino taas huomisaamuksi sen kilon verran (syytä olisi!!!)
Viikonloppu oli älyttömän stressaava: lauantaina kävin vanhempieni luona riitelemässä sekä isäni että vanhimman poikani kanssa (5v, aivan hirveässä esimurkkuiässä...) ja kotiin päästyäni (lähdin ovet paukkuen) olin henkisesti niin uuvuksissa, että nukahdin vaikka olin yksin lasten kanssa kotona :-/ Tulivat sitten herättämään reilun tunnin päästä kun halusivat jotain syötävää... Poljin sitten päätäni selvittääkseni 45min spinningpyörää, kovia spurtteja, jonka jälkeen lapset halusivat tehdä samaa lyhyillä jaloillaan :) välillä vettä hörppien. Että jotain hyvääkin tässä minun roolimallina olossani...
Tänä aamuna taas herätys klo 6, silmät ristissä pystyyn lapsen kanssa (flunssainen, kotipäivä siis) ja jippii uusi päivä, uusi viikko. Voimat ihan loppu, onneksi vieraat lähtevät huomenna ja saan taas miehestäkin jotain apua kotihommissa.
Sori tätä vali-vali-osastoa, mutta kunhan vähän puran tuntemuksia. Kaikkeen tähän nähden on aikamoinen ihme, että olen edes saanut painoa alaspäin. Täytyy olla näitä alkuvaiheen nestekertymiä tms.
Emo
Tänään en tosin pidäkään sitä joka maanantaista pisteetöntä päivää, sillä menen lauantaina pitkästä aikaa viihteelle kaverinin kanssa ja siirrän siis pisteettömän päivän sinne ja luulenpa, että käyn vaa´alakin jo lauantai-aamuna niin tulos on todellisempi, koska baari-illan turvotukset näkyy mulla aina 2 päivän päästä eli just silloin maanantaina enkä viitsi itseeni sinne silloin mennä edes masentamaan, joten tiukka viikko lauantaihin asti ja toivotaan, että tulosta syntyy :o)!!
Enpä mä sit päässyt hyvästä viikosta huolimatta sinne alle 80kg:n, mutta en mä onneks kauas jäänyt eli täytyy kyllä olla ihan tyytyväinen ja toivoa, että ens viikolla olis sitten jo alle sen 80kg vihdoin ja jälleen kerran ;o)!!
Nyt vaaka näytti siis 80.1kg eli pudotusta viime viikkoon 0.9kg :o)!!
VOLGA:Mulla kans kerran tuli miinusta menkoista huolimatta ja olin ihan innoissani, kun ei tullutkaan monen kilon plussaa..halvat huvit ja ilot meillä ;o)!!Hieno tiputus!!
Äläkä sinä siitä oo huolissas, ettet montaa viestiä viikon aikana kirjoittanut..eihän niin tee monet muutkaan ja mullakin se kirjoittelu on aika kausiluontoista eli joskus kirjoitan joka päivä ellen jopa monta kertaa päivässä ja toisella viikolla taas kirjoitan maanantaina painon ja se on siinä eli huoli pois..mukava, että oot porukassa mukana..kirjoitatpa sitten kerran viikossa tai 10 kertaa viikossa ;o)!
EMO:Voi sinuu..pitäiskö sun suosiolla vaihtaa punnituspäivä esim.sunnuntaille nii ei tarttis noilla pompsahduspainoilla sitten mieltään pahottaa!!
Ja kyllä täällä saa valittaa, kun siltä tuntuu..eihän elämä ole pelkkää laihduttamista ja mun mielestä meillä on niin ihana ja tsemppaava porukka, että ihan hyvin voidaan puida asioita ihan maan ja taivaan välillä..jaksuja sulle ja tsemppiä tietty myös :o)!
Eipä mulla nyt muuta..kiitos MINLEE taas listaamisesta :o)!!
