Kotipizzan pitsat on törketä rahastusta!!!
Kommentit (77)
Pizzakivikään ei yllä samanlaiseen tulokseen.
Parempia pizzoja saa toki joistain ravintoloista, mutta kalliimmalla. Minusta ihan ok hinta-laatusuhde.
Ählämipitsat ovat isompia ja parempia.
Parhaat olivat kuitenkin Pizza Hutissa joka valitettavasti jo häipyi ainakin Turusta. :'( Tulkaa takaisin pannupitsoinenne!
Itse olen kuullut niin hurjia juttuja turkkilaispaikkojen hygieniasta ja raaka-aineiden laadusta, että en kyllä saisi palaakaan alas niiden tekemistä pizzoista...
pitäisi heivata rajan yli ja ottaa niiltä kansalaisuus pois.
jokainen suomalainen käyttää verovaroja, no ehkä jos asuu ulkomailla niin ei käytä. Ja nämäkin yleensä ovat asuneet Suomessa tai todennäköisesti tulevat asumaan. Veroja ei voi ajatella vain tämän hetkisen tilanteen mukaan
Mutta muut käyttää... ovesta kun astuu kadulle niin jo käyttää veroeuroja
Et ole ollut neuvolapalvelujen piirissä, et saanut terveyden- tai sairaudenhoitoa, käynyt koulua, päiväkotia, käyttänyt kirjastoa, joukkoliikennettä, kulkenut valaistulla alueella, käynyt luistinradalla...
Joissakin muissa kaupungeissa olen ollut sitten tyytymättömämpi pizzaan, mutta täällä on tosi hyvä ja mukava kotipizza-yrittäjä.
Kunnon pizzataikinan pitää antaa kohota KAUAN, niin kotileipurikin saa ihan kelpopizzaa ja sellaiseksi helposti ohueksi leipoutuvaa taikinaa johon tulee jopa niitä ohuita "pizzakuplia".
Pizzakivikään ei yllä samanlaiseen tulokseen.
ettei käytä verovaroin kustannettuja palveluja? Ihan oikeastiko olet tätä mieltä? Mietipä vähän tarkemmin...
paistaa esim. jauhelihan ja sekoittaa sen siihen maustesoseeseen. lisää vaikka sipulia yms...
ja juustoa päälle.
Jos asutte Helsingissä, kokeilkaa Albertinkadun Rivolettoa. Sellaista on pitsa Italiassakin.
Ja se on just kiva, kun ei oo karvakäsien vääntämiä. Mexikana on mun suosikki.
sitten varmaan kivittävät maahanmuuttajien ikkunat :( Meillä parhaat pizzat saa turkkilaisesta pizzeriasta, aina iloinen ja kohtelias palvelu. Eipä tulis mieleen nimitellä..Asennevamma valitettavasti periytyy!
[
sitten varmaan kivittävät maahanmuuttajien ikkunat :( Meillä parhaat pizzat saa turkkilaisesta pizzeriasta, aina iloinen ja kohtelias palvelu. Eipä tulis mieleen nimitellä..Asennevamma valitettavasti periytyy!
En vaan koskaan ole niistä saanut hyvää pizzaa vaan esim. jauhelihapizzoissa harmaata jauhelihamurua pizzan päällä ja kaiken lisäksi vielä liian suolaista. Kotipizzassa sen sijaan on ihana jauhelihakastike.
pizzalista?
nim. Kerran paikassa käynyt ja kolmesti Tampereella
"20 , sulle on ihan sama maksaako ne verot"