Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko suomalaislapset jotenkin vajaita?

Vierailija
12.08.2007 |

Vai miksi juuri suomalaislapsille kotihoitoa suositellaan pitkään? Eivätkö suomalaislapset osaa leikkiä muiden lasten kanssa? Eivätkö suomalaislapset osaa kommunikoida muiden aikuisten kuin äitinsä kanssa?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös, että Ruotsissa nämä ulkomaalaisjengit mm. raiskaavat ja tappavat!

Ja aina voi valittaa kun niin huonoa ollut ym. valittamallahan ne asiat paranee. Jokaisella on mahdollisuus omiin valintoihin. Jos ei ilmainen koulutus, asunto, turvallinen maa kelpaa vaan siltikin pitää alkaa rötöstellä niin ei kuule minua säälitä yhtään. Vähän voisi kiitollisuuttakin osoittaa.

zkelvin:

Mielestäni nuorten ihmisten sopeutumisvaikeudet ja jengiytyminen on hiukan toisen tason ongelma kuin selkeästi taparikollisten tai jopa häiriintyneiden yksilöiden tekemät rikokset. Tosin tämä osoittaa kyllä hyvin ihmisten tavan ajatella: jos edes yritetään ymmärtää nuoria ja heidän ongelmiaan, niin sitten pitäisi ymmärtää myös pedofiileja ja murhaajia.

Joopa joo. Eipä nyt tuonkaltainen sarkasmi oikein pure.

Vierailija
42/45 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään ihmettele mikä maine ulkomaalaisilla nyt ylipäätään on. Itseaiheutettuja ongelmia.

t. 24

Vierailija:

On helppoa huudella joltain toiselta paikkakunnalta toiselle, että siellä on niin ja niin kamalaa ja ongelmatkin niin hirveitä. Todellisuus on yleensä aina ihan samaa arkea kuin muuallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on jostain ihan muusta varmasti. Meillä on kolme todella vaaleata lasta ja kaikki ovat valtavan sosiaalisia ja vanhemmat lapset leikkivät yhtä reippaasti " kaiken väristen" lasten kanssa, nuorimmainen jostain syystä pelkää kaikki tummia niin aikuisia kuin lapsiakin. Siis pelkää jopa omaa mummoaankin kun on niin tumma, en tiedä mistä johtuu, kun mitään huonoja kokemuksia ei ole ollut, lapsi on 2 vuotias.

Naurettavaa tuo teidän yleistäminen, että vaaleat lapset tuijottavat äreinä jne jne....

Vierailija:

Mun ulkomaalaissyntyinen lapseni, parivuotias, yrittää ottaa kontaktia jatkuvasti muihin lapsiin, mutta vain toiset tummat alkavat leikkiä iloisesti poikani kanssa. Mitä vaaleampi lapsi, sitä todennäköisemmin vain tuijottaa äreänä eikä missään nimessä ala leikkiä lapseni kanssa. Korkeintaan ilmoittaa, että nämä on mun leluja etkä sä saa leikkiä näillä.

Vierailija
44/45 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta ei tule automaattsiesti sen ennakoluulottomampi, suvaitsematon, rasistisempi vaikka hän asuisi 500 asukkaan maaseutukylässä kuin jossain Helsingissä.

Vierailija
45/45 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ammatiltani lastenhoitaja. Olen aikani työskennellyt päiväkodissa. Nyt kun itselläni on 3 alle kouluikäistä hoidan heidät mielelläni kotona.

Mutta he eivät elä ilman sosiaalisia kontakteja. Vierailemme paljon ja meillä käy paljon vieraita.

Kotona meillä on säännölliset ruoka-ajat , askastelemme( emme toki ihan jokapäivä) Luemme tosi paljon- lapset rakastavat kirjoja.

3-vuotiaani on oppinut itsestään lukemaan, en ole todellakaan opettanut- liekö ollut lukemisen ansiota.

Minä olen nyt lapsiani varten. Aika jonka he ovat pieniä on todella lyhyt. Elämme ainoastaan mieheni reilun parin tonnin tuloilla ja kotihoidon tuella plus tietysti lapsilisät, maksamme uutta kotia. Emme elä mitenkään leveästi - mutta ONNELLISESTI!

Ps.

Koululaisetkin ovat täysin yhteiskuntakelpoisia ! Ja mikä herkkua koulun jälkeen usein odottaa äidin lisäksi kotona uunituore rieska tai pulla tai...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi