Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi pahempi: a) 28-vuotiasta äitiä luullaan 16-18 -vuotiaaksi? b) 28-vuotiasta äitiä luullaan noin 40-vuotiaaksi?

Vierailija
12.08.2007 |

kumpi sinusta olisi pahempi jos olisit 28v äiti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen sain 25 vuotiaana ja kolmanne 29 vuotiaana, en siis ihan teininä. Vanhemmat ihmiset saattoi bussipysäkillä oikeasti ääneen kauhistella kun niin nuorena on lapsia pitänyt pykätä. Holtitonta! :)

Vierailija
2/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten alkoi rapistuminen, nyt 33-vuotiaana 2 lapsen äitinä näytän vähintään ikäiseltäni, rypyt ilmestyneet ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haittaa yhtään. Sukuvika: melkein 60-v äitiäni luullaan taaperoikäisen lapseni äidiksi :)

Ainoastaan työnhaun kannalta hankala, mutta siihenkin on konstit. Jakkupuku, paksusankarillit ja raskaampi meikki.

Vierailija
4/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se on aina kohteliaisuus jos naista luullaan nuoremmaksi kuin hän on. Nykymaailmassa erityisesti korostuu tuo nuoruuden ihannointi enkä usko että kukaan tai ainakaan kovin moni tahtoisi näyttää vanhemmalta kuin mitä on.

Itsekin olen ihan " lapsen" näköinen. Johtunee siitä että olen pieni ja hento, vaaleat pitkät hiukset ja " babyface" -malliset kasvot eikä ryppyjä. Olen 27v ja minua on luultu 10v nuoremmaksi. Moni on ihmetellyt että ei kait esikoiseni voi olla minun lapseni kun olen niiiiin nuori vielä (esikoinen on 5v). Olen ottanut ihan kohteliaisuutena koska tässä iässähän jo rupeaa rupsahtamaan ja kyllä sitä kohteliaisuutena tulee ottaa jos luullaan nuoremmaksi kuin on.

Vierailija
5/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on muutenkin välillä kysytty papereita eri tilanteissa.

Ihan kamalaa olis jos 40v luultaisiin!

T:29v

Vierailija
6/7 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33v. 26v ollessani minua luultiin 18 veeksi tai alle ja se oli 4vuotiaan äidille todella kiusallista!

Vierailija
7/7 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkai se on, tuntuis hieman pahalta, jos joku tosissaan luulis paljon _vanhemmaksi_

toisaalta välil ärsyy se, kun liikun muksujen kaa, niin joku alkaa negatiivisella tavalla voivottelemaan mikä teiniäiti olen ja onko lapset ees mun ja onko kaikilla eri isä, kun oon niin nuori jne.. tulee kurja fiilis :(

Mut joo pahempaa siis se vanhemmaksi luuleminen..