Kotipizzan pitsat on törketä rahastusta!!!
Kommentit (77)
mutta älyttömän pieniä hintaan nähden.
mutta Classic Pizza on ihan jees, varsinkin niiden rucolapizza
esimerkiksi nurmijärvellä myllykukossa olen saanut niin surkean kotipizzan, että meinas yrjö lentää, monissa paikoissa olen saanut ihan hyviäkin
tulee arabian kielen sanasta ahlan, joka tarkoittaa tervetuloa.
t. ählämin vaimo
...Raaka-aineet eivät ole laadukkaita.
Joten eivät riko lakia! Sen takia voivat myydä halvalla..
Se mitä tapahtuu sitten 2 vuoden jälkeen ei mielesatäni ole oikein.
eivät vain maistu miltään. Sama juttu pizzataksin kanssa. Virgin Oilissa olen syönyt parasta pizzaa, myös itsetehty on herkullista. Juuri tuossa nouseekin pitsataikina, tänään herkutellaan :).
Ählämi sana ei ole mielestäni varsinainen haukkumasana, mutta on niitä kauniimpiakin ilmaisuja. Ählämillä tarkoitetaan kyllä arabia, turkkilaiset eivät ole arabeja. Ja yleensä nämä pitsapaikat ovat turkkilaisten pyörittämiä. Eli ei ählämipitsaa ;).
pizzaa joka on paljon parempaa kuin esim. Rosson vastaavat pizzat.
Siihen loppui siellä asiointi- ja myös vesiripulit!
"Minä olen saanut ruokamyrkytyksen ählämipizzeriasta"
Tampereen pizzeriaa, se on tietty Napoli Aleksanterinkadulla (vai oliko se Tuomiokirkonkatu, kuitenkin sipulikirkon lähellä). Itse tykkään kyllä kotipizzastakin.
Eihän pitsan aineet maksa kun euron!
Maksavat enemmän
Eihän pitsan aineet maksa kun euron!
on ainakin SURKEA kotipizza (en viitsi mainita mikä), haenkin nykyään pizzat aivan muualta, mistä saa hyvää pizzaa ja hyvää palvelua. hinta ei ole sen halvempi, mutta laatu on paljon, paljon parempaa!
ja yksi aivan yllätys oli, että Pyynikintorin Pikapizzassa on tajuttoman hyviä pizzoja. En enää suostu muualta ostamaan (paitsi Napolista), vaikka lähempänä olisi parikin pizzeriaa, Kotipizza mukaan lukien. Pizzat on ohutpohjaisia ja reunat ei ole taikinaisia ja sitkeitä kuten yleensä aina kaikkialla. Lisäksi on maukas tomaattikastike. Siis Tampereella.
ihan maahanmuuttajien pizzerioista ja vielä 5 €:lla. Ainakin Sarajevo ja se entinen Linda-pizza tekevät nameja pizzoja!