Kotipizzan pitsat on törketä rahastusta!!!
Kommentit (77)
Voi niitä aikoja kun pitsaa sai kolmella eurolla.
Voi niitä aikoja kun pitsaa sai kolmella eurolla.
Mutta turusta kun olen niin eipä ole Denniksen voittanutta.....
(paitsi teitty aitoitalialaiset)
löytyy myös Tampereelta ja Helsingistä
Ja maksavat varmasti veronsa. :)
"Kotipizzayrittäjä maksaa veronsa toisin kuin osa kilpailijoistaan"
Vai miksi luulet että kotipitsoissa on/oli tää kuttikampanja että jos et saa kuittia niin pitsa on ilmainen?
Ihan just siksi että moni yrittäjä on vetänyt välistä, jättänyt osan myynneistä ilmoittamatta ja vetänyt koko summan omaan taskuun. Silloin jos ei tehdä rehellistä kauppaa niin joutaakin antaa ilmainen pitsa asiakkaalle.
Nimim. aika usein ilmaisen pitsan kotipitsasta saanut =)
Eipä suostuneet ilman antamaan, vaikka kuitin unohtivat.
Pizzataksissa paremmat. Classic pizzat on myös hyviä. samoin Rivoletossa,
sinulta puolisosi etnistä alkuperää, vastaatko, että ählämi?
Ei enää. Pitsat pettymys ja varsinkin "palvelu". Niillä on *piip* noussut päähän.
tuollaiset, jotka näkee joka asiassa rasismia. Ählämipizzeria on ihan hyvä sana kuvaamaan pizzeriaa ja jokainen tietää mistä puhutaan kun puhutaan ählämipizzeriasta. Ja mies ei todellakaan loukkaannu jos häntä kutsutaan ählämiksi.
t. 47
sinulta puolisosi etnistä alkuperää, vastaatko, että ählämi?
En nyt valttamatta sita rasistisena sanana pida, mut ikava kylla tata sanaa kayttaa juuri usesti nimenomaan rasistit. Kait sita ahlamipizzeriaa kuvaisi ihan yhtalailla sana arabipizzeria, on viela lyhyempikin sana. Minakin arabin vaimo, enka ikina kutsunut hanta ahlamiksi... no meita on moneen junaan.
Sen huomas eilenkin kun meinattiin tilata pizzaa. Olis pitänyt odottaa sitä kaksi tuntia!! Jätettiin väliin ja haettiin hampurilaiset.
Ei ihme, että ollaan rahavaikeusissa jne., koska ne tuet laitetaan johonkin niinkin järkyttävään kuin Kotipizza. Tehkää ite sitä ruokaa ja lähtekään lenkille.
Älkää opettako lapsilleni mitään noin hirveää!!!!
paistaa esim. jauhelihan ja sekoittaa sen siihen maustesoseeseen. lisää vaikka sipulia yms...
ja juustoa päälle.
Ei ihme, että ollaan rahavaikeusissa jne., koska ne tuet laitetaan johonkin niinkin järkyttävään kuin Kotipizza. Tehkää ite sitä ruokaa ja lähtekään lenkille.
Älkää opettako lapsilleni mitään noin hirveää!!!!
Kotipizzan pizzat on laadukkaita, Suomalaisia. Suosi Suomalaista! :)
Koskaan et tiiä minkä myrkytyksen saat ähläm pizzoista... ja miten tuoreita ne raaka-aineet on jossain tuppukylässä jos asiakkaita ei käy edes paljoa.
Kotipizza on onnistunut kiskomaan kaikkien pitserioden hinnat ylös.
Että suuret kiitokset vaan.