Kaikille kovasti tsemppiä ja oikein muksaa viikkoa :o)!!
köris
kesälomat pidetty. Ja tottakai toin mökiltä muutaman " kaverinkin" mukanani, hitsi.. ei olis kyllä tarvinnu. Mutta väkisin tulivat mukaan.. ai ketkä, no niitten sukunimi on Kesäkilo ;)
Joo.. keksin tossa teorian näistä kesäkiloista..että mistä kummasta se voi johtua että aina kesäisin (mökillä) tulee noita kiloja lisää.. Sehän ei siis missään nimessä voi johtua siitä, että syö makkaraa..(no ei), eikä myöskään lisääntyneellä siiderin juonnilla ole vaikutusta (eipä..), eikä todellakaan siitäkään että mökillä tulee löhöiltyä, syötyä karkkia enemmän ja muutenki syötyä kaikenmaailman keksejä, vähän väliä.. juu ei.. vaan olen tullut siihen tulokseen että se johtuu auringosta!!! se nimittäin aiheuttaa kropassa Lämpölaajentumaa!!!! eiks nii!!?? (ja kaikesta päätellen meitsi on sit istunu auringossa ihan kunnolla.. ;))
juu-u.. eilen mittasin painon aamulla oli tasan 100,0!! (järkkyä) mut tänä aamuna vaihteli 98,7-99,1 (viimeisin tulos oli 99.0 joten laitetaan nyt vaikka se sitten " viralliseksi" tulokseksi) mut aika paljon heittelehtii paino, kilo päivässä! huh!
eilen poljin jo 20 min kuntopyörää, tänään olin jo ekan kolmen minsan jälkeen hätää kärsimässä, oli niiiin kuuma ja hiki (luulis olevan sit tehokkaampaakin?) 13minsan kohdalla ajattelin että poljen vielä 2 minuuttia, mutta poljin sit kuitenki sen 20 minuuttia (siis kokonais ajaksi) mut kyllä oli hiki!! vähän väliä sai juoda vettä.
niin, tosiaan.. toi veden juominenkin jäi mökillä vähemmälle. Meidän mökillä kun ei tule eikä mene vesi, eli pitää kaupungista viedä juomavesi sinne. Jotenki sitä tulee sit " säästeltyä" , vaikkei itseasiassa olis tarvis!
Sauvakävelyllä kävin suurinpiirtein kerran viikossa, joskus useamminkin. Mut loppu lomasta alkoi sit kesä-yskä painaa päälle, joten piti vähän rajoittaa..
mutta eipä mitä.. nää kesäkilot luulis pienellä vaivannäöllä lähtevän..
(sori, nyt en kerenny käydä lukemassa edellisten viikkojen pinoja, täytyy varata vähän pitempi tovi siihen ;))
morjes
juu...laitan nyt sen painon sit tähä niin näkyy ainaki et oon viel mukana=) Eli tänään vaaka näytti 84,6kg....et ei oo kauheesti tapahtunu mitään,mut ompahan ainaki tippunu paino,eiks se oo tärkein=)=) Mie kovasti yritän joka päivä käydä reilun tunnin mittaisen REIPPAAN sauvalenkin,mut viimeviikolla oli häslinkiä,ja niin kuumaakin et annoin luvan ittelleni olla sillon lenkkelimättä=)=) hyvä mie.Mut taas alkaa kunnon tsemppi,ja toivotaan ens maanantain painoa alas,alas....Asiasta kymppiin...onko tääl HEPPAPORUKKAA??Meinaan vaan et oliks kukaan siel kunkkareissa...mie olin ja voe että siel on mukavaa olla..!Joo,mut jos mie alan valmistautumaan uimareissuun lasten kans.MUKAVAA JATKOA...TOIVOTTAVASTI ENSVIIKOLLA PÄÄSEN LISTOILLE MUKAAN=)=)
Huomasin, että olit tän viikon tuloksen ilmoitellut viime viikon pinoon ja nuo päivitykset tulee siis viikon jäljessä aina eli kun tänään/tällä viikolla ilmoitat tuloksen niin se tulee ensi viikon yhteenvetoon ;o)!!
Mutta siis kannattaa ilmoitella tulos tännekin vielä niin minlee sen huomaa päivittää sitten ens viikolle ;o)!!
köris
Mie oon mitannu mun pituuden väärin...mie oonki HURJAT 162CM pitkä,et jos seuraavaan listaan sit saa ton kahden sentin pidennyksen,niin oon ihan onnellinen.=) Tietysti jos se sotkee nuita juttuja,niin sit ei tarvi lisätä.....mut nyt mä meen.......
Nyt se on tapahtunut! Pääsin sinne kuuskytluvulle mitä olen tässä jo useamman viikon tavoitellut. Kyllä tuntuu hyvältä :) Ja nyt vaan kun pysyisikin täällä. Jotenkin jokaisen uuden kymmenluvun saavuttaminen on mulle iso asia, joten nyt pitää iloita :)))
Paino: 68,8kg
Muutos: -1,4kg
Oli ne lähteneet massat sitten nesteitä tai pläskii tai mitä vaan niin hyvä kun hävisivät ja pysykööt poissa!
Mulla on tossa viekussa kiukkunen vekara niin nyt en muuta ehdi kirjoittaa. Tulen kommentoimaan kyllä myöhemmin lisää. Siellä oli muuten taas hienoja pudotuksia, joten onneksi olkoon! Kyllä me pystytään tähän :)
~Henniina
jos vielä laittaisi viestin ihan tänne sisunaisten pinoon.
Eli
Huomasin kyllä viestisi aamulla. Mutta koska kyseessä on tämän viikon tulos, se ei kuulu viime viikon yhteenvetoon.
Jotta saisitte yhteenvetoon juuri mitatun tuloksen, tarkoittaa se sitä, että jokaisen pitäisi laittaa tietonsa maanantain aikana ja sitten tekisin yhteenvedon tiistaina.
Mutta koska tuloksai tulee pitkin viikkoa, teen yhteenvedon aina viime viikon tuloksista.
Toki ne ovat kyllä siinä vaiheessa jo " vanhoja" .
Päivitän pituutesi.
Minlee
Täällä kirjottelee 26-vuotias jojo-laihduttamisen mestari. Ennen lapsen syntymää (11/04) painoni on vaihdellut vuosien saatossa 70-105 kg (kääk!!) ja lapsen syntymän jälkeen paino on sahannut välillä 80-94 kg. Olen kyllästynyt nykyiseen olotilaani, vuoden alussa onnistuin taas laihtumaan 5 kiloa ja nyt taas kaikki on tullut takaisin. Tänä aamuna alkoi (taas kerran) uusi elämä, painoa on pakko saada pois. Painonvartijoiden pisteitä lasken ja liikkua koeta kävellen ja pyöräillen. " Perseellepotkimista" tarvitsen että tämä jojoilu loppuisi ja saisin pysyviä tuloksia aikaan.
Pullea olen ollut pikkutytöstä asti, mitään hoikkeliinia minusta ei ikinä tule, sen tiedän mutta olisi kiva painaa sen verran että olisi itsellä hyvä olla (ja mahtuisi nuo kaikki ihanat vaatteet päälle mitkä odottaa vaatehuoneen ylähyllyllä : ))
Olen ihan " palstaneitsyt" ennen en ole tällaisiin kirjoitellut, lukenut kylläkin, mutta nyt ajattelin että josko tämä tällainen pitäisi motivaation yllä. Ehkäpä se estää sortumisen kun on " pakko" ilmoittaa painonsa kerran viikossa, ei voi huijata itseään : )
Kertokaa te viisaammat, huolitteko epätoivoisen mamman mukaan ja miten täällä toimitaan? Kirjoitinkin jo tämän tarinani toisellekin palstalle, mistäköhän löytyisi parhaat tsempparit : )
Hei,
ilta onneksi saapuu ja viilentää ilmaa edes hetkeksi.
Kyllä tänne joukkoon mahtuu Kääpäle + varmaan muitakin
joten ilmoittelet MINLEE :lle Pituuden, painon ja tavoitteesi
niin hän laittelee listoille ja siitä se lähtee.
Ilmoitamme kukin painon kerran viikossa ja se päivittyy
viikon viivellä uuteen listaan. Meitä on jo kunnioitettava
joukko ja mukaan mahtuu.
