Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤¤ TONTUT vkot 33-34 ¤¤¤¤

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko nyt virallisesti varhennettu äitiysloma, tänään eka päivä. Tää voi siis kuulostaa tyhmältä mutta konkreettisesti en ole töissä ollut, silti jään äitiyslomalle (selkeytän asiaa tuolla mesen puolella, kunhan saadaan kaikki sinne).

Tänään taas aurinkoa luvassa, hyvä, koska mun pitäis tehdä ihan pieni maalaushomma. Muuten en enää kyllä kovin helteisiä päiviä kaipaa, kun on tosiaan ollut jalat nyt kuin norsulla. Jos on jotain hyviä vinkkejä turvotuksen poistamiseen, niin niitä mielellään kuulisin. Vettä olen yrittänyt juoda ja ananastakin nauttia (tosin tölkkiversiota).

Nyt kun mies alko työt, on ollut kotosalla vähän huonompi jakso lasten kanssa. Jotenkin ne kait reagoi tähän paluuseen arkeen, heijastuukohan meistä aikuisista jokin harmistus myös lapsiin -kesä oli nin kivaa kun oltiin vailla aikatauluja kaikki kotona ja aina kaksi syliä käytössä. Siis kiukuttelua ja kaikenlaista turhaa vitinää ja itkua on riittänyt, toivottavasti tasaantuu pian.

Vauva on edelleen tosi aktiivisessa vaiheessa, kait nyt eletään sitä aikaa, että vielä on tilaa ja voimia vaikka millaisiin potkuihin. Olo onneksi turvotukseta huolimatta kohtalainen ja yötkin ovat taas alkaneet sujua kun tuli vähän viileämpää.

Että tälläisiä jorinoita tällä kertaa, moi!

Luhtis

Vierailija
22/34 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen ei pääse työkoneelta edes hankkimaan sitä hotmail-osoitetta, enkä varmaan pääsen sitä mesengeriä lähellekään täältä. Täällä on blokattu jos jonkinlaista nettisivua työntekijöiltä, ihme että pääsen edes tänne! Koitan nyt joku ilta toimeentua kotona lähettämään sen hakemuksen, jotenkin ei enää arkisin jaksa, kun istuu töissä koko päivän päätteen äärellä ;)

Onko kenelläkään muuten ollut nyt raskausaikana sellaista vaivaa, että sen jälkeen kun on syönyt jotain, tuntuu ettei kaikki ruoka ole mennyt alas asti vaan jää tuonne puoleenväliin ja kurkkuun tökkimään. Sitten tekisi mieli röyhtäillä, mut mitään ei tule..Tää on niin outoa, kun ei ole pahaa oloa/oksentelua kuitenkaan. Örp!

Eipä tässä muuta..

Terv. Sohvi 12+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä pois koneelta, ja johan kerkee tapahtumaan!

Mää en varmaan osaa sinne msn:n tulla! voin koittaa, mut en usko!

Mulle ois riittänyt tämäkin!

Vierailija
24/34 |
15.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä Nonuli sinne yhteisöön " osaat" tulla. Jos ei ihan heti homma aukee niin uusi yritys jne. Mä en ole koskaan ennen perustanut yhteisöä ja silti onnistui! Ja oon kuitenkin ihan käsi näissä jutuissa!!!!

Eli ensin menet http://msn.fi sivulle ja sieltä klikkaat sen Windows live hotmail. " Tilaat" sen eli täytät kohdat ja keksit salasanan ja tunnukset jne. Ihan niinkuin mikä tahansa sähköposti! Sillä osoitteelle ja salasanalla aukeaa sitte ovet yhteisöön. Esim ton linkin kautta

http://groups.msn.com/tonttuvauvat

Vielä siellä ei oo juteltu kauheesti sillä kaikki vasta opettelee käyttämään sitä. Mut oon saletti että siitä tulee meille kaikille viel kivoin paikka!

Sophie tuntuuko niinkuin olis " pala kurkussa" ? Mul oli kans jossain vaihees tollasta mut tosi vähän onneks. Ei se varmaan mitään närästystä viel voi olla noin aikasin? Vai onks sua närästäny koskaan?

M

Vierailija
25/34 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen meidän pinoa siltä varalta että Fudgis, Sophie ja manteli käyvät etsimässä tonttuporukkaa. Uuden yhteisön osoite on siis:

t. mansku

Vierailija
26/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mannarii:

Nostelen meidän pinoa siltä varalta että Fudgis, Sophie ja manteli käyvät etsimässä tonttuporukkaa. Uuden yhteisön osoite on siis:

t. mansku

Vierailija
27/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teitä hylännyt, en vaan pääse vieläkään työaikana lähellekään hotmailin hankkimista ja/tai yhteisöä..Ja iltaisin en ole paljon koneella ehtinyt olla, joten..

Ilmestyn kuvioihin viikonlopun aikana!

Terv. Sohvi

Vierailija
28/34 |
17.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelemme sinua innolla mukaan tuonne toisaalle. Tulehan pian kertomaan kuulumisia. Siellä sinua odottaakin aikalailla mielenkiintoista luettavaa - olemme tulleet ulos kaapeistamme ;-) !

Fudgis ja Manteli huhuuu.....tulkaa tekin mukaan!

Luhtis

Vierailija
29/34 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen vähän pinoa, että jos tulette linjoille, niin näette että ollaan vaihdettu foorumia.

Sohvi, sinua ei vielä näkynyt, olikos kiireitä viikonloppuna? Laitas pian hakemus Mannariille ja tule mukaan.

Fudgis ja Manteli teitä myös kaipaillaan! Rohkeasti vaan mukaan, ei ole ollenkaan vaikeaa....

Luhtis

Vierailija
30/34 |
20.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oli kaipailtu , täällähän minä olen. Kävin sivuilla viime to tehntyäni juuri negatiivisen testin niin ajatteluin että poistun ryhmästä, olin ainoa joka ei ole raskaana. Mutta eilen tein testin ja kaksi punaista viivaa siihen tuli ja tänään testasin yúudestaan vahvan plussan.

t. manteli kp 6 kait

Vierailija
31/34 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensinnä VALTAVAN ISOT ONNITTELUT plussasta! ONNEA!

Ja toiseksi tule ihmeessä mukaan tonne suljetulle puolelle, ei mitään merkitystä olitko raskaana vai et, siellä keskustellaan ihan kaikesta. Toki ymmärrän, että tuntuu ehkä kurjalta jos muut odottavat, mutta ei se meidän porukassa ole se oleellisin juttu. Mut on kyllä tosi ihanaa että teillekin on nyt vauva tulossa.

En halua kauheasti toisten asioita jutella, mutta kirjoitanpa sen verran, että toisellakin puolella on yksi jonka tilanne odottamisen suhteen nyt epäselvä, todennäköiseti menee/meni kesken, silti jokainen meistä on niin " tonttu" . odotti tai ei.

terkuin luhtis

Vierailija
32/34 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kävin tekemässä hakemuksen msn:ään. Nimimerkkini on manteli8 ei hyväksynyt mantelia. mutta en kyllä pääse sivuille

t. manteli rv6

Vierailija
33/34 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malta vielä hetki, aletaan sitten selvitellä. Mannariin, joka on ryhmän pitäjä pitää ensin hyväksyä sinut mukaan.

Luhtis

Vierailija
34/34 |
21.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut Mantelin tai Sophienkaan hakemuksia!! Ihan outoa jos olet kerran Manteli hakenut jäsenyyttä?

Olen ollut koko päivän pois linjoilta mutta nyt olen siis aivan varmasti tsekannut sähköpostin.

T. Mannarii