Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein myyt/ostat huuto. netistä?

Vierailija
12.08.2007 |

Itse en ole vielä ostanut ikinä huutiksestä mitään, mutta nyt kun esikoista odotan, aattelin ostaa huutiksesta vaunut ja muita lasten tarvikkeita, kunhan sopivat löytyy.

Tähän asti olen myynyt huutiksessa muutamia kertoja vuodessa. Aina kun itsellä on jotain tavaraa, millä en itse tee mitään. Tosi hyvin sieltä olen kyllä tienannutkin. Ja säilyy kotikin paljon siistimpänä, kun ei ole turhaa roinaa ylettömästi kaapeissa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sitä mukaa, kun itseä kiinnostavia tuotteita tulee myyntiin kohtuuhintaan. Ehkä kerran kuussa.

Vierailija
2/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noin 250 kauppaa olen tehnyt. Nämä lähes kaikki niin, että itse olen ostanut. Myynyt olen vain pari kertaa. Useita paketteja viikossa siis tulee kotiin :) Joo, olen koukussa ja kaupat kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä n. 116-120 cm vaatteita, mutta ei mene kaupaksi. Samoin olen yrittänyt etsiä yksittäisiä 130 cm:n vaatteita pojalle, mutta en ole onnistunut löytämään. Varmaankin on aika kuluttava ikä/koko tai poikien vaatteet ovat tässä vaiheessa " tummia örkkikummajaisia" .

Vierailija
4/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaanv ielä osaa sanoa tarkempaa ajankohtaa milloin ehdin noita kohteita sinne naputtelemaan:)

Vierailija
5/5 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kun saan kunnon siivouspuuskan, siivoan jonkun kaapin, ja kaikki mikä on meille tarpeetonta saa lähteä siitä ja naputtelen ne sitten sinne Huutikseen.

Ja silloin on sitten useampi kohde kerralla myynnissä. Sitten voi käydä keskitetysti postissa, ei tarvitse jokaista pakettia yksitellen kiikuttaa sinne.

Välillä myös ostelen, jos jotain tarpeellista tai kivaa sattuu eteen.

Seuraavaksi pitäisi myydä pinssi-kokoelma pois....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi