Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!!!

Vierailija
12.08.2007 |

päivällä köllöttelin poikani kanssa sängyllä ja mies tuli huutaen pyykkituvasta otti pojan kainalosta väkivalloin ja huusi sinä saatana et tee tuollaista ikinä. tämän jälkeen vei pojan olohuoneeseen ja löi selkään ja pepulle. vei pojan huoneeseensa ja meni tupakalle, palasi sieltä pojan huoneeseen jossa tyttö nukkui omassa sängyssä, tyttö heräsi ja poika pelästyi vielä pahemmin. mies lähti pois keräämään pojan pihalle heittämiä tavaroita. Sain shokissa olevan pojan syliini. Loppu ilta meni pojan lähellä ollessa, mä olen ihan shokissa itsekin, en päässyt edes tilanteen väliin.

Pojalla ikää 3v ja 6kk.

Pojalla selässä sormien jäljet ja peppu mustelmilla. Mä lähden välittömästi kun saan asunnon. Tytöllä alkaa maanantaina elaluokka ja en voi lasten kassa muuttaa asunnosta pois. ajattelin kuvata pojan jäljet ja lähettää ne sossuun jos saisin apua sieltä ja päiväkodissa kerron heti maanantai aamuna. Sanon siellä että ottaa yhteyttä sossuun. Anteeksi sekava teksti olen ihan järkyttynyt vieläkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis mitä poika oli tehnyt?

Vierailija
2/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä (edellyttäen, että on totta), että miehesi tuli hulluksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mies oikein suuttui?

Vierailija
4/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit varmaan muuttaa mielesi, ottaa katuvan miehen takaisin ja peittää pojan mustelmat. Mutta pliis, älä tee sitä!

Lähde nyt! Kuvaa lapsen mustelmat NYT HETI. Jos eroatte mies saa lapset joka toiseksi viikonlopuksi luokseen ilman sinun valvontaasi ellei sinulla ole näyttöä ettei hän sovi pitämään lapsia!

Poikasi on nhyt järkyttynyt ja menettänyt ikuisiksi ajoiksi luottamuksen isäänsä kohtaan. Olen aivan raivoissani tuollaisen sikaisän tekojen takia!

Miksi hän hakkasi viatonta lasta???? Älä jää sinne hetkeksikään vaan pelasta lapsesi, todista että välität heistä etkä jätä enää lastasi sellaisen miehen armoille joka pientä rakastavaa lasta pahoinpitelee, aiheuttaa traumoja ja saa itkemään yksin peloissaan.

Vierailija
5/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tajua mitä oli tapahtunut että piti noin pojalle suuttua?

Mutta ihan oikein teet jos lähdet pois ja viet asiaa eteenpäin, ei lasta saa noin kohdella. Inha, inha mies! :(((((

Vierailija
6/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kännykällä tai digikamerlla tai millä vain! Ota kuvat varmaan talteen ja vie lapsi lääkärille tarkastukseen, jotta saat todistuksen tästä tapauksesta.

Kuvillakaan et tee yhtään mitään jos ei ole lääkärinlauselmaa. Eli heti lääkärille NYT!

Älä jää miehen luokse, äläkä anna sen selitellä. Hän pahoinpiteli pientä viatonta ja avutonta lasta!

Vierailija
7/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jos eroatte niin mies saa lapset itselleen 50/50 jos haluaa½!!!!!

Vierailija
8/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojele lapsiasi! Hanki lääkärintodistus, valokuvat ja pidä lapsistasi huolta. Älä anna miehen hakea lastasi hoidosta tai koulusta. Sano se myös hoitotädeille!!!

Vierailija
9/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selkäänkin on lyönyt niin kovaa, että jäljet on jäänyt, niin varmaan ihan hyvä käydä näytillä jo senkin takia. Ja tietenkin ihan juridisista syistä, että on lääkärinlausunto tapahtuneesta.

Sieltä vaikka sukulaisten taikka kaverin luokse tai johonkin, tai jos sinne turvakotiin pääsee? Lapset saavat onneksi nähdä, että äiti välittää ja vie heidät turvaan.

Tsemppiä ap, hyvä ettet jää kotiin etkä jätä asiaa tähän.

Vierailija
10/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuiset voivat sitten olla julmia jälkikasvulleen!

Toivottavasti poikasi saa avun jota tarvitsee ja pääsee aikanaan tästä yli. Älä vain missään nimessä jää siihen tilanteeseen, tuollaisen miehen kanssa. Poikaa käy sääliksi, todella paljon.

Vierailija
11/11 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että olet rohkeampi kuin minä. Itse olen surkean heikko ja olen päättänyt jo 1000 kertaa lähteväni, mutta tässä olen vieläkin.