Itse olen tullut äitien päivän tienolla ja 90kg mukanani
josta nyt olen ryhmän hyvällä tuella ja innostuksella
jättänyt taakseni jo huimat 11kg :D Ja toivottavasti
jäävätkin.
Täti vaan vieraillee joten vähän on nihkeä, ihkeä ja
inha olo.... Ja helle piiiiiiiiiiiinaaaaaaaaaaaaaaa...
Menen tuonne lakanoiden väliin nyt kierimään ja hakemaan
unta, ÖITÄ :D
Volga
Meillä aloitetaan siis joka maanantai uusi pino, johon sitten jokainen omana punnituspäivänään kerran viikossa ilmoittaa painonsa ja muuten vaihdetaan kuulumisia pitkin viikkoa, kun siltä tuntuu :o)!!
Minlee pitää tuota listaa meistä eli kunhan ilmoitat lähtö- ja tavoitepainon ja pituutesi niin minlee laskee siitä sitten tietoja taulokkoon, jota päivittää sitten joka viikko aina viiko jälkikäteen ;o)!!
Mukaan mahtuu siis ihan kaikki halukkaat..meillä ei ole mitään tiettyä yhdistävää tekijää vaan ainoastaan halu laihtua ja tarve vertaistuelle :o)!!
Tervetuloa mukaan :o)!!
köris
Mun piti vielä muutakin kirjoittaa, mutta unohdin..tää helle pehmittää pään lopullisesti vissiin ;o)!
Mutta siis tää päivä sujui pisteissä ja liikuntaakin tuli kivasti, sillä päivällä olin kaverin kanssa 5km:n sauvakävelylenkillä ja illalla lähdin vielä koiran kanssa 2 km:n lenkille..hyvä minä :o)!Oon kyllä oikein tyytyväinen tähän päivään ja itseeni :o)!!
NOLAANA:Sä se osaat kirjoittaa niin hauskasti, että " kurjakin" asia saa bäkisin hymyn huulille :o)..kyllä ne kesäkilot siitä lähtee, kun taas samalla tsempillä jatkat millä aloititkin..tsemppiä :o)!!
HENNIINA-:Aivan mahtava pudotus..onnea siitä ja kovasti onnea myös siitä, että sinä oot nyt jo kuuskytlukulainen ja alitit 70 reippaasti, joten eiköhän ne poissa pysy ;o)..vau!!
No nih..nyt tää lähtee pehkuun..huomenna alkaa taas koulu ja sen myötä arki saapuu meillekin :o)!!
köris
Te olitte viime viikolla kaikki niin ihanan tsemppaavia ja positiivisia. Mä jätin sitten väliin kirjoittelut kun mua niin harmittaa että paino junnaa suurinpiirtein samoja lukemia. Mulla on ollut viime viikot niin paljon hyötyliikuntaa tuolla pihalla kun ollaan aherrettu pihaa kuntoon, että kuvittelin sen näkyvän edes jonkinlaisena painonlaskuna, mutta katinkontit. Ok olen syönyt hyvää mutta luulis että olisi mennyt edes tasasesti 100 grammaa viikossa alaspäin, mutta ei niin ei. Miehellä loppui loma joten arki alkoi taas täälläkin. Päätin että nyt ryhdistäydyn ja alan laskemaan kaloreita. Mutta mönkään meni ainakin tämän päivän osalta. Kun te laskette niitä kaloreita niin merkkaatteko päivän mittaan ruuat johonkin vihkoon ja illalla laskette kalorit sitten vai miten te toimitte??? Jostain syystä en nyt jaksa laskea painareitten pisteitä. Ja jos nyt olen ymmärtänyt oikein niin laskeskelin että kaloreita laskemalla saisin syödä n.200 kaloria enemmän kuin painareitten pisteillä. Tosin sama tulos varmaan tulee jos jättää maidot ja rasvat merkkaamatta painareitten pisteihin niin kuin joskus tein.
Ai niin ja se tulos on 80,9kg eli plussaa 100 grammaa.
Hyppään teidän mukaan, toivottavasti myös tuloksia tulee : ) Tämä maanantai käy minulle oikein hyvin punnituspäiväksi.
Eli tässä karmaisevat tietoni:
pituus 160 cm
paino tänään 90.5 kg
tavoite nyt alkuun 75 kg
tavoiteaikaa ei varsinaisesti ole, jos ensi juhannukseen mennessä saisin tuon 15 kg pois...
Tänään tosiaan aloittelin taas kerran pisteiden laskun koneella. Vuonna 2002-2003 onnistuin tiputtamaan pisteiden avulla 30 (!!!) kiloa, joista 15 on tullut takaisin. Ainakin näistä olisi tarkoitus eroon päästä. Katsotaan miten onnistuu : )
Tämä päivä alkoi hyvin kun hilpaisin sauvakävelylenkille jo 8.30. En tykkää yhtään helteestä, aamulla on mukavan raikas ilma (eikä vielä liian kuuma) kävellä.
No niin, mökkipäivät takana ja plussat tuliaisina..........
Tervetuloa mukaan KÄÄPÄLE, sulla on samanlainen laihdutushistoria kuin mulla, eli valtavaa jojoilua. Mä olen tullut siihen tulokseen, että tuo suurien lukujen välillä jojoilu on epäterveellistä etenkin henkisesti, eli on todella lannistavaa itsetunnolle olla yhtenä hetkenä normaalipainoinen ja esim puolen vuoden päästä niin kuin minun tapauksessani 10kiloa ylipainoinen.
Mun laihdutusrupeama tällä kertaa menee jojoillen alaspäin. eli nyt ilmoittelen taas plussia, mutta viikon päästä ehkä taas hitusen enemmän miinusta. En ole ollut turhan tarkka, koska haluan tällä kertaa oikeasti pitää saavuttamani paino sitten kun siihen tavoitteeseen pääsen.
Nyt tosiaan tullaan plussien kanssa, hiukan harmittaa, mutta ei niin paljon, että istuidin sohvalla ja söisin itsesäälissä, vaan lähdin heti eilen illalla kolmen vartin juoksulenkille. Arki on arki ja lomalla saan ottaa rennommin. Ihanaa, että tämän on vihdoinkin sisäistänyt!
Hienoa tsemppiä teillä monella!
HENNIINALLE onnea rajapyykin saavuttamisesta ja valtavasta pudotuksesta!
VOLGALLE onnittelut, menit ohitseni=))
EMO: hieno pudotus sulla, vaikka on muuten stressaavaa, nostan hattua! Mä olen ottanut tuohon punnituspäivään joustavan systeemiin, eli jos tiedäm, että maanantaina on nesteitä( ehkä lauantain oluen juomisesta tms), punnitsen painoni sitten suosiolla tiistaina. Eli kahden päivän joustovaraa suosittelen sullekkin, ei sitten harmita niin paljon kun virallisesta tuloksesta tulee korkeampi nesteiden takia.
NOLAANA: no nyt mä ymmärrän miksi noi mökkireissut tuo mukanaan lisäkiloja, se on se aurinkolaajentuma=)
KÖRIS: upea pudotus myös sulla, sä hipaiset jo sitä maagista rajaa!
Ja sitten tulokset:
Paino alussa: 90kg
Paino viime viikolla 79kg
Paino nyt: 79,4 kg
Muutos: +400g
Terkuin,
Ororo
Lisäsin sinut listoille.
Eli meillä on laskettu kaikille välitavoite viikolle 35. Siihen on nyt pari viikkoa aikaa, joten olisiko sinulle sopiva pudotus noin 2 kg. Jotain sitä luokkaa, luulisin.
Vkon 35 jälkeen laskemme taas uudet välitavoitteet jokaiselle, ehkä noin joulukuun alkuun. Jokaisella olen käyttänyt hänen omaa laihtumisnopeuttaan (lasken sen siis noista vanhemmista tuloksista), eli jos kaikki menee kuten ennen, tavoitteen luulisi olevan reaalistinen. Muta kuten tuosta yhteenvedosta näet, asia ei aina ole niin helppoa ja vaivatonta. Aina monta viikkoa näyttäisi vielä menevän, että joidenkin tavoitteet toteutuu (minä mukaan lukien).
Mutta, syyskuun alussa siis on tulossa uudet tavoitteet.
Maanantaisin teen aina yhteenvedon edellisviikon tuloksista.
tervetuloa mukaan.
Minlee
Mutta ensiksi: Tervetuloa mukaan [b]kääpäle[/b]!! Minäkin lähdin mukaan vuosi sitten elokuussa yli 10kg painavampana (tosin sitä edellisenä syksynä Sisunaisissa pudotin 5kg, jotka keräsin extrakilojen kera takaisin...) Olen siis vanha konkari, tosin nyt olen [b]täällä viimeistä kertaa[/b] kunnes pääsen tavoitteeseeni. Sen jälkeen olen normaalipainoinen loppuelämäni :)
[b]Ororo[/b]: Jep, taidan muuttaa punnituspäivän tiistaille... otin tämän maanantain sen vuoksi, kun ajattelin sen tsemppaavan, ettei repsahda viikonloppuna täysin... Mutta joo. Nyt paino humpsahti eilisestä 500g alemmas, eli edellisviikkojen huimia (-1...-1,4kg) laskuja ei enää nähty :(
Eilen olin päivällä [b]lähes tunnin salilla[/b] ja iltasella vielä [b]tunnin juoksulenkillä[/b] :D Syömiset aika ok, taatusti pysyin vajeella noilla liikunnoilla. Tänään lepopäivä, eli minut tuntien taitaa olla kaloreissa nollapäivä.. etenkin kun nuo vieraat ovat viimeistä iltaa meillä ja lupasivat laittaa ruuan 8-) Huomenna alkaa siis tavallinen arki taas meidän taloudessa!
Komeita pudotuksia, olikos se [b]Henniina[/b] kun rymäytti uudelle kymppiluvulle! Onnea!!
Emo
Mutta olkoon. [b]Allakalle[/b] kevyttä viikkoa ja plussien selätystä (ei onneksi ollut juuri mitään)!!
Emo
Huomenta,
anteeksi että olin viime viikolla " hiljaa" mutta meillä oli
miehellä ylimääräinen 7vrk vapaa joten puuhasimme
lasten kanssa ja aika meni todella nopeasti. Kävin
joka päivä tietysti lukemassa teidän viestinne mutta en
sitten koskaan kerennyt komentoimaan mitään =( Vaikka
piti.
HIENOJA pudotuksia , Onneksi Olkoon jatkukoon tahti
samanlaisena tällä viikolla. MONI palasi takaisin listalle
ja hienoa että kukaan ei ole OIKEASTI luovuttanut,
tsemppiä meille SISUNAISET :D
Oma napa... Täti punainen kurvasi kehiin lauantaina ja
odottelin selkeää plussaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... mutta....
Paino viime MA 79,2kg
Paino tänä MA 78,9kg
IHME -300g
HUIKEAA, ensimmäistä kertaa kuukautisten aikana paino
on pudonnut... ja muutamana (lue melkein joka pvä) olen
jonkun pienen herkun syönnyt, HYI MINUA mutta niin olen
tuohon sokeriin koukussa että pahaa tekee. Vieraita kävi
viime viikolla ja reissattiin joten syöminen oli vähän hukassa...
Huomenna meilläkin mennään kouluun :D Tokaluokkalainen
joten niin jännää ei ole mutta kuitenkin. Keskimmäinen aloittelee
tarhaa (itse halusi ehdottomasti vaikka olen kotona) ja katsotaan
viihtyykö??? Nuorin jatkaa äidin kanssa kotona ja toki tuo
tarhalainen saa pitää vapaata kun lystää :D
Henniina - jäi mieleen että " kinusit" minulta senttejä :D
Itse nautin pituudestani ja valitettavasti en ole valmis
luopumaan :D Lapsetkin löytävät äitinsä väkijoukosta
helpommin :D
Mutta nyt aamiaisen pakertamiseen
Volga
Onnellisena täti punainen ei tällä kerttaa saannut